צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

דרעי, ליצמן וגפני – אתם חייבים למנוע מצדה פוליטית / יצחק נחשוני

העורך החרדי הבכיר: "אריה דרעי, משה גפני ויעקב ליצמן חייבים לתפוס יוזמה, לרתום גם את הרב רפי פרץ, בצלאל סמוטריץ' ושות', לנער את המערכת ולהחזיר אותה לשפיות. ממשלת אחדות, היא המקסימום שאנחנו יכולים לשאוף אליו עכשיו, ובלי ליברמן"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הפרשן החרדי הבכיר יצחק נחשוני יוצא בקריאה חריגה לראשי המפלגות החרדיות "למנוע מצדה פוליטית". בטור שפרסם בעיתון 'מרכז העניינים' הוא כותב כי, "היממה וחצי שנותרו עד שהכנסת תפזר את עצמה, וההליכה לסיבוב שלישי של בחירות תהיה לעובדה קיימת שלא ניתן עוד לסגת ממנה, הן שעות המבחן של המנהיגים הפוליטיים החרדים".

"עד עתה לא הם עמדו בחזית. הם השתדלו להסתתר מאחורי גבו הכפוף של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עשו הכול כדי לזקוף אותו, דאגו שהנושאים היקרים – להם ולכולנו – לא יעמדו במרכז הוויכוח הפוליטי, והתגלגלו, עם כל שהתהווה, עד לפי תהום. אבל עכשיו, כאשר כבר ברור לכל, וגם לנתניהו, כי מה שהיה לא יהיה עוד אלא אם כן… לא היה כלום (בתחומים רבים של עשיה והישגים דווקא כן היה), הגיע הרגע שבו רק טובתו המשותפת לטובתנו ולטובת המדינה כולה היא שצריכה לכלכל את צעדינו ובמלוא האחריות".

"אחרי שבעניינים עקרוניים תכופים כמו תחבורה ציבורית בשבת וחוק "הגיוס", כבר נקבעה מציאות חדשה בישראל, או אם תרצו סטטוס קוו חדש, בחסות הקשירה ההדוקה של עתיד העניינים שבציפור נפשנו לגורלו המשפטי העצוב של נתניהו, שומה עלינו להשתחרר מהקופסא שכלאנו עצמנו אל תוכה, וכשאין איש, או שהאיש טרוד בעיקר בעצמו, עלינו להוכיח מנהיגות. מגוררי רגליים הפכנו לנגררים מוחלטים, המשעבדים את כל נכסינו לטובת משהו שאין שום הימור שיצליח. ממתי אנחנו משחקים בקובייה?"

"נכון, על פי כל הנתונים אין לציבור החרדי סיבה לחשוש מבחירות נוספות. כל הסקרים אומרים כי נקבל את אותו מספר מנדטים שקיבלנו בסיבוב השני, ויתכן שש"ס אפילו תתחזק על חשבון הליכוד. אבל כבר למדנו, ובדרך הקשה, כי מה שקובע אינו מספר המנדטים, אלא הערך הסגולי שלהם. אם בשני הסבבים הקודמים לא יכולנו לעשות במספר היפה של המנדטים שימוש תועלתי לציבור שהביא אותם, על אחת כמה וכמה כך יהיה אחרי הבחירות הנוספות, שבהן נמצא עצמנו, בכל מקרה, בצד המפסיד".

נחשוני

עורך 'מרכז העניינים' מוסיף כי, "למה בכל מקרה? כי מי שמשלה את עצמו שהבחירות שאנחנו מכריחים את עצמנו ללכת אליהן יביאו לגוש הימין 61 מנדטים, מה שלא קרה בשני הסבבים שלפני כתבי האישום, חי בנדמה לי. אני מקנא באמונה שלו, גם אם היא לא בדיוק תמימה. אבל גם אם יתרחש נס גדול שכזה, בית המשפט העליון לא יאפשר לנשיא להטיל את הרכבת הממשלה על נתניהו".

בטור שפורסם גם באתר 'ווינט' הוא תוהה, "אז למה לא לשלול מבג"ץ את ההנאה הזו, של קביעת עתידנו ללא סמכות, ובמקביל למנוע מלחמת אחים שעלולה לפרוץ ברחובות ולהפנות לפחות חלק מעלויות העתק של הבחירות הללו, שלא יאפשרו בשום סיטואציה את המשך שלטון נתניהו, ליעדים החשובים לנו, שבינתיים נפגעים בכל יום מהסחרור הפוליטי שנמשך?"

"אריה דרעי, משה גפני ויעקב ליצמן חייבים לתפוס יוזמה, לרתום גם את הרב רפי פרץ, בצלאל סמוטריץ' ושות', לנער את המערכת ולהחזיר אותה לשפיות. ממשלת אחדות, היא המקסימום שאנחנו יכולים לשאוף אליו עכשיו, ובלי ליברמן. אם נתניהו עדיין אינו בשל להעביר את ההגהים לידי אישיות אחרת ממפלגתו, שהוא ייבחר בה, ולנציגינו אין את האומץ לשדל אותו לעשות זאת למענו, למעננו, ולמען המדינה כולה, אין מנוס מממשלת אחדות, שבה בשנתיים הראשונות נתניהו יתפנה להוכיח את חפותו, כשכל גוש הימין יתמוך במאבק לטיהור שמו, ולאחר שנתיים הוא ישוב לכיסאו ללא שום רבב".

"כל תסריט אחר משתי האופציות הללו יוביל, בכל מקרה, לאיבוד השלטון, ואז לא רק נתניהו ישלם את המחיר, אלא כל מי שסירב להשלים עם המציאות שנוצרה כאן ונגרר אל מצדה הפוליטית. הרבה הישגים צברו הנבחרים החרדים בקדנציה האחרונה. הרבה נצברו בקדנציות שלפניה. עכשיו בידם להחליט האם הכול ירד, חלילה, לטמיון, או שהם יביאו את ההישג הגדול מכולם".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא מובן איך העיתונאים הפכו לכאלו נאיבים. כל ילד מבין שהסיבוב השלעשי בלתי נמנע, חוץ מכמה פוליטיקאים שצריך לומר ביושר שהם חייבים לשחק את המשחק אבל בתוכם ברור להם שהבחירות בפתח. אבל העיתונאים שעדיין לא ברור להם שלא יהיה שום מוצא ושהסיבוב השלישי בוא יבוא ולא יהיה מי שימנע אותו, לא מתאים לכם!!!

המנעמי השלטון
מעניין את הגוש
יותר מיושר והגינות.

כנראה שמי שמנחש קוראים לו בסוף נחשון….

אתם חייבים!
אבל מזמן החלפת את מנהיגי המפלגות מגדולי תורה למשיח השקר ביבי הכופר,
ולאורו צעדתם והפסדתם לחרדים הזדמנות פז לקבל מגנץ הכל על מגש של זהב

נראה לכם שהם יעשו משהו נגד המנהיג החדש משיח השקר מורם ורבם נתניהו הכופר ?
הלא הוא ראש בני ישראל מבריאת העולם ועד ימות המשיח !
ולפי המחמירים הוא בכלל ברא את העולם….

פשוט גאוני!!!! לפקודתך!!! אה… בעצם הליכוד לא ממש מסכים לזה אז אולי תספר לי איך בדיוק כפה את זה עליו ב-24 שעות שנותרו?

צודק עורך העיתון החרדים צרכים לזרוק את ביבי ברגע האחרון שנשאר ולחבור עים גנץ ללא ליברמן.ביבי בזמנים אחרים זרק את החרדים לא לכלבים וברח אלא זרק את החרדים לאריות ונשרים שיטרפו אותם ושאת השאר יוכלו הנשרים זה מה שעשה ביבי עים לפיד בזמנו.
אז הגיע הזמן להחזיר לביבי במעט ולזרוק את ביבי מעל החרדים ולהציל את מה שהיסיגו עד עכשיו לפחות.תיתעשתו מהר הנציגים החרדים נשאר לכם 24 שעות להציל את עולם החרדי והיהדות משמד של ממשלה גנץ לפיד וליברמן.

לא ברור מה אדון נחשוני מציע
באותה מידה אפשר לכתוב פה ולפנות אליו
שזו עת חירום לציבור החרדי והכללי
ומוטל עליו להקים כזאת ממשלה

ממשששש חבל
ממששש חבל
אולי החרדים יתעשתו אף אחד לא יכול לדעת מה גדולי ומנהיגי הדור יחליטו אבל בהחלט הצעה טובה שכרגע היא נראת טוב
אולי ליברמן ישתייך לגנץ ימים יגידו ואזזז זה יהיה הפסד אמיתי אבל מ שבטוח שמנהיגי הדור רואים מה שאנחנו לא רואים או שחושבים שראינו
וכולנו תפילה שנזכה לראות בביאת המשיח אמן

מי שאומר שנתניהו "יחזור עוד שנתיים לאחר שינקה את שמו", הוא או טיפש או רמאי. המשפט יקח הרבה יותר משנתיים, יש 333 עדים (על כל המשתמע מכך) השופטים לא ימהרו "לנקות את נתניהו מכל רבב" תוך שנתיים, ובכל מקרה יהיה ערעור לבג"צ.

צודק, מילה בסלע.

המשפט של ביבי יהיה לפחות 5 שנים ואפילו שיצאה זכאי השמאל מחקו אותו מהפוליטקה וזה כול רצונם כל עוד שביבי במשחק אין להם סיכוי להחליף את השלטון ולצערנו הצליחו לעבוד אפילו על חבריי כנסת ימנים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture