Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות הפנייה הצבועה: ח"כ מהליכוד קורא "להטריל" את משרד המשפטים

היחידה הממשלתית לתיאום המאבק לגזענות פנו בחוצפתם למרן הראשון לציון "בבקשה לקבל את התייחסותו לטענות כי בהתבטאויותיו יש משום הסתה לגזענות". ח"כ שלמה קרעי: "קורא לשלוח ליחידה תלונות על הסרטון האנטישמי של אלכס קושניר" • בפנים: המייל

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

היחידה הממשלתית לתיאום המאבק לגזענות במשרד המשפטים פנו היום (רביעי) בחוצפתם לרב הראשי לישראל מרן הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף "בבקשה לקבל את התייחסותו לטענות כי בהתבטאויותיו יש משום הסתה לגזענות", זאת מאחר והתקבלו למעלה ממאה פניות ביחידה ביממה האחרונה בעניין אמירתו החריפה נגד חלק מעולי ברית המועצת שאינם יהודים אך עלו לארץ מכוח "סעיף הנכד" בחוק השבות.

"ביממה האחרונה התקבלו ביחידה הממשלתית לתיאום המאבק בגזענות, במשרד המשפטים, למעלה ממאה פניות בעניין התבטאותו של הרב הראשי לישראל, יצחק יוסף, כלפי ציבור העולים מברה"מ לשעבר על רקע מוצאם הלאומי-אתני. בפניות נטען, בין היתר, כי בהתבטאויותיו של הרב יש משום גזענות והסתה לגזענות. יש לציין כי מדובר בכמות חריגה של פניות המתקבלות ביחידה בזמן כה קצר", נמסר מהיחידה.

עוד הוסיפו כי, "היחידה הממשלתית לתיאום המאבק בגזענות במשרד המשפטים פועלת למניעת גזענות ממסדית ומיגורה ברשויות המדינה וברשויות ציבוריות המספקות שירות ציבורי, ופניות הציבור בעניינים אלו מצויות בטיפול היחידה ובבחינתה. על רקע זה, פנה היום ראש היחידה הממשלתית לתיאום המאבק בגזענות, עו"ד אווקה זנה, לרב יוסף וביקש לקבל את התייחסותו לדברים המיוחסים לו, זאת כדי לבחון את הדברים לעומקם, עוד בטרם יוחלט על פנייה לגורמים הרלוונטיים לפעול בעניין זה".

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד פרסם בעקבות כך פוסט זועם בפייסבוק בו כתב כי, "שימו לב לחוצפה. ככל הנראה, אנשי 'ישראל ביתנו' שלחו מאות תלונות נגד הרב הראשון לציון ליחידה הממשלתית לתיאום המאבק בגזענות. היחידה פנתה לרב להתייחסות למרות שהרב כבר הבהיר את דבריו. כנראה שאזרחים רבים לא מודעים לפועלה של היחידה. אני מקווה שלא מדובר רק בניסיון לחסום את חופש הביטוי למי שנמצא בצד הלא נכון של המפה הפוליטית".

"פניתי ליחידה ואני קורא לכם לשלוח לכתובת המייל הזו עכשיו [email protected] תלונות על הסרטון האנטישמי של אלכס קושניר מישראל ביתנו ועל כל התבטאות שתמצאו מצד מחולל השנאה הראשי ליברמן, וחבריו. כדי שנהיה במעקב, שילחו עותק מהתלונה גם לכתובת המייל שלי: [email protected] זה חשוב. הפיצו. אם ישראל ביתנו החליטו "להטריל" את היחידה הממשלתית הזו, כדאי מאוד להראות שזה לא רציני ולהשיב באותה הצורה", כתב קרעי.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
15 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה בשבוע שעבר, עם סוף שנת 2019 למניינם, את מנין הנפשות החיות כיום בישראל, בסיווג לפי דת, לאום ומוצא.

עיון בנתונים שפורסמו, על ידי גוף נטול אינטרסים שאינו פוליטי, מוכיח את צדקתו של הראשל"צ בדבריו הכואבים, שאמר כי בארץ הקודש חיים "עשרות אלפי ואולי מאות אלפי עולים גויים".

על פי נתוני הלמ"ס, נכון לסוף שנת 2019, בישראל חיים 448 אלף עולים וצאצאיהם – שאינם יהודים. מדובר ב"לא יהודים שאינם ערבים". עוד עולה מהנתונים כי כ-340,000 מתוכם הינם בעלי זכות הצבעה. כיוון שאחוז הצבעה בבחירות האחרונות בחודש אלול תשע"ט עמד על 69%, נראה כי מתוך 340,000 ה"לא יהודים שאינם ערבים", הצביעו בפועל 235,000. חשבון פשוט מעלה כי מדובר על 6 מנדטים וחצי.

משיח,,,משיח,,,משיח,,,אויי יויי יוי יוי יו יויי, משיח,,,משיח,,,משיח,,,אויי ייו יויי יויי ייויי,ואף על פי שיתמהמה וכו וכו לפי המנגינה, אין מילים ירימו ידם הצעיר בזקן הנקלה בנכבד

הגשתי תלונה ליחידה. עשו זאת גם אתם וקדשו שם שמיים ברבים. לא ניתן שיסיתו על ידי שקרים ציבור שלם של שומרי מסורת וטהרה ועוד יעיזו לצאת כנגד תלמיד חכם עצום המייצג את דרך ישראל סבא בנאמנות!

והבקשה הזאת צבועה לא פחות בהתחשב בעובדה שראש הממשלה ויושב ראש המפלגה של קרעי טען בדיוק כמו משרד המשפטים שדברים של הראשל"צ גזנעיים עפ"ל.

גם אני הגשתי

גם אני פניתי
לאחר פנייתכם הזינו תגובה לעידוד הציבור לפנות

גם אני שלחתי

להפיץ. דברי המפיץ. צודק בכל מילה. ממש כואב. חובה למחות על ביזוי כבוד ה' ותורתו. חורבן הבית היה על שלא מיחו!!! כמובן שגם אני שלחתי מייל קשה.

הגשתי תלונה ליחידה. עשו זאת גם אתם.
מספיק להיות המיעוט השקט.

תאמרו זאת לחברים בני משפחה שיפציצו את היחידה הזאת לגזענות כך שיבינו שלא עוברים לסדר היום על אמירות אנטישמיות כנגג הציבור חרדי דתי.

להגיש ולכתב גם את שלמה קרעי. הרשעים האלו יחטפו.
אשרינו שזכינו לרב שאומר אמת בדור הזה, דיי לסתימת הפיות.

שלחתי גם

איך מגישים תלונה ולאיזה יחידה?
תכתוב פרטים

איך מגישים תלונה ולאיזה יחידה?
תכתוב פרטים
תודה
תודה

שלחתי גם.

גם אני שלחתי
ולי׳ היקר בכתבה יש מייל לשליחת תלונה. תקרא אותה בעיון…:-)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture