נתניהו מגנה את ליברמן: "אסור לפסול את הציבור החרדי שהוא חלק מהעם"

ראש הממשלה בפתח ישיבת הבלוק: "אני רוצה להודות לליברמן שהסיר את הרעיון של ממשלת מיעוט. גנץ ואשכנזי, איך הסכמתם ללכת אחרי לפיד לרעיון המטורף הזה?". עוד הוסיף: "בני גנץ, אתה מוכן? אני מוכן לפגוש אותך בעוד חמש דקות"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הבלוק להסתה של יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן ואמר, "תודה לכל החברים שנמצאים כאן על החברות, העמידה האיתנה, הלכידות. זה לא מובן מאליו בפוליטיקה. הלכידות הזאת חייבת להגיע לכל שדרות העם. אסור לפסול אף ציבור, לא את הציבור החרדי שהוא חלק אינטגרלי מהמדינה ומהעם, לא אף ציבור – יהודים ולא יהודים. כל מי שתומך במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית הוא שותף שלנו והשותפות הזאת הכרחית".

"אנחנו בצומת דרכים היסטורית. המדינה חזקה יותר מאי פעם. רק שלשום החליטה מחלקת המדינה של הממשל האמריקני על חוקיות ההתיישבות. יש לנו חלון הזדמנויות היסטורי שלא יחזור, להשיג דברים שיכולנו רק לחלום עליהם. יש לנו הזדמנות לקבוע את גבולותינו, לכרות בריתות עם שכנינו, ומכל הטעמים הללו אסור לאבד אף יום. מה שצריך עכשיו זה לא עוד מערכת בחירות אלא ממשלת אחדות – כדי לממש ההזדמנויות ולהדוף את הסכנות. תראו מה קרה בעזה ובסוריה".

"אני רוצה להודות לאביגדור ליברמן על שהסיר את הרעיון ההזוי של ממשלת מיעוט, ממשלה שנשענת על תומכי טרור. אני רוצה לשאול את גנץ ואשכנזי – איך יכולתם ללכת אחרי לפיד לרעיון המטורף הזה? עשיתם מעשה שלא ייעשה. בני גנץ, עדיין לא מאוחר. בוא נשב ביחד ונודיע עוד הערב שאנחנו מקימים ממשלת אחדות לאומית. זה מה שישראל זקוקה לו. אסור לדרדר את המדינה לבחירות נוספות. גנץ, תשתחרר מהוטו של לפיד. מה הוא מהלך קסמים עליך? תעשה את הדבר הנכון ובוא לממשלת אחדות".

"בתולדות המדינה עברנו הרבה אתגרים ומשברים. כל פעם ידענו להתגבר ולצאת מחוזקים יותר. כך צריך לעשות גם הפעם. כשרוצים, אפשר לעשות. הדבר הנכון הוא להקים עכשיו ממשלה. לא צריך בחירות. בגלל מה, בגלל פסילות אישיות? אם יהיו בחירות אנחנו ננצח, אבל חשוב יותר שהמדינה תנצח בעת הזאת. אין פערים גדולים. אפשר לפתור אותם בנקל. אנחנו יכולים לגבור על האתגר ולהקים ממשלת אחדות עכשיו ומייד. צריך לגלות מנהיגות. אנחנו מוכנים. בני גנץ, אתה מוכן? אני מוכן לפגוש אותך בעוד חמש דקות", סיים נתניהו.

בהמשך הישיבה הוסיף נתניהו כי, "אנחנו צריכים כעת 4 מיליארד שקלים לכל מני פרוייקטים שאני לא יכול לפרט עליהם. לכן שיתפתי את גנץ ואשכנזי שנגיע להסכמה על הרשימה המשותפת הזו ונגיע עם הרשימה הזו לכנסת ונעביר הוראת שעה שתאפשר למערכת הביטחון את הסכום הזה. זה לא ספינים הביטחון של ישראל על הכף". עוד הוסיף כי, "זו גם ההזדמנות שלנו להחיל ריבונות בבקעת הירדן. אני לא יודע אם תהיה לנו הזדמנות כזו עוד שבעה חודשים".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין סרט

הוא חייב להתנצל אם הוא רוצה להמשיך בפוליטיקה

מר נתנייהו . גנץ בשיתוף יהיר פנה לאחינו החרדים וניסה לשדל אותם לחבור אליו בילעדיך . ואליך גנץ פונה שתחבור אליו ללא החרדים . אתה מבין את העוקץ ? תזהר מהנחשים הללו שרוצים לפרק את גוש הימין . או יותר נכון להעיף אותך כיוון שאתה עבורם אתגר ואגוז קשה לפיצוח . נתנייהו אל תתקפל אנו איתך באש ובמים .?

די לחרדים עם נתניהו, צריכים ללכת עם לפיד שיתן לנו הכל בכל מכל כל, מקסימום נרד בבחירות במנדט או שנים , אבל נוכל לעשות סדר סוף סוף עם הדבר הכי יקר לנו וזה חוק הגיוס.

הלוואי שתעריץ אנשים רבניים כמו שאתה מעריץ את החילוני הכופר הזה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture