יונתן סינדל / פלאש 90

נתניהו בשיחות סגורות: "התקשורת והשמאל ממליכים את סער"

ראש הממשלה נפגש היום עם עשרות פעילי ליכוד ותקף את יריבו המר במפלגה: "אסור להמליך את מי שהשמאל והתקשורת תומכים בו", לדבריו הוא לא יכול לקדם מהלכים מדיניים. סער: "מסע ההכפשה נמשך, למרבה הצער. אנחנו ננהל קמפיין אחר להנהגת הליכוד"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בשעה ששיחות המו"מ בין הליכוד לכחול לבן נמשכות, ראש הממשלה בנימין נתניהו החל כבר החל בהיערכות לבחירות. כחלק מההיערכות, הוא נפגש היום עם עשרות פעילי ליכוד תקף גם את גדעון סער. נתניהו אמר לפעילים: "אסור להמליך את מי שהשמאל והתקשורת תומכים בו". כך דווח 'בכאן חדשות'

נתניהו גם הזכיר את שמו של סער בשורה אחת עם יו"ר כחול לבן בני גנץ ויאיר לפיד כמי שלא יוכלו לקדם מהלכים מדיניים משמעותיים. עוד אמר ראש הממשלה בפגישה עם חברי מרכז המפלגה: "סיפוח בקעת הירדן וברית הגנה עם ארצות הברית הן הזדמנויות היסטוריות שלא יחזרו ואנו עלולים להחמיץ אותן".

בתגובה כתב גדעון סער בחשבון הטוויטר שלו: "מסע ההכפשה נמשך, למרבה הצער. אנחנו ננהל קמפיין אחר להנהגת הליכוד. קמפיין המציג חזון ותוכניות לעתיד תוך כיבוד המועמדים האחרים". בשבוע שעבר תקף סער את נתניהו בכמה הזדמנויות. בריאיון לכאן רשת ב ביום חמישי אמר כי יוכל להביא יותר מנדטים מנתניהו לליכוד. "אני אביא קולות מהגוש השני", אמר סער בריאיון.

כינוס מרכז הליכוד, שתוכנן ליום חמישי הקרוב, ככל הנראה יידחה, לבקשת נתניהו. ראש הממשלה ביקש מיו"ר המרכז חיים כץ לדחות את הכינוס, בשל נסיעתו המדינית לליסבון. הכינוס אמור לעסוק בביטול הפריימריז לרשימת הליכוד לכנסת ה-23, אם תפוזר הכנסת בשבוע הבא. ההערכה היא כי כץ ייענה בחיוב לבקשת נתניהו.

כזכור, הבוקר אחד האנשים החזקים בליכוד, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן העומד בראש קבוצת מתפקדי הליכוד בהתנחלויות, קורא לקיומם של פריימריז בזק. בהודעה שפרסם הבוקר מהלל ומשבח דגן את ראש הממשלה ומציין, כי "בנימין נתניהו הוא מהמנהיגים הגדולים שקמו למדינת ישראל, רמה אחת מעל רבים מראשי הממשלה שכיהנו לפניו".

אלא שלדבריו, "יחד עם זאת, כיום, חובה עלינו לזכור ששלטון המחנה הלאומי כולו, נמצא בסכנה מוחשית. המטרה המרכזית שלנו היא המשך הובלת מדינת ישראל ע"י ממשלה ציונית, ערכית – וכיום -לאחר 26 שנות אוסלו, מובן וברור כי זו רק ממשלה המושתתת על המחנה הלאומי. היתרון בתנועת הליכוד, שאני גאה להיות חבר בה, היה ויהיה, הערך הדמוקרטי המאפשר בחירת מנהיגים ע"י חברי התנועה. זאת בשונה מרובן המוחלט של המפלגות האחרות כיום, שעוד מעיזות בחוצפתן להטיף ולהשמיץ את הליכוד".

לדברי דגן, "במציאות שנוצרה, והיות ונראה כי אין אפשרות להקים ממשלה, חייבים לקיים פריימריז לראשות התנועה".

בהמשך רומז דגן כי הוא מצדד בעמדתו של מוביל נס המרד בליכוד נגד ראש הממשלה ח"כ גדעון סער ומפציר בו להתמודד בפריימריז. ח"כ גדעון סער הוא מנהיג ערכי וראוי, מעמודי התווך של המחנה הלאומי, שהוכיח את עצמו בשנים האחרונות בשמירה על ארץ ישראל, ערכי הציונות והלאום. ראוי ביותר שיתמודד בפרימריס על הנהגת התנועה לקראת הבחירות הבאות. הדמוקרטיה היא גאוות הליכוד!". כותב דגן.

עם זאת הוא מחדד, כי "הפריימריז צריכים להתקיים באופן מכובד, ראוי ונקי. אין מקום להתקפות אישיות ולביטויים פוגעניים ולא מכובדים כנגד שום מועמד. אנו צריכים להגיע חזקים ומאוחדים תחת הנהגה אחת לבחירות הבאות – למען עתידה של המדינה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בטח שגדעון סער לא יוכל לקדם כלום
כי הרי בלי ביבי מדינת ישראל תחרב
איזה שגעון גדלות!!!!!!!!!

גדעון סער מוצלח ביותר… אך הצורה בה הוא רוקד על נתניהו בשעה הזו זה בעיה גדולה…
מנהיג נבחן בשעות קשות. עדיף להיות גבוה ושהשני יוריד את הראש מאשר לעלות על הראש שלו…

כולם אשמים חוץ ממנו ? מתי לעזאזל המושחת ייקח אחריות על מעשיו ? הוא לא יודע שאילולא שחיתויותיו – הוא יכול היה להיות ר"מ לשנים נוספות ?

גדעון סער החתרן . אתה יכול לנסות לנהל קמפיין מסוג אחר כפי שאתה אומר . אלא מה חתרן לעולם נשאר חתרן . אתה דוחק את הקץ חתרן בלתי נלאה . ולכן לא נסכים שאיש חתרן כמוך ינהיג את הליכוד . אתה פשוז איש מסכן וגם מסוכן עם החתרנות שלך אתה יכול לבגוד בעל מי שמעליך .. תתבגר מר חתרן אתה הורס את הליכוד . או שאתה מושתל של יהיר היהיר העיתונאי המטורלל ? אה ..

רק ה.מנהל את העולם לב מלכים.ושרים ביד השם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture