צילום: פלאש 90

לפיד בסרטון אנטישמי: "תביאו עוד טרליון שקל לישיבות" • צפו

ההסתה של יו"ר יש עתיד נגד המגזר החרדי עולה שלב, כשהפעם הציג את הנציגים החרדים כסוחטים את כספי המדינה. דרעי: "תביאו עוד טרליון שקל לישיבות". ליצמן: "אני רוצה את כל הכסף שיש לישראל" • ומי היה הראשון לגנות? הח"כ מ'כחול לבן' שהופל בפח

ההסתה של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד נגד המגזר החרדי עולה שלב, כשהפעם בחר להשתמש באמירות אנטישמיות לחלוטין. בסרטון שפרסם בעמוד הטוויטר שלו הציג קבוצת וואטצאפ בה כביכול חברים ראשי הקואליציה, כשח"כ דוד ביטן מבקש מהחברי הקבוצה להתחייב לתמוך בנתניהו. בתמורה כביכול מבקש דרעי "תביאו עוד טרליון שקל לישיבות", וליצמן כביכול אומר, "אני רוצה את כל הכסף שיש לישראל".

הראשון לגנות את הדברים, מבלי ידיעתו, היה ח"כ צבי האזור מ'כחול לבן', שנשאל בראיון ל'קול ברמה' על הדברים, כביכול נאמרו על ידי חבר כנסת מהליכוד כלפי האתיופים: "הליכוד (כלומר 'כחול לבן', המפלגה בו האזור ולפיד חברים, ב.ב.) לא בוחל בשיח שנאה במדינת ישראל, העצמת מחלוקות ופגיעה בסולידריות", התחיל האוזר להשיב עד שהמרואיין קטע אותו וסיפר לו את האמת.

אחרי שהבין כי נפל בפח, היה הרבה יותר זהיר ולא חזר על הגינוי, "אין לי רצון לשחק את המשחקים האלה של נדמה לי, אני חושב שמדינת ישראל והאתגרים שעומדים בפניה מחייבת לכידות, מחייב אחדות, מחייבת שיח מחבר ולא מפלג, נדמה לי שכחול לבן היא לא המפלגה הראשית, העיקרית שמנהלת שיח שנאה במדינת ישראל".

הראיון של ח"כ צבי האזור ב'קול ברמה'. האזינו

 

 

דרעי ללפיד: "אתה בורח להסתה שחוקה – צא מהטוויטר ובוא לעימות"

‏ח"כ ינון אזולאי אמר בתגובה לסרטון: "הטרול של המרשתת לפיד לא בוחל בשום קמפיין של הסתה כנגד הציבור המסורתי והדתי בישראל. כמוג לב מאחורי מקלדת מסתתר לו מר לפיד מאחורי גבם של הקמפיינרים בעלי ניחוח אנטישמי ורק שלא יקבל אישור מהגנרלים לצאת לעימות פומבי ישיר ועובדתי מול שר הפנים אריה דרעי".

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי (ש"ס) בתגובה לסירטון ההסתה מבית 'כחול לבן': "מפלגת כחול לבן המובלת על ידי יאיר לפיד אשר כשר אוצר חתך באכזריות קצבאות לילדים בעלי מוגבלויות רק עקב כך שנולדו להורים חרדים, ממשיך גם בימים בהם מתאבל עם ישראל על חורבן הבית -במסע ההסתה והשקרים כנגד המגזר החרדי".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נו שוין מישהו יכול להסביר מה הם רוצים לדעתי הם לא מאופסים

נו… מה יש לצפות מהחבר'ה האלה, באמת….

איזה ראיון יפה. הח"כ נפל חזק, מתבלבל ומנסה לבלבל ולא הולך לו. הרי הוא עצמו מיהר לגנות את הליכוד בשניה ששמע את הדברים ופתאום אח"כ הוא מדבר על לכידות חברתית. אילו היה אדם הגון היה אומר "אני חושב שדיבורים כאלה חמורים מאד ולא משנה מי אמרם". אבל אם זה מהמפלגה שלו הוא לא מתבייש לשנות את דעתו תוך כדי הראיון, ועוד מאשים את המראיין. צביעות במיטבה.

איזה רמה? באמת? למה צריך בכלל להתיחס לבן אדם הזה פשוט מביש

למה אתם כותבים יאיר לפיד מסית …. כחול לבן בראשות בני גנץ … תאמרו את האמת

היה עליו לאמר גם בהתחלה שלא ראה את הסרטון ולכן לא יכול לשפוט את הליכוד..
גלסנר גדוללללל

הגיע הזמן שיעשו את זה לכולם
יישר כח גלסנר

חתיכת חוצפן מוג לב

אין כמו השדרן גלסנר.רק כך!!!

תודה

לא הבנתי מה אנטישמי בזה שהוא מציג את העסקנים החרדים כתאבי בצע? הם אכן כאלה. ומי שמוציא שם רע ליהודים דתיים אלו הם בעצמם!

בהצלחה לכולם רק בלי לריב ולשמור על קור רוח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו