הדס פרוש / Flash90

לפיד: "נתניהו ניסה לעשות סיבוב פוליטי ובסוף זה הסתובב עליו"

בכיר כחול לבן, ח"כ יאיר לפיד התייחס הבוקר לטיסת יו"ר מפלגתו ח"כ גנץ לפגישה עם נשיא ארה"ב לדון בפרטי 'עסקת המאה' ואמר: "נתניהו ניסה לעשות לגנץ תרגיל פוליטי, וכשל בכך". לפיד הוסיף: "עידן נתניהו הסתיים כי במקום לעסוק בדברים הרציניים הוא עסוק בתרגילים"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

חברת הנהגת כחול לבן ח"כ יאיר לפיד התייחס הבוקר (ראשון) לנסיעתו של יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ לוושינגטון, על מנת להיפגש עם הנשיא האמריקאי, דונלד טראמפ, ולדון ב"עסקת המאה", ואמר: "האמריקאים מכירים את הפוליטיקה הישראלית והבינו שהם צריכים לדבר עם מי שהוא כנראה ראש הממשלה הבא".

בראיון 'לגלי צה"ל' תקף לפיד את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "נתניהו ניסה לעשות לגנץ תרגיל פוליטי, וכשל בכך זה היה נדמה בעיניי, כמו בעיני כל מי ששמע על זה, שנתניהו מנסה לעשות סיבוב פוליטי, וזה הסתובב עליו. נגמר סיפור ה'ליגה אחרת'. עידן נתניהו הסתיים כי במקום לעסוק בדברים הרציניים הוא עסוק בתרגילים".

לפיד טען כי הוא מפלגתו הייתה שותפה לסוד העניין בחודשים האחרונים, בין היתר בדיונים עם יועצו של טראמפ, ג'ארד קושנר: על מה חשבתם שגנץ ואני דיברנו עם קושנר כשהיה בארץ? דיברנו על התוכנית. מפלגה שיש בה שלושה רמטכ"לים, יש לה אינפוט לחומרים כאלה"

בנוסף התייחס גם לפרטי התוכנית שכבר התפרסמו ואמר: "הרעיון הוא לייצר תהליך מדורג, לא רוצה להציג את הפרטים. בוודאי שבסוף התוכנית תהיה מול הפלסטינים. אני לא אחראי על הצד הפלסטיני, מה שמעניין אותי זה לשמור על האינטרסים של ישראל. את הדיון הרציני על התוכנית צריך לעשות אחרי הבחירות.

"התוכנית מאוד טובה לישראל, כל מי שהוא לא שמאל קיצוני או ימין קיצוני יבין שהיא טובה. אם זה היה מסכן ילד ישראלי אחד הייתי אומר לא. אנחנו לא חיים בחלל ריק, נצטרך לעבוד מול כולם. אם נגיע ליישום שלה זה טוב לישראל".

על סוגיית החלת הריבונות על בקעת הירדן, וחילוקי הדעות בין חברי כחול לבן בנושא אמר ח"כ לפיד: "בני לא אמר את המילה סיפוח, אנחנו מתנגדים לכל מהלך חד צדדי. למדנו מההתנתקות, דברים חד צדדיים לא עובדים. שליטה בבקעת הירדן היא הכרח, היא גבול הביטחון של ישראל".

בסיום דבריו נשאל לפיד על דיוני ועדת הכנסת בבקשת החסינות של נתניהו, וענה כי הדיון לא יידחה עקב הנסיעה לוושינגטון, אך כחול לבן תאפשר לראש הממשלה קיזוז של קולו בזמן היעדרותו.

בתוך כך, העיתונאי בן כספית פרסם הבוקר 'במעריב' כי ‏לאנשי גנץ התברר שהטקס בבית הלבן יכלול נאומים של טראמפ ונתניהו, בעוד גנץ יושב בקהל. "זה לא יהיה", הבהירו אנשי גנץ לאמריקאים, "אם אתם מזמינים אותו, הוא יגיע – אבל בלי קשר לנתניהו".

בגלי צה"ל דווח כי מי שתיאם את הפגישה בין השניים הוא יועצו הקרוב של טראמפ ג'ארד קושנר. את פגישותיו של נתניהו עם הנשיא מתאם בדרך כלל השגריר בוושינגטון, רון דרמר, אך הבוקר דווח כי מי שקישר בין יו"ר כחול לבן לנשיא האמריקני הוא קושנר. עוד דווח בגלצ כי ההחלטה לנסוע לפגישה התקבלה במטה גנץ 20 דקות בלבד לפני ההצהרה לתקשורת אמש.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חיי באשליות .המסכן הזה

כמה רדוד וילדותי אתה יכול להיות.. ממה אתה מתלהב מקטנוניות פחדנות ופלגנות?
כנראה יו"ר כחול לבן לא מאמין בערך המוסף שלו עד שהוא מפחד מנוכחותו של נתניהו

האיש הכי טפש במזרח התיכון חושב תמיד שהוא יאמר את המילה האחרונה……

יאירי פיטפוטי סרק אחרי שיצאתם לוזרים מול ביבי תוכל לספר לנו גם שגנץ מתמודד מול טראמפ ועל זה דיברתם עם קושנר יאלה כמה שאתה פולטיקאי יש מישהו גדול ממך בהרבה קוראים לו ב-י- ב -י

לפיד אכן ילד מפגר.
אך הביב המצחין טרם הסביר דבר פשוט אחד :
למה 14 שנים הוא סיפח לא את הבקעה.

למה אין לי טענות על כחול לבן ולא על מר לפיד
כי כל אחד עושה את מה שהוא מוכשר יכול. מי שיכול לנהל מדינה מנהל מדנה ומי שיכול לדבר מדבר

יאיר לפיד אם אתה חושב שביבי נפל בפח ,אז תדע לך שגנץ נפל בפח עוד יותר !גם הלך להיפגש עם טראמפ ויועצו רק בכדי לקלוט מי הוא האיש וכך להפיל אותו בפח. אז תחשבו פעמיים אם שווה לכם לטוס, כל הקמפיין שהולך להיות הוא לטובת ביבי בלבד ובשביל להצליח הוא חייב לדעת מי עומד מהצד השני של המתרס

ננה בננה גם אנחנו חשובייים (דברי לפיד)
תינווק

הבן אדם הכי נמוך תרתי משמע רוצים לעשות שלום כן לא בסוף טס בנפרד פחד מי מר נתניהו שיראה לאומה כמה גנץ קטן שבלי דוברו החלול לפיד.שלום מתחיל בתוכנו פחדן שפל שלא יודע לדבר תיפתחו ותדברו אמת שכחול לבן חבורת שפנים וספינים מאותרגים ע"י התקשורת הבזויה הקואלציה מרצ קיצון שמאלי העבודה דבר האבד הרשמה המשותפת אלה חברי הכנסת שרוצים להנהיג מדינתנו התעוררו עם ישראל

מלחיץ שחצי מהעם בחר בליצן הזה

לכל המגיבים היקרים. השנאה שלכם ליאיר לפיד, יותר ממוצדקת. זה לא אומר שכמה שזה מעצבן, נראה שדווקא השעה משחקת להם. לעצום עינים זה לא פתרון לבעיות.

יאיר הצהיר….כבר כמעט עשור שאתה בכנסת…ומה?…מה עשית?…מה ייזמת?…על צה לחמת?…הבטחת למרר את החיים של הממשלה…ליצן החצר אתה ותו לא….לא לבשת מדים..אולי בטירונות(גם שם בכית שיש לך אסטמה) …בגרות אין לך …בטירוף גם לא משהו…שחקן קולנוע?…היית בדיחה….עזוב אותנו בחינת יאיר….לך אצל מילצ'ין חברך….כבר עבדת אצלו…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture