אייכלר בראיון ל'JDN': "שכשהרשעים מישראל ביתנו הסיתו – נתניהו שתק"

ח"כ ישראל אייכלר בראיון מיוחד ל'חדשות JDN' • על דברי נתניהו נגד הראשל"צ: "הוא ברירית המחדל שיש לנו" • תוקף את יש עתיד: "ראשיה ממומנים על ידי הרפורמיים" • פסילת החכ"ית מבל"ד: "בג"ץ בכל מקרה יחליט" • ומה דעתו על חיסול סולימאני?

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

ח"כ ישראל אייכלר מ'יהדות התורה' מבקר בראיון ל'חדשות JDN' את ראש הממשלה בנימין נתניהו שיצא נגד דבריו של הרב הראשי לישראל מרן הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף על עולי ברית המועצת שאינם יהודים: "אני יודע שכשהרשעים מישראל ביתנו הוציאו סרטון אנטישמי של הסתה וביזוי של התורה ויהדות, ביבי נתניהו שתק כמו דג, אני יכול להגיד לו את זה בפומבי גם ואני אגיד לו את זה באופן אישי אחרי הבחירות". אייכלר מסביר כי "הוא דיבר נגד הדברים של הרב יצחק יוסף ממניעים פוליטיים".

"הוא ברירית המחדל הכי טובה שיש לנו ולכן אנחנו תומכים בו", הוא מוסיף, "כמנהל מדינה הוא אדיר, במצב של הגטו הישראלי אין עוד אדם שמסוגל לדבר גם עם פוטין וגם עם טראמפ וגם עם מדינות ערב כמו נתניהו ולכן כשאני אומר שהוא חילוני זה עובדה, הוא כחילוני פונה לקול הרוסי, הוא לא רוצה לתרום לליברמן עוד כמה מנדטים מאלה שהצביעו ליכוד עד היום, לכן הוא מתייצב ואומר מה שהוא אומר, לא שאני מסכים שהוא צריך ככה לדבר".

עוד תקף את יו"ר ישראל ביתנו: "איך הגענו למצב שממשלת נתניהו הייתה צריכה להתפרק, אותו ליברמן אשם גם היום, הוא זיהה שיש פה מאות אלפי גויים כפי שאמר הרב הראשי והוא מוציא שם רע על כל היהודיים שבאו מרוסיה, הנזק שליברמן גורם ליהודים רוסיה הוא גדול יותר מהנזק הפוליטי שהוא גורם לנו". על כך שהמפלגות החרדיות לא תיקנו את חוק השבוע אמר כי, "אתה יודע שאגודת ישראל ישבה כמעט 20 שנה באופוזיציה כי אמרו שאי אפשר להיכנס לממשלה שלא מתקנת את החוק מיהו יהודי".

אייכלר העלה האשמות חמורות כלפי שליחי הסוכנות יהודית באותם שנים וטען כי הממשלה העלתה גויים כדי לשמור על הרוב החילוני מול החרדים: "המציאות היא שהמשטר החילוני איננו רוצה מדינה יהודית, לכן הוא עשה חוק שבות ומכיר אפילו בסבא יהודי. אני רוצה להגיד לך עוד משהו, יש אנשים שלא היה להם אפילו סבא יהודי, פשוט שליחי הסוכנות הלכו והביאו, הם קיבלו כסף לפי ראש והביאו כל מי שרק הסכים שיתנו לא מסמך נכון או לא נכון שסבא שלו היה יהודי והביאו אותו, הכל כדי להילחם בדמוגרפיה היהדות החרדית-ספרדית".

עוד האשים את יאיר לפיד: "בכחול לבן יש מפלגה שלמה שהוא רפורמית מלכתחילה עד הסוף, בתוך כחול לבן לא כל כחול לבן, שראשיה ממומנים על ידי הרפורמיים שנים רבות, עבדו בשירות הרפורמיים שנים רבות כעיתונאים וכמרצים. רובה של יש עתיד".

על הדיון הצפוי בוועדת הבחירות על פסילת ח"כ היבא יזבק אמר כי, "עם ישראל כבר שנה שלמה נשלט על ידי פקידים ושופטים ואין ממשלה ואין ועדות ואין כנסת ואי אפשר לעזור לציבור, והשאלה הראשונה שהתקשורת שואלת זה מה יהיה אם יפסלו או לא יפסלו את בל"ד. זה מראה שהתקשורת מנותקת מצורכי הציבור, אני לא משחק את המשחק הזה, אם אתה רוצה לדבר איתי על דברים חשובים, בשמחה רבה. בג"ץ בכל מקרה יחליט וכל הדיון הזה הוא כמו דיון בחדר המשחקים בגן ילדים".

"ביום שישי אישרו את סל התרופות, והרבה דברים לא נכנסו, והרבה והרבה דברים כן נכנסו, זה דבר שנוגע לכל יהודי. עולם התורה, עולם הישיבות, סיום הש"ס. אפילו איראן ועיראק וטראמפ יותר חשובים מהשאלה מה וועדת הבחירות תחליט". כשאנחנו שואלים לעמדתו על הנושאים המדיניים והביטחוניים הוא משיב ש"קדוש ברוך הוא בורא ומנהיג את העולם כולו ואנחנו רואים את זה בחוש", ומוסיף הסבר מפורט עם השלכות של חיסול סולימאני על מדינת ישראל ומברך את הנשיא טראמפ על פועלו למען היהודים.

אייכלר הוסיף כי, "הקדוש ברוך הוא עזר לנטו, הוא שלח לנו את הטראמפ הזה, הוא פועל מחוץ לקופסה ולקח סיכון שאף אחד כולל מדינת ישראל לא רצתה לקחת ולחסל את הקאסם סולימאני הזה, אני לא בטוח שזה הישועה הגדולה, אבל בוודאי ובוודאי שהסכנה גדולה הוא היה. כשאתה רואה את כל התמונה הגדולה האת ורואה במה אנחנו מתעסקים, במפלגות ובבין המפלגות, בוויכוח בתוך הגטו העברי, זה ממש אבסורד ומצחיק".

במענה לשאלה האם יהדות התורה תפנה למצביעי עוצמה יהודית אמר כי, "יהדות התורה היא לא מפלגה ימנית, היא גם לא מפלגה שמאלנית. אנחנו לא שייכים לא להגדרה המינית, וודאי לא לאומנית, ולא שמאלנית וודאי לא בוגדנית אנטי דתית. נוצר פה מצב שהשמאל אימץ עמדות אנטי דתיות, כך שטבעי שיהודי שומר תורה ומצוות לא יכול ללכת עם השמאל וחייב ללכת עם הימין. אבל יצחק שמיר החילוני היה פחות חילוני מגנץ?"

לדבריו, "אנחנו משרתי ציבור, אני יכול להגיד את זה על כל חברי יהדות התורה, יש קבלות לכל אחד מאיתנו, משרתים את כל הציבורים בישראל, לא רק חרדים לאומיים, לא רק דתיים לאומיים, גם חילונים וגם לא יהודים, בכל התפקידים שלנו, כנציגי מיעוט אנחנו יודעים שאם לכולם יהיה טוב לנו יהיה טוב, כי אנחנו בשרשרת המזון של מדינת ישראל, כל מה שיש לנו זה בגלל שיש לערבים".

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

החרדים דרדרו עד כדי כך שהם לא מבינים איך רשע וכופר ומשוקץ כמו נתניהו לא מגן על כבוד ה'.

אם נתניהו לא היה צריך את החרדים – ליברמן קטן עליו…
כמו שראינו בקואליציית בנט ביבי ולפיד וכמו שראינו בקיצבאות הילדים.

מה קרה שהחברי כנסת העיזו למרוד בגלוי?
כנראה ההתרסקות שלו בטוחה ומהירה…

אייכלר אומר אמת!

לגבי מה שאמר ד"המציאות היא שהמשטר החילוני איננו רוצה מדינה יהודית, לכן הוא עשה חוק שבות ומכיר אפילו בסבא יהודי. אני רוצה להגיד לך עוד משהו, יש אנשים שלא היה להם אפילו סבא יהודי, פשוט שליחי הסוכנות הלכו והביאו, הם קיבלו כסף לפי ראש והביאו כל מי שרק הסכים שיתנו לא מסמך נכון או לא נכון שסבא שלו היה יהודי והביאו אותו, הכל כדי להילחם בדמוגרפיה היהדות החרדית-ספרדית", אני מסכים איתו, אבל מה שאמר ד""יהדות התורה היא לא מפלגה ימנית, היא גם לא מפלגה שמאלנית. אנחנו לא שייכים לא להגדרה המינית, וודאי לא לאומנית, ולא שמאלנית וודאי לא בוגדנית אנטי דתית. נוצר פה מצב שהשמאל אימץ עמדות אנטי דתיות, כך שטבעי שיהודי שומר תורה ומצוות לא יכול ללכת עם השמאל וחייב ללכת עם הימין. אבל יצחק שמיר החילוני היה פחות חילוני מגנץ?", אינני מסכים עימו, אבל עדיין אני רוחש לו כבוד בגלל שהוא שלוחו של ידידי כ"ק מרן אדמו"ר עט"ר הגה"ק רשכבה"ג הקוה"ט הרה"צ מבעלזא שליט"א

ביבי לכלא!!!

י

אין על הרב אייכלר, חכם,רהוט,נעים,יכולת שיכנוע והסבר, בעל חן וחסד והכי חשוב מדבר דברי טעם ודעת לאמיתה של תורה ושל פוליטיקה. מזהה תהליכים פשןט לשתות כל מילה בצמא ולעשות חשבון נפש לעתיד, ישר כח!!

ג' היא חרדית ולא ימנית(אם הייתי רוצה ימין הייתי בוחר ליכוד ולא ג')

כן אבל למי זה בדיוק עוזר אם הוא אומר את הדברים לjdn? במקום במקומות הנכונים?

חישבו לענין.השמאל יותר טוב מביבי שהם צמודים לערבים.לרפורמים ולכל הרשע!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture