Haim Zach/GPO

נתניהו על ניצחונו של ג'ונסון: "היסטורי- יום גדול לבריטניה ולחברות ביננו"

ראש הממשלה על ניצחון השמרנים בבריטניה: "ברכות לידידי בוריס ג'ונסון על הניצחון ההיסטורי שלך". גנץ: "ההפסד של קורבין הן חדשות טובות לישראל, ג'ונסון ידיד אמת של ישראל". לפיד: "זהו נצחון על האנטישמיות". שר החוץ: "ראוי שהדבר ישמש כדוגמא"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון על ניצחונה המוחץ של המפלגה השמרנית בבריטניה שתאפשר לו להקים ממשלה עצמאית: "ברכות לידידי בוריס ג'ונסון על הניצחון ההיסטורי שלך. זה הוא יום מצוין בשביל אזרחי בריטניה ולחברות ביננו", כתב ראש הממשלה נתניהו בטוויטר.

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ אמר כי, "תוצאות הבחירות בבריטניה בהן הפסיד ג'רמי קורבין שאיפשר לאנטישמיות לבעבע בתוך מפלגתו הן חדשות טובות לישראל, אבל בעיקר לעם הבריטי ולדמוקרטיה הבריטית. אני מברך את ראש הממשלה בוריס ג'ונסון, ידיד אמת של ישראל, על ניצחונות החד משמעי. אין לי ספק שבהנהגתו נמשיך לחזק את הקשרים הכלכליים, הביטחוניים והתרבותיים בין בריטניה לישראל".

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד כתב בטוויטר: "‏מברך את חברי בוריס ג׳ונסון על הניצחון בבחירות. מלבד ניצחונו שלו ושל מפלגתו זהו נצחון על האנטישמיות. אני בטוח שבהובלת ג׳ונסון אפשר לחזק ולהעמיק את השותפות בין ישראל לבריטניה. ברכות חמות בוריס, תצלח דרכך".

יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין אמר כי זהו "ניצחון ענק לידיד ישראל בוריס ג'ונסון בבריטניה. תבוסה מפוארת למתחרה האנטישמי, קורבין, ולשונאי ישראל. זו בשורה חשובה מאוד גם למדינת ישראל. אני מברך את מר ג'ונסון ובטוח שימשיך להצליח בתפקידו".

שר החוץ ישראל כ"ץ מסר, "אני מברך את רה"מ בריטניה בוריס ג'ונסון ואת המפלגה השמרנית בבריטניה על מה שמסתמן לפי הסקרים כניצחון מכריע וחד משמעי". עוד הוסיף, "אני מאחל לרה"מ ג'ונסון, לעמיתי שה"ח ראאב ולכל אזרחי בריטניה הצלחה רבה באתגרים העומדים בפניהם. בריטניה היא חברה קרובה וחשובה של ישראל ואנו מחוייבים להעמיק שותפות זו".

לדבריו, "זהו לא רק ניצחון פוליטי. זהו בראש ובראשונה ניצחון ערכי. מעולם לפני כן לא נוהלה בבריטניה מערכה פוליטית מעליה ריחפה האנטישמיות מעוררת הפלצות, כפי שקרה הפעם. והרבים שהצביעו נגדה הם אות של כבוד, שראוי להערכתנו, לערכים של בריטניה וגם להיסטוריה שלה. ראוי שהדבר ישמש כדוגמא ואבן דרך חשובה למאבק בשנאה".

בכיר הליכוד ח"כ גדעון סער: "‏ברכות לראש ממשלת בריטניה בוריס ג׳ונסון ולמפלגה השמרנית הבריטית על נצחון אלקטורלי מרשים. הלייבור בהנהגת קורבין הוביל מדיניות אנטי-ישראלית מובהקת, ידידות מופלגת עם אויבי ישראל ובצידן יותר מאשר ניחוחות אנטישמיים. תבוסתו משמחת ומהווה הקלה לקהילה היהודית של בריטניה".

כעת, כשכמעט כל הקולות נספרו, כבר ברור שלשמרנים יהיו לפחות 364 מושבים בפרלמנט, הרבה יותר מרף 326 המושבים שהיה דרוש להם לרוב מוחלט. הלייבור צנחו מ-262 ל-203, והיו"ר גרמי קורבין, אנטישמי שתומך בארגוני טרור שביקר בחריפות את ישראל ועורר דאגה רבה בקרב היהודים בבריטניה, הודיע שיפרוש.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בכיר הליכוד גדעון סער
הצחקתם
אי שמא גם אתם בוגדנים
גדעון סער רשע ושונא

מעניין פעם ראשונה שאיווט ליברמן לא מגיב למתרחש אולי פעם הם רבו
אבל בהחלט אני מאחל לחברי הטוב ג'ונסון שיצליח במעשי ידיו הוא בחור בהחלט טוב והוגן רק שלא ישכח שבפעם הבאה כשמבקר בארץ הקודש הוא יבקר בשגרירות ברטניה שתיפתח בבירה

ליברמן לא מגיב לגוונסון כי או איש של פוטין . תבינו .

אה
גם אתה חבר של ג׳ונסון , חשבתי שרק לפיד חבר שלו,
תאמת שאתה חבר שלו לא פחות מיאיר היהיר שלא נראה שהוא דיבר איתו הי פעם
'חברי'
עוד אחד…
אם כבר מתאים לו להיות יותר חבר של קורבין

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו