Miriam Alster/Flash90

יועצו של גנץ צייץ בעבר: "דונלד אדולף טראמפ"

רונן צור שמתלווה ליו"ר כחול לבן בביקורו בוושינגטון תקף ולגלג בעבר על נשיא ארה"ב ואף השווה אותו להיטלר: "הספר של המאה ה-21: מיין טראמף". גורם בליכוד: "בורות מדינית וחוסר אחריות מצד בני גנץ להביא איתו אל הבית הלבן את צור"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

רונן צור, יועצו של יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ, המתלווה אליו לנסיעתו המדינית בוושינגטון שם ייפגש הערב (שני) עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, כתב בעבר בטוויטר ציוצים פוגעניים כלפי טראמפ ואף השווה אותו לצורר הנאצי אדלוף היטלר ימ"ש. "הלך ברק חוסיין אובמה, הגיע דונלד אדולף טראמפ. מת לדעת מי אחריו", כתב לפני כשנתיים וחצי. למי שהיה ספק בכוונתו, בפעם אחרת כתב: "הספר של המאה ה-21: מיין טראמף".

לפני כשנה וחצי כתב כי טראמפ "פסיכופט" כלשונו. "2 גישות מנהיגות מתנגשות כעת בעוצמה: גישת הפסיכולוג של אובמה וקלינטון מול גישת הפסיכופט של טראמפ ופוטין. נתניהו וליברמן בחרו את גישת הפסיכופט מול איראן וחמאס וקוטפים כבוד ומנדטים מכל עבר. השמאל בחר בגישת הפסיכולוג ונשאר לייבב על הספה". במהלך מערכת הבחירות, כשהילרי קלינטון לא חשה בטוב, כתב כי, "פעם ראשונה שבבחירות לנשיאות ארה״ב מתמודדים שני חולים".

במקרים אחרים לגלג על עמדתו הימינית והפרו ישראלית של הנשיא האמריקני: "טראמפ כבר פנה לשפטל?", עוד כתב, "לפי המינויים של טראמפ בנצי גופשטיין ימונה למזכיר המדינה". ובמקרה אחר צייץ כי, "לפי התגובות כאן, טראמפ מחפש בית בעמונה". במקרה אחר טען ששגריר ארצות הברית בישראל הוא נציג ישראלי: "צפיתי בראיון של השגריר פרידמן לדנה וייס , ובעיניי ש טעם לפגם ששר החוץ מתראיין באנגלית לערוץ חדשות ישראלי".

"נראה שטראמפ הוא מסוג המנהיגים שעשרות שנים אחריהם, מדברים על תקופות אפלות בהיסטוריה", כתב בפעם האחרת היועץ של גנץ שייתכן ואף ישתתף בעצמו הערב בפגישה עם הנשיא טראמפ. באחת מציוציו לעג להתנהלות טראמפ וכתב: "טראמפ – סוף מעשה בשום מחשבה". אחרי אחד הנאומים של טראמפ כתב צור כי, "הערב שוב הושמדו צפון קוריאה ואיראן בנאום מרגש". אחרי הבחירות בארה"ב כתב כי, "בחירתו של טראמפ מוכיחה שהעולם לא עבר מלחמה כואבת יותר מידי שנים".

בעקבות פרסום מחדש של הציוצים בשעות האחרונות על רקע הפגישה המתוכננת הערב הגיב צור וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "רואה שיש התרגשות אצל כמה מחברי הכת מכמה ציוצים מלפני שנים אז מבהיר: היו נושאים שאני הקטן חשבתי אחרת מהנשיא (לא שזה חשוב למישהו). בינתיים מסתבר שזה הנשיא הכי אמיץ לארה׳ב, והכי ומשמעותי שהיה לבטחון ישראל בדורות האחרונים ויחד עם מיליוני ישראלים: מצדיע לו".

גורם בליכוד התייחס לסערה ואמר כי, "בורות מדינית וחוסר אחריות מצד בני גנץ להביא איתו אל הבית הלבן את יועצו האישי רונן צור שכינה את נשיא ארה״ב ״דונלד אדולף טראמפ״ ופרסם שורה ארוכה של ציוצים נגדו ברשתות החברתיות. נקווה שחוסר האחריות הזה של גנץ לא יפגע באינטרסים הלאומיים של ישראל מול הממשל האמריקני".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מתאים להם. הרי בדיוק בגלל זה ביבי עדיף עשרת מונים. מי שמגמגם מול יונית לוי (שכמובן ננזפה על הראיון הנשכני שהעיזה..) איך יחזיק מול עולם מלא אנטישמיות????
גנץ. לך תלמד! תתחיל כשר תצבור ניסיון פוליטי ותתמודד על רשות הממשלה!!! אתם העדר האמיתי אתה וכול המצביעים שלכם הולכים כעדר בגלל כפיות טובה ושנאה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture