Hadas Parush/Flash90

גנץ לנתניהו: "נמצא מעמד הולם שיאפשר לך לחזור אם תזוכה" • צפו

יו"ר כחול לבן בפתח ישיבת הסיעה: "אני מבין שנצטרך לקבל הצעות פשרה אבל לא הצגות. כדי להעביר הצעות אפשר לדבר פתוח". לפיד: "זו לא הצעה. זו הונאה. מי שהצביע כחול לבן לא עשה את זה כדי לשמש חבל הצלה לנאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ אמר היום בפתח ישיבת הסיעה כי, "בניגוד לאחרים- אינני רוצה להעמיד את אזרחי ישראל בפני בחירות יקרות ומיותרות. בפוליטיקה אי אפשר להשיג 100%. פוליטיקה היא אומנות הפשרות. ופשרות בין ערכים הן נכונות כשהן באות לשרת מטרות. מטרות גדולות למען העם והארץ ולא מטרות שבאות לשרת אינטרסים אישיים. אני מבין שחלק מהפשרות -שלא נרכיב את ממשלת החלומות- אך לא אהיה מוכן שנרכיב ממשלת בלהות. אני מבין שנצטרך לקבל הצעות פשרה, אך לא הצגות פשרה.בכדי להעביר הצעות פשרה אין צורך בהדלפות, בשיחות עם מקורבים או "שיחות סגורות".

"אני קורא לנתניהו: אכן יש פשרות בחיים. כחול לבן ניצחה בבחירות, אבל אנחנו מוכנים לאפשר רוטציה ביננו במסגרת ממשלת אחדות. אני אחל בכהונה של שנתיים, בזמן שאתה תוכל להישאר בראשות הליכוד ולטפל בעניינך. אני מבטיח שנמצא עבורך את המעמד ההולם את מצבך הייחודי.כזה שיאפשר לך לחזור אם תנקה את שמך".

גנץ הוסיף: "בפנינו באמת עומדים אתגרים ביטחוניים משמעותיים – איראן מתבססת בגבול הצפון, הזדמנויות מדיניות נקרות בדרכנו ותושבי הדרום נמצאים תחת ירי. בראש המדינה צריך לעמוד מי שמסוגל לאחד אותה גם מול האיומים האלו, ולא ממשלת מעבר חסרת לגיטימציה שבראשה עומד חשוד בפלילים. מהלכים אסטרטגיים ארוכי טווח ומהלכים מדיניים משמעותיים, לא ניתנים לביצוע עם חרב על הצוואר. מהלכים כאלו אינם עניינו של מנהיג אלא של מדינה. מחויבותנו לבקעת הירדן כחומת הביטחון בגבול המזרחי של ישראל, אינה קשורה לסידורי ישיבה סביב שולחן הממשלה אלא לביטחון מדינת ישראל".

מספר 2 ב'כחול לבן' ח"כ יאיר לפיד אמר כי, "מזה שבוע שביבי ואנשיו מפיצים את השקר שאני הטלתי וטו על ממשלת אחדות. המטרה שלהם היא לסכסך בינינו. לגרום לנו לריב פה בבית. לא יילך להם. אנחנו קבוצה. אף אחד פה לא קונה את השקרים שלהם. הסיבה היחידה לכך שאין ממשלת אחדות היא ביבי נתניהו".

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הוסיף כי, "אתמול הם אמרו, "הצענו ויתורים מפליגים". הם לא הציעו כלום. אנחנו בחדר. אנחנו יושבים מולם. הם אומרים "ביבי ראשון ברוטציה. הוא יהיה ראש ממשלה עם כתבי אישום. אנחנו באים עם כל הגוש, מליצמן עד סמוטריץ'". זו לא הצעה. זו הונאה. מי שהצביע כחול לבן לא עשה את זה כדי לשמש חבל הצלה לנאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים".

"ביבי כמו ביבי, יש לו מטרה אחת. לפרק את כחול לבן. הקמנו אלטרנטיבה אמיתית לשלטון הכושל שלו – אז הוא עושה הכל כדי לגרום לנו להסתכסך ולהתפרק. ככה הוא עובד. ככה הוא עבד כל החיים הפוליטיים שלו. לא ניתן לו את התענוג. בנאדם אחד עם שלושה כתבי אישום חמורים, שהפסיד בבחירות, תוקע את המדינה. מספיק עם הטירוף הזה. יש ילדים במרחבים מוגנים בעוטף עזה. יוקר המחיה הוא מכת מדינה. יש משבר דת ומדינה. יש מדינה לנהל. אבל ביבי דוחף לבחירות".

"זה מה שעורכי הדין שלו המליצו לו. והדבר היחיד שמעניין אותו זה מה שעורכי הדין שלו ממליצים לו. בדרך הוא מנסה לגלגל את האשמה אלינו. או אלי. אין לי בעיה עם ההשמצות שלו. אני רגיל. אבל שלא יבלבלו את המוח. לא הוקמה ממשלת אחדות כי ביבי לא רוצה להקים ממשלת אחדות. הוא רוצה בחירות".

"יידע כל חבר כנסת מהליכוד, יידעו דוד ביטן ויואב קיש וקרן ברק: אם לא תהיו בכנסת הבאה, זה בגלל שביבי לא סופר אתכם ממטר. לא יודע מה הוא מספר לכם, אבל הוא דוחף בכל הכוח לבחירות. מטרפד כל הצעה. אנחנו לעומתם באמת עושים כל מאמץ למנוע בחירות. מה שמדינת ישראל צריכה עכשיו היא ממשלת אחדות בראשות בני גנץ. אחראית, ממלכתית, כלכלית, בטחונית. אנחנו נמשיך לנסות להקים אותה עד הרגע האחרון. ביבי ימשיך לשקר עד הרגע האחרון", דברי לפיד.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
14 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גנץ
נתניהו לא יחל משפט
העם מאחוריו בדם ובאש ותמרות עשן
האיש היקר הזה סבל מספיק
הוא האיש הוא האדם אין אחר
אל תהיה שותף לרשע לרוע לתככנות אל תרדוף אחרי ההבל אל תהיה אהבאל

כל הפוסל,-במומו פוסל…

יהיר.הלפיד שינאה השקרן הגדול

האתגרים לא עניינו את כבודו כשהתלךלך במימד בחמישי.גם כבודו צריך לטהר את שמו.

מזה הפרצופים הללו שהוא עושה

לפיד היה שחקן קולנוע ונשאר כזה

גנץ שקרן כרוני שיכור הזוי ומטורלל . גם אם תהיה האדם השפוי אחרון במדינה לא ניתן לך ולא נצביע בערך איש מטורלל

גנץ אתה הכשלון שמנסה להכשיל ולהרוס השקרים שלך כל חלקה טובה . אבל אנו שמכירים אותך לא נבחר בך אתה אלטרנטיבה הכי גרועה שקיימת במדינה . שקרן כרוני שיכור והזוי . אנו לא רוצים ולא צריכים אותך .

אוי נקמה נקמה
זה מה שבוער בראש הלפיד
רק נקמה בביבי
שום דבר אחר

לא יאומן שהעם לא רואה ששני המושחתים הללו, לפיד וליברמן, הורסים את כל המערכת הפוליטית, לפיד שלא עשה כלום בחייו, לא שירת בצבא, נכשל בכל מה שעשה, הוא שמחליט מה לעשות בביבי נתניהו שנתן את כל חייו למען המדינה, הוא העד, הוא השופט והוא רוצה להיות התליין, בושה וחרפה

אז תעזוב את המסיט לפיד

מהם כל הפרצופים הללו
משל כבהמות נדמו

עד שנצליח לשכנע אותו שילך ,
חבל שיחזור,
שינסה להתמודד מול שרה ויאיר אולי שם יצליח לו יותר

אך שקרנים כאלה רוצים לנהל מדינה .אני מציע שיתנו לאחמד טיבי לנהל מדינה. הוא דובר אמת הוא רוצה לחסל את המדינה לפחות לא משקר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture