הקונגרס. צילום: ויקיפדיה

למרות האישור: חברת הקונגרס הודיעה כי לא תבקר בישראל

אחרי שפנתה לקבל אישור הומניטרי לבקר את סבתה בת ה-90, חברת הקונגרס האנטישמית הודיעה שהיא לא תגיע לישראל, למרות שכבר הסכימה לתנאים: "הביקור בתנאים שהוצבו נוגד את ערכיי". דרעי: "שנאתה לישראל גדולה מאהבתה לסבתה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

חברת הקונגרס האנטישמית, רשידה טאליב, ממוצא פלסטיני, הודיעה בצהריים (שישי) כי למרות ששר הפנים אריה דרעי אישר את כניסתה לארץ לטובת פגישה עם סבתה ברשות הפלסטינית – היא לא מוכנה לתנאים שהוצבו לה ותוותר על הנסיעה. "היבחרי לקונגרס נתנה לעם הפלסטיני תקווה שמישהו סוף סוף יאמר את האמת על התנעים הלא אנושיים בהם הם נמצאים. אני לא יכולה לאפשר למדינת ישראל לשלול את התקווה הזאת, כשהיא משפילה אותי ומנצלת את אהבתי לסבתי כדי שאקוד למדיניות הגזענית והדכאנית שלה", כתבה בטוויטר.

"סבתי רצתה לקטוף יחד איתי תאנים, ובני משפחתי שאלו אותי איזו תמונה של אילהאן עומאר ושלי לתלות בשלט שיתלו לכבודנו כשנגיע", הוסיפה טאליב. "להשתיק אותי ולהתייחס אליי כמו אל פושעת זה לא מה שסבתי הייתה רוצה ממני, זה היה הורג משהו בתוכי. החלטתי שלבקר את סבתי תחת תנאים אלה עומד נגד כל מה שאני מאמינה בו – מלחמה נגד גזענות, דיכוי וחוסר צדק".

בהמשך, בהודעה רשמית שיצאה מטעם טאליב, נאמר כי "בניסיונותיי לבקר בפלסטין חוויתי את אותו יחס גזעני שהרבה פלסטינים אמריקנים סובלים ממנו כשהם נתקלים בממשלה בישראל. הבקשה של ממשלת ישראל שאחתום על כך שלא אתעסק בפוליטיקה בזמן ביקורי משקפת עד כמה היא לא דמוקרטית ומפחדת מהאמת שהביקור שלי עלול לחשוף בנוגע למתרחש ישראל, ובנוגע לפלסטינים שחיים תחת הכיבוש בתמיכת ארה"ב".

"לכן החלטתי לא לנסוע לשם כעת", כך לשון ההודעה, "מי שבאמת מאמין בדמוקרטיה, צריך להעריך מחדש את התמיכה בישראל בשל הברית הסגורה בעלת אג'נדת השנאה של טראמפ ונתניהו. מניעת כניסה של חברות קונגרס לא נוגעת רק אלי ואל עומאר, אלא גם לגזענות המושרשת בישראל שמרחיקה אותנו משלום. העם הישראלי והפלסטיני צריכים להיות יותר אמיצים וכנים".

שר הפנים אריה דרעי הגיב להודעתה ואמר כי, "‏חברת הקונגרס רשידה טאליב, צייצה כעת שלא תגיע לישראל. אמש שלחה לי מכתב ובו ביקשה לאפשר לה לבקר את סבתה בת ה-90 'כי זו יכולה להיות ההזדמנות האחרונה שלי לפגוש אותה'. אישרתי זאת הומניטרית, אך מתברר כי זו הייתה פרובוקציה כדי להבאיש את ריחה של ישראל. שנאתה לישראל גוברת על אהבתה לסבתה".

אמש כתבה טאליב לדרעי כי היא מתחייבת שלא לנצל את המפגש עם סבתה לצורכי תעמולה נגד ישראל, "ארצה לבקש כניסה לישראל על מנת לבקר את קרוביי, ובאופן ספציפי את סבתי, שנמצאת בשנות התשעים שלה וגרה בבית אור אל-פוקה. זו עשויה להיות ההזדמנות האחרונה שלי לראות אותה. אני אכבד כל מגבלות ולא אקדם חרמות נגד ישראל במהלך ביקורי", כתבה טאליב לדרעי", כתבה חברת הקונגרס האנטישמית במכתב לדרעי.

בעקבות כך החליט שר הפנים לאשר את כניסתה לישראל של טאליב, לביקור הומניטרי של סבתה בת ה-90 והיא נדרשה לחתום על הסכמה למסמך המונה כמה תנאים לשם אישור הביקור. גורם מדיני התייחס לאישור הביקור, ואמר: "טליב נאלצה להיכנע לתנאים שהציבה ישראל מראש". אך לבסוף, החליטה לבטל את הביקור.

כזכור, אמש החליט ראש הממשלה למנוע את כניסתן לישראל של שתי חברות הקונגרס האנטישמיות, אילהן עומר וראשידה טאליב. ההחלטה התקבלה באופן רשמי על ידי שר הפנים אריה דרעי, בהודעה שפרסם משרדו נכתב: "ההחלטה התקבלה לאחר שהשר דרעי נוכח כי מדובר בפעילות חרם נגד ישראל שיש למנוע את כניסתן ארצה, בהתאם להוראות חוק הכניסה לישראל. וכי מדובר במי שמנצלות את הבמה המרכזית ביותר לתמיכה בארגוני bds הקוראים לחרם נגד ישראל".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא היו צריכים לתת בכלל להכנס גם מסיבה הומניטרי וזהו !!!!!!!!!!!!! היא סתם רצתה לעלות על הגל

עכשיו מובן רוע לבבה וזדון ליבה של ראשיד טאליב
היא בכלל לא מסכימה לבקר בישראל אלא רק כשהיא מחרימה אותנו
והיא ניסתה להפיל אותנו בפח כשביקשה מטעמים הומניטריים לבוא לסבתה
ולבסוף התברר שהיא עוד אנטישמית שניסתה להסית נגדנו
והשר דרעי עמד בהצלחה במבחן ופתאום הפסיקה להתגעגע לסבתה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture