Yonatan Sindel/Flash90

סמוטריץ במתקפה על נתניהו: "אפס מנהיגות, טרלול במשמרתו"

בעקבות פסיקת בית המשפט שאסר קיום אירוע בהפרדה בעפולה, השר בצלאל סמוטריץ יצא במתקפה על ראש הממשלה: "ראש ממשלה חלש שמאה אחוז מהטרלול הזה מתרחש במשמרת שלו. אפס מנהיגות. אפס משילות. דינה זילבר היא ראש הממשלה האמיתי"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בעקבות הפסיקה המקוממת של בית המשפט שאסר על עיריית עפולה לקיים אירוע למגזר החרדי בהפרדה, השר בצלאל סמוטריץ יצא במתקפה חריגה על ראש הממשלה בנימין נתניהו: "מאחר וחסידי משילות אנחנו לא נפתור עצמנו בלגלגל את האחריות על המשפטנים: ראש ממשלה חלש שמאה אחוז מהטרלול הזה מתרחש במשמרת שלו. אפס מנהיגות. אפס משילות. דינה זילבר היא ראש הממשלה האמיתי".

סמוטריץ צירף תמונה של השופט שקיבל את ההחלטה ותקף את מערכת המשפט, "לשופט האוויל הזה יש שם ותמונה. יונתן אברהם. ויש גם את דינה זילבר – שמובילה את הטרלול הזה במשרד המשפטים כבר כמה שנים, ואת אביחי מנדנבליט – שיודע היא פועלת בניגוד לחוק אבל חושש להתעמת איתה ועם ארגוני הנשים (את התמונות שלהם אני מניח שאתם מכירים…). הציבור צריך לדעת את האמת".

לסיום קורא סמוטריץ לעמיתיו החרדים, "אני קורא לחבריי במפלגות הדתיות והחרדיות להודיע לראש הממשלה בנימין נתניהו עוד היום כי יתנו את הכניסה לממשלתו העתידית בביצוע התיקונים הנדרשים בחוק ובהחלטות הממשלה בכדי להפסיק את הכפיה החילונית הזו ולאפשר לציבור הדתי לחיות על פי אמונתו".

בכיר בעיריית עפולה התייחס להחלטה ומסר , "צר לנו שגורמים מחוץ לעיר בחרו להתערב ולפגוע במרקם החיים העדין בין תושבי העיר. רצינו לפעול לטובת האוכלוסיה החרדית כפי שאנחנו פועלים לטובת כלל האוכלוסיות בעיר. שדולת הנשים בחרה מתוך פרובוקציה ושיקולים זרים להגיש עתירה קנטרנית כנגד האירוע והביאה למרבה הצער דווקא לפגיעה באלפי נשים שלא יכולות להנות מאירוע תרבותי".

הבכיר נזהר לא לתקוף את בית המשפט אך תקף בחריפות את העותרות הקנטרניות, "לחברות השדולה בטח אין כל קשר לאירוע ואף אישה שהייתה מעוניינת להגיע לאירוע לא מרגישה מיוצגת על ידי השדולה. כנראה שהסלוגן 'חיה ותן לחיות' הוא חד צדדי וצבוע. לחרדים מגיע כמו כולם להנות מאירועי תרבות וחבל שיש מי שזה מפריע לו".

כזכור, בית המשפט המחוזי בנצרת פסק היום כי הוא אוסר על עיריית עפולה לקיים מופע מוזיקלי שתוכנן להתקיים ביום רביעי השבוע, בהשתתפות הזמרים מוטי שטיינמץ וחיים ישראל, שיועד לציבור חרדי המתגורר בעיר והיה אמור להיערך בהפרדה. יצוין כי מדובר בפעילויות הנערכות לטובת המגזר החרדי המתגורר בעיר, לצד אין ספור אירועים אחרים שנערכים לציבור החילוני.

בפסיקה המקוממת של השופט יונתן אברהם הוא מורה לכפות את קיום "אי ההפרדה" על הציבור המעוניין בכך, "אני מורה למאבטחי וסדרני המשיבות למנוע כל נסיון שנועד לבצע הפרדה מגדרית, לסכל כל נסיון להציב שלטים המורים על הפרדה כאמור או מחסומים או אמצעי כריזה וכיו"ב, ולערב את משטרת ישראל הנוכחת במקום בכל מקרה שגורם כלשהוא ינסה לבצע הפרדה כאמור".

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני אמר בתגובה להחלטת בית המשפט על האירוע לציבור החרדי בעפולה: "הפסיקה של השופט היא פסיקה מרושעת, שמתאימה לט' באב – יום החורבן, ותגרום להרבה מאד אנשים ובני נוער לא להשתתף באירוע. אני קורא לכל המשתתפים, שלא לפגוע האחד בשני, ומתוך רצון והסכמה כל אחד ישמור על מקומו הוא".

סגן השר מאיר פרוש בתגובה לפסיקת בית המשפט המחוזי בנצרת: "החלטת בית המשפט בנצרת בעיצומו של יום תשעה באב, מגלמת בתוכה את כל הקשור לשנאת חינם שהביאה לחורבן הבית והינה אנטי דמוקרטית – אנו נפעל להגבלת כוחו של בית המשפט בישראל".

מעיריית עפולה נמסר בתגובה: "מתוך 360 אירועי קיץ שאורגנו לחודשים יולי אוגוסט, ביקשנו להפיק אירוע אחד ענק שמיועד לציבור החרדי שיוכל להינות בהתאם לאורח חייו. צר לנו שבית המשפט אסר זאת, אך נכבד את החלטה. ראש העיר מר אבי אלקבץ ימשיך לפעול להרבות אהבת חינם בין כלל תושבי העיר, ויספק לכלל המגזרים את השירותים המגיעים להם".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
13 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

באמת חוצפה מעניין שבביתר יש עדיין אירועים בהפרדה

זה מה שיש לכם לכתוב בתשעה באב?

החרדים צריכים להפסיק לשלם ארנונה .

בואו נהיה סטמר, לא בוחרים לא משלמים ארנונה

שיתנו לנו קצת להנות ????

צריך לצפצף על ה'שופט' הזה, ולקיים את האירוע.
דיקטטורה בנוסח אירן לא יהיה כאן !
כל עוד אנו מתייחסים לקשקושי 'השופטים' ולא מנפנפים את זה כלא לגיטימי, זה ימשיך לתת להם כח.

מזעזע. השיבה שופטינו כבראשונה. שלטון ערב רב

כל עוד אנחנו כציבור נמשיך לשתוק ולא נצא להפגנות לצערי זה יהיה המצב,צריכים להשמיע את קולנו

צריכים להפגין

בוקר טוב ישראל .. המון כעס יש אצל החרדים והם לא יכולים להביע את רגשותיהם מפני שערוץ החדשות jdn מסנן ומקרר את התגובות שלנו . הוא מפרסם רק תגובות חלושות שלא נשמעות כלל ונראות וכאילו אנו החרדים מסכימים עם בקריצה לאותם קביעות מטורללות כפי שאמר סמוטריץ . והם הזויות מארץ ההזיות . אלא שסותמים לנו את הפה מלהגיב בחסות חדשות חרדיות כאילו . ולהם מותר להשתלח בנו ללא מגבלה בחסות טלביזיה ממלכתית שמשדרת ועוזרת להפיץ שנאה לחרדים .. אני כמעט משוכנע שאת התגובה הזאת לא יפרסמו כיון שיש להם כנראה שותפות עם הלכלכנים מתחת לשולחן . ומה שאני עושה . אני עשה צילום מסך בכל פעם שאני שולח תגובה . לjdn תומכי השמאל השקט .

לא לקנות אצל חילונים לא למכור להם מזוזות לא ליצור איתם שום קשר לאחרים את כל החברות הגדולות כמו קוקה קולה תנובה הכל הכל לא לקנות ואז נראה לפני שקונים מבררים שחרדי הוא בעל החברה.

הזוי שאנחנו עדין סומכים ואוהדים של אנשים כמו ביב נתניהו שיושב ומצחקק לו בביתו על הציבור שלנו שימשיך להיכנס לקאולציה שלו באפס שינויים בחוק אבל אנחננו נצטרך לחתום על הסכם קאולציוני של חוק החסינות

מה אכפת לכם, אדיוטים ממתי אכפת לכם מהחדרים???!!! רק שאפשר להרוס להם פתאום רואים אתכם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture