עומר מירון/לע"מ

נתניהו נפגש עם ראשי יש״ע והבטיח: 40 מיליון ש״ח למרכיבי ביטחון

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישה עם ראשי מועצת יש״ע, בלשכת רה״מ בירושלים, הממשלה תאשר ביום ראשון הקרוב, סיוע תקציבי בסך 40 מיליון ש״ח לתקצוב מרכיבי ביטחון והצלה ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. נתניהו: "הם לא יעקרו אותנו מכאן"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (חמישי) עם ראשי מועצת יש״ע, בלשכת רה״מ בירושלים, ראש הממשלה בישר בפגישה לראשי הרשויות על החלטתו, שהממשלה תאשר ביום ראשון הקרוב, סיוע תקציבי בסך 40 מיליון ש״ח לתקצוב מרכיבי ביטחון והצלה ביהודה, שומרון ובקעת הירדן.

ראש הממשלה אמר בדבריו: "זהו יום של שתי בשורות. קודם כל, הרסנו את הבתים של הרוצחים השפלים של דביר שורק ז"ל. קודם כל לפגוע באלה שפוגעים בנו. שנית, אנחנו ממשיכים לעבות את ההתיישבות ולעזור לה. הם לא יעקרו אותנו מכאן".

בהמשך להחלטות קודמות, יועבר מענק ביטחוני חד פעמי בהיקף של 34.5 מיליון ש״ח כתקציב תוספתי ייעודי במסגרת הקריטריונים שנקבעו. כמו כן, יועבר תקציב ייעודי לתגבור תחנות הזנקה של עזרה ראשונה ביהודה, שומרון ובקעת הירדן בסך 5.5 מליון ש"ח. בהחלטה נוספת שתעלה לאישור השרים יוחלט על העברה של 3.6 מלש״ח לטובת המשך הפעלת מרכזי החוסן ביהודה ושומרון.

יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני: "אני רוצה להודות לך. אתה שוב פעם מוכיח את הנאמנות שלך, את הנחישות שלך ואת ההתמדה שלך בפיתוח ההתיישבות ביהודה ושומרון ובבקעת הירדן. אני רוצה גם להודות למנכ"ל משרדך על העזרה בקידום הכספים לצרכי הביטחון ומרכזי החוסן, וגם למד"א. אנחנו סומכים עליך, אנחנו מודים לך על העזרה שלך בתחום ההתיישבות, ומחזקים את ידיך".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מגיע להם הרבה יותר, מלך הארץ . צדיקים בעלי מידות טובות

איך מתאים לביבי להבטיח בסיטואציה שבה אין סיכוי שיוכל לקיים.

כותבים "מלח הארץ" ולא "מלך " והסבר הפתגם הוא משלון מלח שמנהיג את האוניה והבטוי לקוח מפסוק בברית החדשה ימ"ש

משהו טוב של ביבי,
שניה לפני שהוא מפנה את הכסא.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו