Yonatan Sindel/Flash90

ח"כ יואב קיש הודיע: תומך בגדעון סער בפריימריז לראשות הליכוד

הח"כ מ'הליכוד' הסביר כי, "שלטון הימין בסכנה, אני סומך על גדעון סער שיידע להוביל את המחנה הלאומי במדינת ישראל, לנצח את השמאל". סביבת נתניהו: "מצער שיואב קיש בוחר לתקוף את ראש הממשלה נתניהו רק בגלל שהפסיד בבחירות ליו״ר סיעת הליכוד"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ח"כ יואב קיש מ'הליכוד' הודיע הערב כי הוא תומך בגדעון סער: "שלטון הימין בסכנה. נבחרתי כדי לשמור על עם ישראל וארץ ישראל. לצערי אנחנו הולכים בעיניים פקוחות לבחירות שלישיות בהן יש סיכוי ממשי שממשלת שמאל תעלה ותמיט עלינו אסונות כדוגמת הסכם אוסלו. אני סומך על גדעון סער שיידע להוביל את המחנה הלאומי במדינת ישראל, לנצח את השמאל בבחירות ולהוביל את השינויים הנדרשים במערכת אכיפת החוק. תומך במי שיציל את מדינת ישראל ממשלת שמאל – גדעון סער".

בראיון ל'חדשות 12' הסביר קיש כי "בתחילת השבוע חתמתי לנתניהו על קבלת המנדט מידי הנשיא, כולי תקווה שעד יום רביעי נצליח להקים ממשלה, אבל שנינו מבינים שהסיכויים שהולכים לבחירות גבוהים". אבל לדבריו, "חזרנו לפלונטר, המדינה תקועה ללא מוצא. אני מאמין שבשביל לצאת מהפלונטר ולשמור על שלטון הימין האדם היחיד שיכול לעשות זאת זה גדעון סער – ואני אתמוך בו בפריימריז".

עוד הוסיף, "נתניהו היה ראש ממשלה מצויין, הוביל את הימין שנים ארוכות, אבל אני מבין שלא נצא מזה. גדעון סער יכול לחבר חלקים נדרשים ולשמור על השלטון, והוא מגדיל את המחנה. אני מכיר את גדעון, איש ימין. יש עבודה משמעותית לעשות, שנתניהו לא יוכל. אני לא לבד, יש אנשים שחושבים כמוני. המסר המרכזי שלי: יש הרבה אנשים שאוהבים את ביבי, גם אני, אבל אנחנו צריכים לנצח".

קיש הנו ח"כ השני בליכוד, בנוסף לסער עצמו, שקורא תיגר על ראש הממשלה נתניהו. הראשונה לעשות זאת הייתה ח"כ מיכל שיר שהצהירה על תמיכתה בסער מיד לאחר שזה הכריז על כוונתו להתמודד על ראשות הליכוד וקרא לקיימן בהקדם. "נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה גם אם נלך לבחירות שלישיות או רביעיות או חמישיות", אמר סער בראיון דרמטי לפני שבועיים וטען כי "אוכל להרכיב ממשלה".

כבר לפני שבוע ביקר ח"כ קיש את נתניהו ואמר כי, "במידה ונדרדר לבחירות נוספות אנחנו נהיה מחוייבים לעשות פריימריז לראשות הליכוד. השאלה שתעמוד מול המצביעים היא מי בימין מסוגל להוביל את הליכוד לשלטון. האם זה נתניהו, או לדוגמה גדעון סער שאמר שיתמודד, ואני חושב בפירוש שהוא מועמד ראוי. עם כל האהבה שיש לנתניהו, בסוף חשוב שהקבוצה תנצח. לרה"מ יש בעיה אם הוא פעם אחר פעם לא מצליח להרכיב ממשלה".

בראיון 'לגלי צה"ל' אמר קיש: "אני בעד הקרב הפוליטי והדמוקרטי בליכוד ואנחנו נבחר את האדם שהכי מתאים למי שראוי להנהיג את המפלגה. כשיהיו פריימריז אחליט במי אני תומך". על נתניהו הוסיף: "ברור שיש לו בעיה אם הוא לא הצליח במשימה, פעם אחר פעם להרכיב ממשלה שתי פעמים. המתקפות על סער הן אלה שמפלגות".

יחסיו של קיש עם נתניהו התערערו בתקופה האחרונה בעקבות תמיכת אנשיו של ראש הממשלה בח"כ מיקי זוהר לתפקיד יו"ר סיעת הליכוד בכנסת. כזכור, זוהר זכה לרוב של 18 חברי כנסת לעומת 11 שתמכו במועמדותו של קיש. בראיון הערב נשאל אם תמיכתו בסער מגיעה בעקבות רצונו "לסגור חשבון" עם נתניהו השיב: "אני לא עוסק בי, אם הייתי רוצה כבר הייתי שר. אני עוסק בשמירה על שלטון הימין, אנחנו עוד נתגעגע לימים של 55 מנדטים לגוש".

בסביבתו של נתניהו הגיבו לדברים של קיש הערב ואמרו כי, "מצער שיואב קיש בוחר לתקוף את ראש הממשלה נתניהו רק בגלל שהפסיד בבחירות ליו״ר סיעת הליכוד. כפי שרואים בכל סקר, היחיד שיכול להביא שלטון לליכוד הוא ראש הממשלה נתניהו ובטח לא אדם אחר שהוא יקיר תקשורת השמאל – ולא במקרה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בשעה שכוכבו של נתניהו דועך מגלים באמת כמה לא העריכו אותו הסובבים ,
לאט לאט פרצופו האמיתי התגלה…

פגשתי את האיש קיש לפני כמה חודשים, הוא דיבר על ביבי כמו שהוא מדבר על קיא.
אך טבעי שברגע שהוא הרגיש בטוח הוא התהפך עליו.
הליכוד כבר לא מלוכד

קישקוש
איסתרא בלגמנא קיש קיש קריא
עוד שמקשקש בקופסה ריקה כאילו יש שם משהו
מי יכול לברר במה סער וקיש מאוימים על ידי המשטר השמאלני

מה קרה יואב אתה עצבני שביבי לא עשה אותך שר והשאיר אותך ח"כ פשוט? למה אנחנו אשמים תשאיר את באיבה האישית שלך לנתניהו בבית

לא יאומן ההערצה העיוורת של חרדים לאיש שהוא כופר מחלל שבת אוכל נבילות וטריפות, לא היסס לגזור גזירות תשס"ג, לא היסס לייבש את החרדים וללכת עם לפיד לגזירות נגד היהדות החרדית

כל המגיבים כאן יותר ביביסטים משרה ויאיר
אפילו אצל החילונים הוא לט כזה אליל

אדון דוד, אני יוצא מתוך הנחה שרוב חברי הכנסת לא ישרים (זו פוליטיקה) וכל ראש ממשלה אחר היה עושה גוזר גזירות אם רק הן היו משרתות את האינטרסים שלו ולכן ביבי המועדף כיוון שהוא מנהיג מגלומן במישור הכלכלי ובמישור הבינלאומי ואנו זקוקים להצלחה מובטחת במישורים אלו כאשר אנו תחת איום מוחשי ומסוכן מצד אירן וגרורותיה!!!!

זה שיואב קיש עושה בעיות זה לא אומר שהליכוד לא מלוכד הוא תמיד היה שמה יוצא דופן הוא הצביע נגד חוק הגיוסשל החרדים ב 2016 למרות שכל הליכוד תמך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture