Olivier Fitoussi/Flash90

גפני מציע לליברמן הפסקת אש: "אם תפסיק להשמיץ, אני יפסיק להשמיץ"

יו"ר דגל התורה במסר ליו"ר ישראל ביתנו: "אם תמשיך, זה עלול להגיע למצב שלא נוכל לשבת איתך עוד ואתה מבין בדיוק למה אני מתכוון". על סיפוח ופסילת ח"כים: "בעניין פסילת יזבק וסיפוח הבקעה, אנחנו ניכנס לגדולי ישראל ומה שהם יורו לנו זה מה שנעשה"

יו"ר דגל התורה ח"כ משב גפני התייחס הבוקר לעמדת יהדות התורה לגבי סיפוח בקעת הירדן ופסילת הח"כית הקיצונית מבל"ד: "בעניין פסילת יזבק וסיפוח הבקעה, אנחנו ניכנס לגדולי ישראל ומה שהם יורו לנו זה מה שנעשה. בזמנו שאלנו על חנין זועבי וההוראה שקיבלנו הייתה לתמוך בהדחתה, כל הסקופים שיצאו בעניין הזה אין להם שחר".

יו"ר ועדת הכספים התייחס לפורום השואה הבינלאומי ולפגישה הבוקר בין ראש הממשלה לנשיא פוטין ואמר כי, "אין ויכוח, גם היריבים של נתניהו מודים ביכולות שלו בהתנהלותו מול מנהיגי העולם, אני סומך עליו ואני בטוח שתצא בשורה טובה מהפגישה שלהם ושנעמה יששכר תצא לחופשי".

על יו"ר ישראל ביתנו אמר כי, "אני בעד שליברמן ינהל מערכת בחירות מתוקנת, אנחנו נספר לציבור כמה עשינו ועושים למענם, בחינוך, ברווחה, בבריאות, ןבכל דבר אחר, ושהוא יספר כמה שהוא לא עשה כלום למען הציבור במשך עשרים השנים שהוא בפוליטיקה, למעט דיבורים והבטחות בלי סוף".

בראיון לגלי צה"ל הציע גפני לליברמן הפסקת אש: "שקט יענה בשקט, אם תפסיק להשמיץ את הציבור שלנו אני יפסיק להשמיץ אותך. אם תמשיך, זה עלול להגיע למצב שלא נוכל לשבת איתך עוד ואתה מבין בדיוק למה אני מתכוון".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יחי גפני.
מקוה שזה רציני, כי הוא גם אמר לביבי שלא נשב איתו יותר.

לא חושב שליברמן מתרגש מהאיומים האלו. בפרט שהדבר האחרון שהוא מחפש כעת זה לשבת עם החרדים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו