תומר נויברג / Flash90

לוין תוקף בחריפות את בנט: "כך לא מתנהגת מנהיגות שרוצה לנצח"

שר התיירות יריב לוין התייחס הבוקר לפיצול במפלגות מימין לליכוד, ותקף בחריפות את שר הביטחון נפתלי בנט, "כך לא מתנהגת מנהיגות שרוצה לנצח בבחירות". לוין הוסיף: "כל האירועים סביב הניסיון לאחד את הציונות הדתית היו קשים ובעיניי לא מכובדים"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

שר התיירות יריב לוין התייחס הבוקר (חמישי) לפיצול במפלגות הימין, ותקף בחריפות את שר הביטחון נפתלי בנט. בראיון 'לרשת ב" אמר לוין כי "כך לא מתנהגת מנהיגות שרוצה לנצח בבחירות".

לוין התייחס להסכם לאיחוד מפלגות הימין שהושג בעקבות השארת עוצמה יהודית מחוץ לרשימה, רק לאחר שנתניהו התערב: "כל האירועים סביב הניסיון לאחד את הציונות הדתית היו קשים ובעיניי לא מכובדים".

לדבריו, הקשיים בהשגת איחוד איימו על כסאו של בנט, שנכנס לתפקידו רק לפני כשלושה חודשים: "היינו קרובים מאוד למצב של פיטורי בנט מתפקיד שר הביטחון, אך עכשיו, כשהושג איחוד, הצורך פחת משמעותית".

מוקדם יותר התייחס דר' מיכאל בן ארי על האיחוד בימין ללא עוצמה יהודית ואמר כי "הרב פרץ פשוט גנב, אין מילה אחרת. משחר ילדותי ידעתי שהערך החשוב בעולם זה לומר אמת. הוא פנה אלינו בשעת מצוקה, הושטנו לו יד. הצלנו אותו והוא היה חייב לנו. זה מזכיר את המיצובישי של אלכס גולדפארב של הסכמי אוסלו".

בראיון 'לרשת ב" תקף בן ארי את בנט ואמר: "לדעתי הוא כבר סגר עם גנץ. מעניין את הסבתא שלו שלטון הימין. אותו דבר הרב פרץ שאין לו מילה. רגע אחרי שמסתיימות הבחירות כל החבורה הזאת רצה לגנץ. שיהיה ברור לכולם, זו חבורה של בוגדים, אין להם מילה ואין להם נאמנות".

כזכור, אמש בחצות הלילה בדרמה של הרגע האחרון, הושג סיכום בימין לריצה תחת רשימה אחת שכוללת את הימין החדש, הבית היהודי והאיחוד הלאומי, אך לא את עוצמה יהודית של איתמר בן גביר. יו"ר עוצמה יהודית הגיש את רשימתו בנפרד.

דקות לאחר שהושג ההסכם, יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר הגיש את רשימת מפלגת עוצמה יהודית בראשותו לכנסת, והגיב על המהלך שהשאיר אותו בחוץ, ותקף את יו"ר הבית היהודי. "מי שמתקרא שר חינוך בגד בי ותקע בי וב-84 אלף אנשים שהצביעו לעוצמה יהודית סכין בגב", אמר והוסיף: "הערב הזה בנט, סמוטריץ' והרב פרץ שמו קץ לקריירה הפוליטית שלהם – והם גם מנסים לפגוע בשלטון הימין".

בן גביר הוסיף: "בפעם שעברה הם סיפרו כמה הם מבינים שהפילוג הוא לא טוב, כמה לא בסדר שהלכתי לבד. הפעם עשינו הכל כדי ללכת ביחד, ויתרנו על מקומות. השר בנט אמר שהבעיה היא התמונה בסלון, וכדי למנוע מפלה של הימין הורדתי את התמונה מהסלון. מסתבר שלא מעניין אותם אידיאולגיה, אלא אגו. סמוטריץ', שנלחם כמו ילד על תפקידים. שר חינוך שמשקר. זו חבורה שלא ראויה להנהגה".

יו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ אמר הערב כי, "יש רגעים בחייו של אדם שעליו להכריע כנגד כל הסיכויים. בלב כבד, קיבלתי את אחת ההחלטות הקשות בחיי מטעם אחד ויחיד- הציונות הדתית, הזהות היהודית וארץ ישראל היו היחידות שעמדו לנגד עיניי. החלטתי לרוץ ברשימה אחת משותפת שתציל את מדינת ישראל כולה מממשלת שמאל שתחריב כל סממן זהות יהודית של עם ישראל ושתנהל משא ומתן עם תומכי טרור".

"מתוך אחריות גדולה לעתיד התורה, הציונות הדתית ומחנה הימין קיבלתי הערב החלטה קשה שתציל את המחנה כולו בבחירות הקרובות. נכון, אנחנו נמצאים במגרש הפוליטי אך עליי להיות קודם כל נאמן לעצמי ולכן אבקש את סליחתו של ידידי עו״ד איתמר בן גביר על שנאלצתי לבטל בכאב את ההסכם איתו. כאשר מחנה השמאל מצופף שורות במטרה להקים ממשלה נדרשת הכרעה כואבת. גודל השעה והאחריות הלאומית מחייבות אותנו להתאחד", דברי פרץ.

מוקדם יותר, הבהיר בנט שלא ירוץ עם עוצמה יהודית לכנסת. "לא אכלול ברשימה שלי מי שמחזיק בסלון ביתו תמונה של אדם אשר רצח 29 איש חפים מפשע", אמר בנט. "לבעיה שנוצרה יש פתרון פשוט ומיידי. ראש הממשלה יזמן אליו את ידידי רפי פרץ, יסייע לו להצטרף אלינו, ויקרא לבן גביר להסיר את התמודדותו לכנסת. אם רה"מ יצליח, הימין לא יאבד אף קול. אם בן גביר יחליט בכל זאת לרוץ, ראש הממשלה יבהיר לציבור שהפעם שאין לבן גביר שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה".

מוקדם יותר, בניסיון נוסף להביא לאיחוד בימין, זמן קצר לפני סגירת הרשימות, זימן ראש הממשלה בנימין נתניהו את שר הביטחון ויו"ר הימין החדש, נפתלי בנט, ושר החינוך ויו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ, לפגישת חירום. השרים בנט ופרץ נועדו הערב בקרייה בתל אביב. לפי מקורות, איתמר בן גביר היה בלשכתו של הרב פרץ וניסה לדבר איתו ולקבל תשובות, אך אנשי לשכת פרץ לא אפשרו לו להיכנס.

 

בתום 48 שעות סוערות: הוגשו רשימות של 30 מפלגות לוועדת הבחירות

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בנט הרפורמי
יאכיל אותנו קש ביחד עם לפיד וליברמן חבריו

כל מילה של בן גביר ובן ארי פנינה
צודקים ב 100%
פרץ סיים את הקריירה שלו
ויפה שעה אחת קודם
כזה סחי ומאוס מצד פרץ בעיקר
אבל גם האחרים
אין ספק שבנט בונה על גנץ

לוין – אידיוט ועבד נרצע של עבריין, שכשלו שניהם פעמיים בהקמת ממשלה.
האחד כראש הרשימה והשני כראש צוות מו"מ, הכושל בתולדות האנושות.
ואגב – סמוטריץ' לא סגר עם מאן דהו כל דיל, שניתן להאשימו ב'בגידה'.
(והוא גם היחיד בציונות הדתית – ובכל הימין – שלא הצביע בעד חוק הגיוס הידוע לשימצה.)

הם גורמים לביבי להיפרד מראשות הממשלה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture