ח"כ קרעי ל'JDN': "נראה שנמצא את עצמנו בבחירות רביעיות וחמישיות"

ח"כ שלמה קרעי בראיון ל'חדשות JDN': "הליכוד כמעט מכר את כל נכסיו". על מצבו של נתניהו: "מתפקדי הליכוד יחליטו אם הוא נטל או נכס". על הפלונטר הפוליטי: "בלי לצאת מהקופסה, נחזור לבחיות בלופ". על פמלגות החרדיות: "אין לנו שותפות טובות יותר"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ח"כ שלמה קרעי אומר בראיון ל'חדשות JDN' כי הליכוד עשה הכל למנוע בחירות: "עשינו כל מה שיכולנו, הליכוד כמעט מכר את כל נכסיו, הסכים לכל דבר שכמעט רצו, הסכים למתווה הנשיא, הסכים ללכת לממשלה של חצי שנה רק כדי להשלים כמה מטלות דחופות והכרחיות לביטחון ישראל שנתניהו רוצה להשלים, וכחול לבן תמיד עם הספינים שלהם, פעם זה הבלוק לא בסדר, פעם הנבצרות לא מספיק טובה להם".

"עכשיו הם רוצים שנתניהו יוותר על החסינות, מי אתם בכלל? מי שמכם לדרוש מאדם לוותר על זכות שמוקנת לו בחוק. הרי ברור לכולם שזה ספין, תבואו לממשלת אחדות, תשבו בוועדת הכנסת, תשמעו את בקשת החסינות של נתניהו ותחליטו אם לאשר לו את החסינות או לא לאשר, למה אתם צריכים בשביל זה לגרור את ישראל לבחירות, כאשר הכל קורס, המערכות קורסות".

על המתח הפנימי בליכוד אמר כי, "המפלגה היא מפלגה דמוקרטית, יהיו פריימריז עוד שבועיים, ומתפקדי הליכוד יחליטו האם הוא (נתניהו) נטל או נכס, אני אומר לך שהוא נכס שאין כמוהו. אני אצביע לו ואקרא לכל המתפקדים שלי, וכל כוח ההשפעה שלי בתוך הליכוד לטובת נתניהו, כי הוא הוביל אותנו, שוכחים את העשור הזה שהוא הוביל את מדינת ישראל למעצמת כלכלית, למעצמה מדינית שכולם משחרים לפתחה של מדינת ישראל".

"את כל זה פתאום כולם שוכחים כי יש לו תיק שמנסים לתפור לו, אנחנו רואים את התנהלות הפרקליטות לאורך הזמן, ואנחנו רואים גם את החוק שאומר שלא ייתכן שפקיד, בכיר ככל שיהיה, יוכל להעביר את השלטון. דווקא בשעות האלה אנחנו צריכים להתלכד, אנחנו לא מפלגת העבודה ולא תוקעים סכינים בגב כשרק מתאפשר, להיפך, אנחנו מתלכדים ויחד עם נתניהו נוביל את גוש הימין לניצחון, בעזרת ה' 61 בלי ליברמן".

על הצעת החוק שלו לבחירה ישירה אומר ח"כ קרעי כי,"ברור לכולם שבלי לשנות ובלי לצאת מהקופסה, אנחנו נחזור על אותו לופ של בחירות שלישיות ורביעיות וחמישיות, התמונה תישאר אותו דבר, בוודאי שכחול לבן יש רק מה להפסיד, להם אין שום סיכוי להגיע ל-61, לנו אולי נצליח למחזר את ההישג שלפני הבחירות באפריל, לפני פחות משנה, ואם לא שבנט לא עבר את אחוז החסימה הייתה קמה כאן ממשלת ימין לתפארת.

אתה אומר אולי, אבל אם לא, אז אנחנו נמצא את עצמנו בבחירות רביעיות וחמישיות?

"ככה זה נראה. ליברמן, הבלופר הגדול שכל 24 שעות מכנס מסיבת עיתונאים, מספר סיפורים מפה עד להודעה חדשה, פעם משתמש בשנאה שלו נגד החרדים, פעם משתמש בכל מיני טריקים ושטיקים כאלה, אף אחד לא יודע בכלל מה הוא רוצה, גם לא חברי המפלגה שלו. אותו צריך להוציא מהמשוואה, מי שמצביע ליברמן בפעם הזאת, שיידע שהוא מצביע על המשך קיומן של מערכות בחירות במדינת ישראל".

על המתקפות ביממה האחרונה מתוך מפלגות הימין על נתניהו אמר כי, "סמוטריץ' יכול לתקוף, כולם יכולים לומר, הם יוצאים עכשיו לקמפיין בחירות. בסופו של דבר, נראה לך באמת שסמוטריץ' יישב עם איימן עודה ואחמד טיבי כמו שגנץ רצה לשבת איתם? נראה לך שהם יישבו עם ליברמן שקורא להם משיחיים והוא מכנה אותם בכינוי גנאי כאלה?"

"עכשיו זה בסדר, יצאנו לבחירות, כולם ידברו נגד כולם, כל אחד מנסה למקסם את המנדט שלו והאלקטורט שלו, בסופו של דבר אני לא רואה שום סיכוי ששס או ג' יישבו עם המחנה הדמוקרטי שעוינת אותם, ושסמוטריץ' יישב עם ליברמן והרשימה המשותפת".

לסיום הוא מצהיר כי הליכוד יישאר נאמן למפלגות החרדיות: "בוודאי, הליכוד אמר את זה כל הזמן, אנחנו ממשיכים לומר את זה ונמשיך לומר את זה, מבחינתנו הן השותפות הטבעיות שלנו, הם ממשלת הימין הטובה שיכולה לקום כאן, אין לנו שותפות טובות יותר".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הקלדן שלכם מקליד מהר מידי… בעיות דיספרקציה בכל שורה… שימו לב לאיות כי בסוף זה עלול ליפול על מילה קריטית עם שינוי משמעותי!

שבע בחירות יהיו לכנסת ובכל הפעמים מפלה גדולה תהיה וכישלון.
אחרי הכשלון השביעי מגיע משיח בן דוד לו אנו מחכים ומצפים. מפלה תהיה לביבי נתניהו כשהוא יראה את האמת מולו וכן כל חברי הכנסת האחרים וכל עם ישראל וכל העולם כולו.

יא צ'חצ'ח אידיוט.
אז מהי המסקנה שלך??????

כדי שלא יהיו בחירות בפעם הרביעית יש להוריד את אחוז החסימה ולאפשר את קיומם של סיעות עם שני מנדטים וזה יהווה מרחב תימרון גדול יותר ויאפשר הקמת ממשלה בקלות ועוד דבר נוסף כול ההישגים הגדולים לאזרח הקטן הפשוטים באו ממפלגות קטנות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture