יונתן סינדל / Flash90

ראש הממשלה בשיחות סגורות: "אין דרך למנוע דיון בחסינות"

בכירים בליכוד מספרים כי נתניהו מבין שתהליך הקמת ועדת הכנסת לא ניתן לעצירה. במפלגה ינסו ככל הנראה לעכב את ההליך באמצעות הגשת עתירה לבג"ץ אך מדגישים כי גם ראש הממשלה מבין כי מדובר בעיכוב בלבד ולא במניעת הקמת הועדה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הקרב על החסינות: בכירים בליכוד שצוטטו הבוקר (חמישי) 'בכאן חדשות' מספרים, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הודה בשיחות סגורות, שאין דרך למנוע את הקמת ועדת הכנסת שתדון בבקשת החסינות שהגיש.

לדברי הבכירים, נתניהו כבר השלים עם העובדה שהועדה תוקם, והוא גם מודע לך שאפ' ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין אין דרך לעצור את התהליך. וזאת לאחר חוות הדעת שצפוי להגיש בקרוב היועץ המשפטי לכנסת עו"ד איל ינון. ע"פ הדיווח 'בכאן חדשות', בליכוד ככל הנראה ינסו לעכב את ההליך באמצעות הגשת עתירה לבג"צ. אך לטענתם גם נתניהו עצמו מבין שמדובר בעיכוב בלבד ולא במניעת הקמת הועדה.

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, התייחס הבוקר להקמת ועדת הכנסת ואמר: "ועדת הכנסת זה לא בית משפט, היא לא בודקת ראיות או טיעונים. היא בודקת אם תפרו כאן תיק או שהייתה עילה. כל מי שמכיר את השתלשלות העניינים ומכיר את מנדלבליט והרקע שלו עם נתניהו – אין אף בר דעת שיאמין שהיועמ"ש נתן יד לתפירת תיק לראש הממשלה".

בראיון 'לרשת ב' התייחס לשאלה האם ייתן יד להחלפת יו"ר הכנסת במידה ולא תוקם ועדת הכנסת, ואמר כי "כל מה שצריך לעשות כדי שהיא תקום נעשה. תפקיד יו"ר כנסת זה תפקיד ממלכתי ולא מפלגתי – והיה ולא ינהג כך, נפעל בהתאם". בהתייחס לנחיצות בחסינות כיום אמר ליברמן כי "יש מקרים שהחסינות כן מוצדקת ויש מקרים שלא" והוסיף כי במקרה של נתניהו, אין צורך בחסינות.

כזכור, היועץ המשפטי של הכנסת עו"ד איל ינון שיגר אמש מכתבים ליו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר ולשר המשפטים אמיר אוחנה שהטיחו בו האשמות לגבי ניגוד העניינים בו הוא נמצא בעקבות כך שרעייתו, עו"ד עמית מררי, המשמשת כמשנה ליועץ המשפטי לממשלה, הייתה בצוות שעסק בגיבוש כתבי האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. הררי וינון חתמו על הסכם ניגוד עניינים לפיו הוא לא יעסוק בנושאים שבהן היא עסקה, אך זה לא מנע ממנו לפרסם השבוע חוות דעת לגבי האפשרות לקיים את דיוני החסינות למרות פגרת הבחירות.

יועמ"ש הכנסת תוקף את יו"ר סיעת הליכוד וכותב כי, "לבסוף, לא אוכל שלא להתייחס לעיתוי שבו בחרת לטעון את טענת "ניגוד העניינים". כזכור, ביום 2.1.2020, ימים ספורים לפני פרסום חוות הדעת, אתה בעצמך פנית אליי בכתב וביקשת להעלות בפניי את טענותיך הענייניות והראויות בקשר לסוגיות העומדות על הפרק (שאליהן אף התייחסתי בחוות הדעת). העלאת טענה של ״ניגוד עניינים״ רק לאחר פרסום מסקנת חוות הדעת, על אף שהעובדות הרלוונטיות לטענת "ניגוד העניינים" ידועות לך זה מכבר, מעלה תהייה באשר לכנותה של טענה זו ואכמ"ל".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איווט השקרן המדופלם שכל מילה שלו שקר מוחלט . אין שום גרגיר של אמת באיש הרע הזה . עוד מעט יעלו עליו שהוא סוכן ק .ג .ב שתול ..וגנץ מקבל הוראות מפוטין איך למוטט את המדינה . מזל שאיווט סיים צבא כסמל ראשון ולא כקצין .אז הייתה לו אינפומצייה רגישה .

מדינת דיקטטורה

בענייני הציבור ביבי עושה כותרות רועשות.
ובענייניו הפרטיים – פעילות היפר אקטיבית.
עוף לנו מהעניים, לנצח!

שימו לב לדברי ליברמן..
שקר רודף שקר

זה יעזור לו בבחירות ?

מכלוף
אין מה לעשות, המושחת ילך הביתה, קרוב לוודאי גם אתה ואו…חנה

הסוף

אייוט ליברמן שר"י לא יצא מגיהינום

ביבי חיעב ללכת הביתה.

ליברמן אתה רק הורס לא בונה.תזכור שאף אתה הואשמת בחשדות בהעחמת כספים.זכור לך שאמרו שהעברת כספים לבתך.בדרך זאת העלמת כספים.באמת הציבור האמין בחשדות נגדך עיך יתכן שלבתך יש בבנק מליונים.מי שבדק והחליט לאבטל עת האשמות הוא וינשטיין היועץ המשפטי שהחליט כך.אתה החלטת לנקום בביבי אבל בגרך סאת אתה נוקם כם האלה שהצביעו לך בעבר אתה חופר ורק הרס.שהפעם באמת הימין יפול אתה האחראי לנפילת הימין .תזכור טוב אחרי ביבי השמאל יחפש אותך וידרוש שוב לחקור אותך לגבי חשדות אחרים שימצאו רק כדי להאשים אותך.היום חברים שלך אבל לאחר שביבי ילך אתה הבא בתור.חשבתי שאתה אמיתי ואפשר לבטוח בך .כמה מבעס שאתה תפיל עת הימין. חלום שהשמאל חלם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture