Miriam Alster/Flash90

ש"ס: "ליברמן מסלף את דבריו של הגר"י יוסף – לא ניתן למסע השיסוי והרדיפה"

יו"ר ישראל בתינו בתגובה מחוצפת לדברי מרן הראשון לצין: "גזענות ואנטישמיות - דורשים את השעייתו מתפקידו לאלתר". יו"ר כחול לבן: "טוב יעשה הרב הראשי הספרדי אם יתנצל בהקדם על דבריו". ראש הממשלה: "אמירה מקוממת שאינה במקומה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

תנועת שס הגיבה הבוקר למתקפה המחוצפת יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן בעקבות דבריו החריפים של מרן הראשון לציון הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף נגד חלק עולי ברית המועצות לשעבר שאינם יהודים ומסרה כי, "האחראי הראשי להסתה ולשיסוי בעם הוא אביגדור ליברמן. כל רצונו של ליברמן הוא להביא לסיום כהונתו של נתניהו כראש ממשלה מתוך שנאה אישית ונקמה שמעבירה אותו על דעתו ולכן הוא מנסה לקושש קולות ולהיבנות מיצירת פילוג וקרע בעם ישראל".

"ליברמן מסלף ביודעין את דבריו של הראשון לציון הרב יצחק יוסף, שהתייחס לקבוצה של העולים הלא יהודים שלצערנו הולכת וגדלה בגלל הפרצה של 'סעיף הנכד' בחוק השבות. הרב יצחק יוסף לא אמר חלילה מילה אחת כנגד אחינו ואחיותנו היהודים, עולי רוסיה, שהביאו ברכה עצומה למדינת ישראל ושמרו על יהדותם ודתם למרות הקשיים הגדולים במשך עשרות שנים. תנועת ש״ס לא תתן את ידה למסע השיסוי ולרדיפת הראשון לציון הרב הראשי לישראל יצחק יוסף, בשל אמונתנו והבעת דעתו שמחוייבת מתוקף תפקידו כמנהיג רוחני בעם ישראל".

יו"ר ישראל ביתנו פרסם הבוקר תגובה משתלחת ומחוצפת נגד מרן הגר"י יוסף שתקף את צביעותם של עולי ברית המועצות הלא יהודים המויצגים ע"י ליברמן ואמר כי, "אמר הבוקר כי, "רק לפני ימים ספורים לעג הרב הראשי לישראל לציבור החילוני, כשייעץ להם לנסוע לאשדוד ולאכול חזיר והנה היום הוא כבר מסית נגד ציבור יוצאי חבר העמים, שעובדים, משרתים בצבא, עושים מילואים, משלמים מיסים ותורמים למדינה. הרב הראשי, שאמור להיות הדמות הרוחנית של כלל הציבור משתלח בבוטות בחלקים ממנו.

"דברי הרב הראשי הן גזענות ואנטישמיות לשמה ואי אפשר לעבור על כך לסדר היום. אנו דורשים את השעייתו מתפקידו לאלתר ונפעל שבעתיד הקרוב ייבחר רב ראשי מקרב הציונות הדתית, שידע להכיל ולחבק ולא להפריד ולפלג. אני מצפה מראשי כל המפלגות לא לשתוק כמו דגים ולצאת בגינוי חריף לדברי הרב יוסף, על מנת למנוע פגיעה אנושה במרקם העדין של החברה הישראלית", אמר ליברמן ששבר לאחרונה שיאים בהסתה אנטישמית נגד המגזר החרדי והדתי.

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ, שותפו של יאיר לפיד, הרשה לעצמו גם כן לבקר את דברי הרב, אך הקפיד לשמור על כבודו וקרא לו להתנצל, "על שנאת חינם חרב בית המקדש. טוב יעשה הרב הראשי הספרדי אם יתנצל בהקדם על דבריו. הישראלים דוברי הרוסית, אלו שעלו ואלו שנולדו כאן הם שווים בין שווים בחברה הישראלית. הם פטריוטים המשרתים בצה"ל, הם נמצאים בכל עמדות המפתח במדינה. ואנחנו נדאג שהמגמה הזו תגדל ותתחזק. עוצמתו של העם היהודי באחדותו".

 

הראשון לציון במתקפה חריפה על העולים הגויים: "חלק מהם קומוניסטים"

 

ח"כ משה אבוטבול מ'ש״ס' תקף את יו"ר כחול לבן ואמר כי, "מר בני גנץ המתיימר להיות ראש ממשלה, אתה מעז לדבר על שנאת חינם? היכן היית כאשר חברך יאיר לפיד השמיץ את הציבור החרדי?? למה לא שמענו את קולך על הסרטונים האנטישמיים של אלכס קושניר? וכן על קמפיין השנאה של אביגדור ליברמן נגד הציבור החרדי? נראה מר גנץ שאתה וכל מפלגות השמאל חושבים שלשנוא את החרדים זה לא שנאה בחינם".

"הרב הראשי לישראל לא דיבר כלל על העולים היהודים הכשרים", הסביר אבוטבול, "אלא הרב מתוקף תפקידו דואג לצביון היהודי של מדינת ישראל, ולכן התיחס לנתון המדאיג שפורסם בתקשורת ׳שמבדיקות שבוצעו אחוזים גבוהים ביותר של עולים חדשים כלל אינם יהודים׳. ובקרב עולי רוסיה המצב חמור עוד יותר – רק 1 מכל 25 עולים יהודי, בעקבות "סעיף הנכד" בחוק השבות, המאפשר לצאצאי יהודים מתבוללים ובני זוגם לקבל אזרחות ישראלית".

"רק לפני מס׳ חודשים קיבלתי מאנשים הנמצאים באולפנים לעולים חדשים מכתב וידיעה על קשר אפסי בין חלק ניכר מהמשתתפים לעולם היהודי" אמר אבוטבול והוסיף כי, "הרב יוסף נגע בבטן הרגישה של ישראל ביתנו ואמר: שמעניין שהעלייה של גויים אלו משרתת בדווקא את אביגדור ליברמן. ואיווט ליברמן שנפגע – ויש לו על מה – פער את פיו כבקי ורגיל על הרב הראשי לישראל בתוספת דמעות תנין – כמסכן שממש מעורר רחמים".

ח"כ מיכאל מלכיאלי אמר בתגובה לדברים הקשים שהתבטא יאיר לפיד כנגד מרן הראשל"צ הגר"י יוסף:" אל תטיף מוסר לרבנים מה לומר ומי שמך לאיש לחלק להם ציונים. כל מילה הנאמרת ע"י הרב, היא שקולה ומדודה ונתמכת בפסקי הלכה. הראשל"צ הוא הדמות המאחדת ומאירת פנים בין כלל האוכלוסיות, כך שאתה מר לפיד זה שצריך להתנצל ובהקדם".

הדברים נאמרו בתגובה ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד אמר כי, "עולים מבריה"מ לשעבר הם לוחמים בצה״ל המגינים על חיינו, העולים הם רופאים ורופאות, אחים ואחיות הנמצאים עכשיו בבתי החולים ומצילים את הורינו ממוות. העולים הם הבסיס לתעשיית ההיי-טק הישראלית ותרומתם לכלכלה ולחברה הישראלית היא מופלאה וחיונית. העולים הם אחינו, ועלייה זה ערך ציוני חשוב. מה קרה ליהדות מקבלת ומאירת פנים שאינה עוסקת בעלבונות? מה קרה ל״כאזרח מכם יהיה לכם הגר הגר אתכם ואהבת לו כמוך״? על הרב הראשי להתנצל על דבריו המבישים והחמורים".

ח"כ תמר זנדברג ממר"צ הוסיפה בחוצפתה ופנתה במכתב ליועץ המשפטי לממשלה (שלא טרח לפתוח בחקירה על ההסתה האנטישמית נגד המגזר הדתי והחרדי בחודשים האחרונים) וביקשה ממנו לפתוח בחקירה נגד מרן הגר"י יוסף: "יוצאי ברית המועצות עלו לישראל מתוקף חוק והינם אזרחים שווים שעל המדינה להגן עליהם מפני גילויים של שנאה ודברי שטנה שעלולים לגרור לאלימות. על כן, לא ייתכן שאדם שנמצא במשרה ציבורית בכירה יתבטא באופן כזה כלפי קבוצה כזו או אחרת של אזרחים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלא טרח עד כה לגנות את הסרטון האנטישמי של" אלכס קושניר מ'ישראל ביתנו' צייץ בטוויטר בעקבות הפרסום כי נדובר ב"אמירה מקוממת שאינה במקומה. העלייה ממדינות חבר העמים לשעבר היא ברכה עצומה למדינת ישראל ולעם היהודי. הממשלה בראשותי תמשיך לפעול למען עלייתם וקליטתם בארץ של אחינו ואחיותיו יוצאי בירת המועצות לשעבר".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
20 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איזו צביעות. זו ממש אימרת חזל בהתגלמותה – יראי חטא ימאסו וחכמת סופרים תסרח

ליברמן זאת המציאות העם בטוח שאתה לא יהודי בו ותוכיח לכולם שאתה לא מרגל רוסי שבא להשבית את המדינה

קודש קודשים מה שהרב אומר!!!!!
ושאף אחד לא יסתור את פיו!
מזעזע לשמוע את תגובותיהם!

הגר"י יוסף שליט"א אומר בקול רם מה שכולם רואים רבינו!! אל תירא!!! הרוסים היהודים מברכים אותך על דבריך!!!!

שימו לב שאף אחד מהפוליטיקאים לא הדגיש את היותם טובים ליהדות אלא כולם הדגישו שהם טובים למדינה ולהייטק הישראלי

הגיע הזמן שלא יפרסמו תמונות של ליברמן הטמא
זה מבחיל…

יש גויים שלא רוצים גיור וסנובים כלפי יהודים…

Иветт: Возьми язычников, которые получили здесь иммигрантские гранты без всякого оправдания, и возвращайся с ними в Кишнев и продолжай ненавидеть евреев.
 Мы будем приветствовать евреев из России здесь с любовью и уважением и дадим им все, что мы можем дать

לפתוח במגעים עם פוטין , להחזיר לו את ליברמן ובתמורה הרוסים ישחררו את נעמה יששכר מהכלא הרוסי .
כך נשחרר את העם היהודי מהעונש הכבד ששמו איוועט ליברמן ,

אם נתניהו בוגד בחרדים ומצדיק את דברי הבלע של ליברמן ואומר על דברי הרב הגאון רבי יצחק יוסף שהן מקוממות ואינם במקומם . אפשר להבין למה הוא מקבל עונשים שאינם קונבנציונלים

מרושע הליברמן הזה דומה לדוברמן אין לו ולכל המתלוננים איתו בושה איפה האהבת ישראל שלהם מזויפים צבועים.

הנה קמו כל הגלמים יפי הנפש והתחילו לצקצק בלשונם… עד עכשיו, נאדה!

הליברמן הזה הוא הרשע היותר גדול מכולם
שיהי' לו מיתה משונה בקרוב או שיעשה תשובה

כל מי שדיבר נגד הרב שיתחיל לפחד. הבטיחו חזל: עקיצתן עקיצת עקרב. מתפלל כהר כמה חודשים שליברמן יחטוף סרטן

אני אומר לכם שיהיה פה חלילה רצח ברחובות עד שהבעיה האיראנית והעזתית תיראה גמדה לעומת זה. זה מה שרצה ליברמן, לרצוח יהודים, והנה הוא מתקדם לשם בצעדי ענק. רבותי, הרבה קללות על ראש הרשעים האלו, הדיבור עובד!

את האמת אני יגיד לכם, מאז שאיווט התחיל לקרוא לרצח יהודים, אני מפחד לעבור ליד השכונות של ברית המועצות. ואני מקיף את השכונה

גם על מרן רבנו עובדיה זצל היו מבקרים אותו כשהיה תוקף את הרשעים. וזה לא מנע ממנו את האמת. האמת לא פחדנית ולא ביישנית. לא לפחד מהגויים האלה

כולנו מאוד רוצים לקראו את התגובה שלך אבל לא מבינים רוסית אולי תיכתוב גם את התרגום לעיברית??!!

2 נקודות למחשבה:
1. לפי רישומי משרד הפנים, למעלה מ60% מציבור עולי בריה"מ, לא מגדירים עצמם כבני הלאום היהודי.
2. רק עכשיו חזר הגר"י יוסף ממסע חיזוק ברוסיה ואוקראינה

אני יכול להבין את ליברמן גנץ ולפיד על הדברים שלהם על הרב כי כולם בוודאות ערב רב , אין להם עולם הבא לדבר ככה על הרב , אבל ביבי אני בשוק , חשבתי שהוא שונה לטעמי הפסיד בגדול שלא גיבה את הרב
עכשיו חרץ את דינו ..
אהבתי שכתבו שהרוסים היהודים שמחים בדברי הרב בתור אחד שנשוי לרוסיה יהודיה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture