Edi Israel/Flash90

המתיחות בדרום: 3 רקטות שוגרו לעוטף – 2 יורטו; תינוקת נפצעה בדרך לממ"ד

אזעקות נשמעו בעיר שדרות ובישובים בעוטף עזה. צה"ל: זוהו שלושה שיגורים מרצועת עזה לישראל, שני שיגורים יורטו על-ידי כיפת ברזל. מד"א: במהלך הריצה לממ"ד בשדרות, נפצעה תינוקת כבת 3 שבעות במצב בינוני עד קשה ואשה כבת 30 במצב קל

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

לילה מתוח בגבול הדרום: אזעקות שנשמעו מעט לפני חצות בעיר שדרות ובמכללת ספיר, וכן בישובים איבים, ניר עם, גבים שבמועצה האזורית שער הנגב שבעוטף עזה. מדובר צה"ל נמסר כי זוהו שלושה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל, שני שיגורים יורטו על-ידי לוחמי ההגנה האווירית של כיפת ברזל. במהלך הריצה לממ"ד בשדרות, נפצעה תינוקת כבת 3 שבעות במצב בינוני עד קשה ואשה כבת 30 במצב קל.

דובר מד"א, זכי הלר מסר: "בשעה 23:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על אשה ותינוקת שנפלו במדרגות בתוך בית פרטי בשדרות, בזמן ריצה לממד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה תינוקת כבת 3 שבעות במצב בינוני, בהכרה עם חבלה בראש ואשה כבת 30 במצב קל עם חבלות". בהמשך עדכן הלר כי התינוקת ואשה נפלו במדרגות בתוך בית פרטי בשדרות, בזמן ריצה לממ"ד וכי מצבה של התינוקות בינוני עד קשה.

הפאראמדיקים של מד"א נתנאל יאמין ואלכס שמיס סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו תינוקת כבת שלושה שבועות בזרועות אביה, היא הייתה בהכרה מעורפלת וסבלה מחבלת ראש. בסמוך הייתה האמא כבת 30 בהכרה מלאה וסבלה מחבלות יבשות, הענקנו להן טיפול רפואי ופינינו אותן בדחיפות לבית החולים כשמצבה של התינוקת בינוני עד קשה והאמא במצב קל. סיפרו לנו שהם נפלו במדרגות הבית כשרצו למרחב המוגן בזמן האזעקה".

מהמועצה אזורית שער הנגב נמסר כי "לאחר בדיקה, זוהו שלושה שיגורים – יירוט אחד מוצלח ושתי נפילות בשטחים פתוחים במועצה. אין נפגעים בגוף ולא נגרם נזק. במקביל אותרה שריפה קטנה בשטח פתוח במועצה, כעת נבדקת הסיבה". מעיריית שדרות נמסר כי, "לפני מספר דקות נשמעה בעיר אזעקת צבע אדום בעקבות שיגור רקטות מהרצועה. לא ידוע על נפילות בשטח העיר ואין דיווח על נפגעים בגוף או נזק".

יו"ר העבודה ח"כ עמיר פרץ, שר הביטחון לשעבר, המתגורר בשדרות התייחס לירי על העיר והאזור ואמר: "אדוני ראש הממשלה, ירי הרקטות הערב הוא עדות נוספת לכישלון האסטרטגי שלך מול חמאס. אנחנו מנסים לשמור על שיגרה, לא בטוח שהילדים בעוטף מצליחים. מאחל לילה שקט עלינו בשדרות, בעוטף עזה, ועל כל ישראל".

מעוצמה יהודית נמסר בתגובה לירי לעבר הדרום הערב: "הירי לעבר שדרות וישובי הדרום ממחיש פעם נוספת שלא ניתן לעשות שלום עם מרצחים. בכל פעם שישראל מביעה נכונות ללכת לקראתם, הם רק מנצלים את זה לפגוע במדינת ישראל עוד יותר. הלילה, הפגיעה הזאת פוגעת בילדה בת שלוש שבועות בלבד שהחליקה מידי אימה תוך כדי ריצה לעבר המרחב המוגן".

"אסור לנו להשלים עם אסונות שכאלה, אסור שבמדינת ישראל תינוקת בת שלוש שבועות, שלא עשתה רע לאיש, לא תוכל לחיות בנחת ובשלווה. מדינת ישראל מוותרת וחוטפת. חייבים לשים למצב האבסורדי הזה סוף, להלחם בטרור ביד קשה, להפסיק את הדיבורים על מסירת שטחים ולהתחיל לדבר על גירוש מחבלים וסיפוח של כל שטחי ארץ ישראל. זאת התשובה האמיתית לטרור", לשון הודעת מפלגת הימין הקיצונית.

כזכור, מוקדם יותר היום דווח כי תורן תצפית צה"לי בגבול רצועת עזה נפגע, ככל הנראה מירי. בשעות הבוקר בוצע ירי שאינו רקטי לעבר העוטף, אזעקת צבע אדום הופעלה בקיבוץ יד מרדכי. בצהריים התפוצץ זר בלונים שנשא מטען נפץ בסמוך לגדר של אחד מיישובי המועצה. המטען התפוצץ בעודו באוויר. אין נפגעים בגוף ולא נגרם נזק לרכוש.

בתגובה לאירועים תקפו אחר הצהריים כלי טיס וטנקים של צה״ל מספר אמצעי תצפית לאיסוף מודיעין של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. "התקיפה בוצעה בתגובה לבלוני הנפץ שהופרחו משטח רצועת עזה לשטח ישראל ולירי שבוצע מוקדם יותר לעבר תורן התצפית של צה"ל", נמסר מדובר צה"ל.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דיי כבר ביבי שמאלני צריך להתפטר ראש ממשלה שפינה הכי הרבה ישובים לא פינה התחנה להחמיר אפילו שיש בגץ בזמן שלא נחתו הכי הרבה טילים יש תירוצים מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד יפים זה לא הזה אנשים שחיים את החיים שלהם בזמן סכנה לא הולכים לישון ב שירות פסיכולוגי קבוע אין ברירה אתה לא מתאים לתפקיד אתה יותר מידיי רכרוכי יותר מידיי מעניין אותך מה אומרת אוגנדה או כל מיני מדינות עולם שלישי תדאג לתושבים ולא לעולם אהיה חזק כי אם השם לא ישמור עיר שוא שקד שומר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture