צילום: Hassan Jedi / Flash90

התעלול הזה ממחיש את החרפה שאליה התדרדרה ישראל / מרדכי גולדמן

התעלול הזה, שעליו מתמוגגים כאן כאילו מדובר במעשה קונדס הגאוני ביותר שהופק כאן, ממחיש את החרפה שאליה התדרדרה ישראל בשנים האחרונות מול חיזבאללה. ארגון טרור מנהל עם ישראל מערכת יחסים כאילו היה מדינה ריבונית / זווית אחרת

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

אתמול בערב בישראל נשמו לרווחה. סוף-סוף זה הגיע. חיזבאללה כילה חמתו על עצים ואבנים, ולא על חיילי צה"ל. או בלשונו הרברבנית של נתניהו אמש "אף חייל לא נשרט". נראה כי בישראל הביעו הבנה לצורך של נסראללה להגיב על הפגיעות בכבודו, ואף הכינו לו – לפי הדיווחים בלבנון – פיתיונות מפוארים כשבובת מיוחדות הולבשו במדי צה"ל והוצבו בתוך ג'יפים צבאיים על מנת לספוג את הטילים.

אחר הצהריים, חיזבאללה כנראה נפל לפח שטמן לו צה"ל, וירה לעבר מוצב ריק וג'יפ צבאי. ככל הנראה משהו שם גרם לחוליית חיזבאללה לחשוב שיש במוצב תנועה של חיילים בשר ודם. אולי לבובות החיוורות של השבוע שעבר הוצמדו במהלך סוף השבוע מנועים שגרמו להם להרים ולהוריד ידיים בתזמון של כמה דקות. ואולי לחיזבאללה נמאס לשכב בשוחות, והחליט לזרום עם ההפקה של צה"ל ולרדת מהעניין. כך או אחרת, כדי להשלים את הדרמה המזויפת, אפילו פינוי מוסק לרמב"ם סידרו לחיזבאללה.

לפי כללי המשחק האזוריים, לכל אחד יש הזדמנות לתת את כל כולו בתורו. ישראל התחילה עם הרחפנים, אמש היה תורו של חיזבאללה. ממש כמו במשחק קופסה, אתה יכול לנצל את התור שלך עד הסוף, אבל כדי לפעול שוב, תצטרך להמתין שוב לקבל לידיך את הקוביות. חיזבאללה אתמול ניצל את התור שלו. בישראל עזרו לו ליצור מצג של מהלך גדול כדי שהתור יתבזבז. הוא ירה, הוא הרעיש, כולם דיברו עליו שעתיים והבוקר הוא גנב את הכותרות הראשיות בכל העיתונים בישראל. כעת זה נגמר. בישראל בוחרים כעת לצאת מהמשחק, ולהתמקד בהכנות לקראת הסבב הבא.

אלא שהתעלול הזה, שעליו מתמוגגים בישראל כאילו מדובר במעשה קונדס הגאוני ביותר שהופק כאן, ממחיש את החרפה שאליה היא התדרדרה בשנים האחרונות מול חיזבאללה. ארגון טרור מנהל עם ישראל מערכת יחסים כאילו היה מדינה ריבונית. היא מנהלת שיח עם נסראללה כאילו היה המכובד והגדול שבאויביה. נתניהו שיגר לו בסוף השבוע איומים והציע לו "להירגע". מנגד, נסראללה מכנה אותו "מושחת שנחקר ע"י המשטרה". לרגעים אפשר לחשוב לרגע שנסראללה הוא חלק מהאופוזיציה בישראל.

נסראללה, שמנצח על כמה אלפי לוחמי מיליציות שמשוטטים בסביבה, מנהל עם ישראל מאבק כשווה בין שווים. זה שישראל אמורה להרתיע עד מוות פרחח כמו נסראללה, אין בזה לא חידוש ולא גאווה. זה טבע העולם. אבל זה שדרשן כיכרות שיעי, שמחליף כל לילה מקום לינה מצליח להרתיע את ישראל ולגרום למדינה שלמה לעצור את נשימתה, בזה יש חידוש עצום ומופלא.

ישראל חוששת מנסראללה, ולכן נמנעת מלתקוף בלבנון. בחסות התקיפות הנועזות בסוריה ובעיראק ישראל מסווה את העובדה הפשוטה, שהיא לא מעזה לתקוף בלבנון. על התקיפה הצנועה בשבוע שעבר לכאורה באמצעות מל"טים, שלא גרמה לפגיעה בחיי אדם אלא רק במכשור, היה ברור לכולם שאמורה לבוא תגובה הולמת. נסראללה הוכיח אמש כי הוא מדקדק על קוצו של יו"ד בעלבונה של לבנון. על תקיפות שגרמו לעשרות הרוגים בסוריה, לא הייתה כאן תגובה כמו שהגיב נסראללה על כמה רחפנים אבודים שהתרסקו ברובע הדאחייה ולא שרטו אף לא פעיל חיזבאללה אחד.

למרות שכולם יכתבו שישראל ניצחה, האמת הלא-פופלארית היא שנסראללה הוא הגיבור הגדול ביותר של ליל אמש. הוא מכתיב את החדשות במזרח התיכון. הוא קובע אם מפקדי צה"ל ישנו בלילה או לא. רק בגללו הוכרז עוצר יציאות בסוף שבוע, והוא שולט בידיו ממש בג'ויסטיק שמגביר ומעט את דפיקות הלב של בכירי מערכת הביטחון בישראל. עצם העובדה שישראל מתגאה שהיא עשתה לו אתמול תעלול ממחישה את גודל האבסורד. את התעלול הגדול ביותר, נסראללה מעולל יום-יום לישראל.

הטור פורסם הבוקר בעיתון 'המבשר'

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ודאי זו תעמולה של השמאל כלבי הכסף והכבוד שונאי החרדים והספרדים .. האליטה הלבנה שסבלה בשואה שנאה תהומית מתעוררת לשנאת אחים . אנשים קטנים עם כסף גדול . הזויים פחים .איכס עליכם ועל הכסף והכבוד שלכם

כתבה כל כך רדודה, משום מה התעלמת לחלוטין מהנחישות הישראלית לתקוף על אדמת לבנון רק כדי למנוע מהם להגיע לנשק אסטרטגי ללא שתהיה שום התגרות מהצד של חזבאללה, ובסוף מי שהכתיב את הסדר יום של חזבאללה זה ישראל כי ישראל היא זו שפתחה את המערכה והיא זו שגם ידעה לסגור את המערכה אחרי שהשיגה את מטרתה, אתה יכול לקרוא לנסרלה דרשן כיכרות אבל בסופו של יום בדובר בדרשן כיכרות שמחזיק בלא מעט טילים שיכולים לגדוע לאזרחים את חייהם,

בושה וחרפה ל"מדינה" שמתנהגת כמו ילדים בגן…
מה זה היה צריך להביע, ההצגה הזו (שעולה לנו הרבה כסף!!! )אם מיד לאחר שהיא הסתימה, מודיעים ב"גאווה" שזו היתה רק הצגה??? אם לפחות היו משאירים את חיזבאללה בתחושה שהם פגעו במישהו, מילא, זה עוד נסלח, אבל ההמשך ילדותי,תינוקי, וגורם לכל המהלך(קרי, ההצגה )להיות טפשי ומיותר לחלוטין!!!
ת ת ב ג ר ו זה לא משחק! אנחנו במלחמה אמיתית!!!

לא מבינה מה אתה רוצה
יש לך פיתרון יותר טוב?
כמה קל ללחוץ על הדק המקלדת ולהעביר ביקורת.
זאת ועוד אל תשכח שכל מה שקורה
מנוהל משמיים….

ממש לא "דרשן כיכרות", האיש מחזיק בידיו כמות טילים ורקטות שיכולות לפגוע אנושות בבסיסי חיל האויר, באתרים רגישים שיגרמו לאלפי הרוגים בחיפה, ואם הוא ירה את כל הרקטות שלו לכיווננו (קצב של אלף ליום, כן?) הוא יוכל לאדות חצי מדינה.
וחוץ מזה שהארגון שלו ניחון בתחכום רב מאד והפיל את ישראל בפח לא פעם. כך שלא מסתבר שהוא נפל ב"פח הגאוני והמופלא" ש"טמנו" לו וירה על בובות (רק אנחנו ידענו על זה מראש, כן?), אלא או שהוא חיפש דרך לרדת מהעץ או שהוא זה שעושה לנו תרגיל ומוריד לנו את רמת הכוננות (חיזבלוני מסכן שיורה על ג'יפים עם בובות לא מרגש במיוחד), בזמן שהמהלך העיקרי ממתין מעבר לפינה.
אז כנראה זה די נורמלי שהוא יוצר הרתעה, לא?

בס"ד, לצערינו , הכותב צודק,
והכל בגלל שאין תורה, אז ממילא יש ממשלת פחדנים, ותקשורת אולטרא פחדנית.

כתבה מטופשת של כתב רברבן. חיזבללה מחזיק במאגר טילים הגדול בעולם. לוחמיו מיומנים ומסוכנים. תזכרו מה היה כשהיינו בלבנון ואז הוא היה צופציק. אז קצת צניעות לא תזיק לכתב שמכיר את לבנון רק מתמונות.

מה הבעיה בדיוק הרי בכל מקרה זה היה מתפרסם כי כולם היו שואלים מה זה המסוק שנחת ברמבם.. והאם יש פצועים והיו צריכים לדווח בסוף שאין פצועים… אז למה היה מסוק שפינה כביכול פצועים… 1 ועוד 1 שווה… ומה גם שמי שפירסם את זה רלו הכתבים הצבאיים של חדשות הרדיו… והם תוקפים את מדיניות העמימות??
מי שחושב שנתניהו מסוגל לעשות דברים כאלו של ביטחון המדינה מסיבה פוליטית.. פשוט הזוי..

זה מה שקורה כשחרדי מפנטז שהוא מבין בביטחון.
מעולה שחרדי לא מתגייס, אבל שלא יתרברב ויכתוב פרשנויות על משהו שהוא מבין בו כמו שהוא מבין בהרכבת חלליות….

"פחד ורעדה תקפו את יושבי מחוז גרונהגדל בהתקרב נחשול המים האדיר לסביבת אוכלוסייה צפופה, ברחובות ניראים אנשים נמלטים לכיוון היציאה מהעיר, רק אחד שאנן נצפה מתהלך לאיטו בחוצות, ניגשתי אליו בסטרס וצעקתי עליו 'ברח מכאן אתה ומשפחתך עד יעבור זעם לבל תיספה בנחשול האדיר' אך הוא בשאננותו השיב לי 'מה כל העסק הזה, שנחשול מים יכתיב לי את השיגרה? המים צריכים להכיר את מקומם, והוא בים, שימשיכו לחיות שם בשקט ולא ישבשו לי את סדר היום, הרי אנו בעידן של קידמה, טכנולוגיות, צבא, וכי תעלה על דעתך שאיזה חומר פרימיטיבי ולא מפותח כמים יפחידו אותי?"
לחיזבאלה יש כח, יש להם סיבה טובה להפחיד אותנו, זה פשוט לא חכם להתהלך לידם כגיבורים עם אף למעלה ואז לחטוף… מה תתן לנו הגאווה הזו.
המעשה החכם ביותר שנעשה הוא המשחק הזה, להוריד אותם מהעץ ולהשיב שקט לציבור ולא להשאיר אותו במתח עד לתגובה של חיזבאלה שבפתח.

אני עדיין לא הבנתי את הרעיון שבתרמית זו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture