צילום: פלאש 90

נתניהו: "שאלה של זמן עד שנשים ידינו על המפגע – הטרור לא יכניע אותנו"

נשיא המדינה על הפיגוע בירושלים: "לא נאפשר לטרור הארור להרים ראשו ונאבק בו ללא פשרות". גנץ: "סומך על כוחות הביטחון שישימו את ידיהם על המחבל השפל וייסגרו עימו חשבון". עמיר פרץ: "להודיע כי רק אחרי הבחירות יתקיים דיון על עסקת המאה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפיגוע הדריסה הלילה (בין רביעי לחמישי) בירושלים בו נפצעו 14 בני אדם, מתוכם 12 חיילים שאחד מהם במצב קשה: "בשם כל אזרחי ישראל, אני שולח איחולי החלמה לחיילינו הפצועים. זאת רק שאלה של זמן – ולא הרבה זמן – עד שנשים ידינו על המפגע. הטרור לא יכניע אותנו, אנחנו ננצח".

נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס הבוקר לפיגוע הדריסה ואמר כי, "‏תפילותינו נתונות לרפואת חיילינו הפצועים המטופלים בבית החולים הבוקר. אני סמוך ובטוח כי כוחותינו הדולקים אחר המחבל יגיעו אליו ויביאו אותו למיצוי הדין במהרה. לא נאפשר לטרור הארור להרים ראשו ונאבק בו ללא פשרות", נמסר מהנשיא.

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ הגיב לפיגוע ואמר כי, "ביחד עם כל עם ישראל, אני מתפלל לרפואתם של חיילי גולני שנפצעו הלילה בפיגוע הדריסה בירושלים. סומך על כוחות הביטחון שישימו את ידיהם על המחבל השפל וייסגרו עימו חשבון. אסור לתת לטרור להרים את ראשו- לא בעזה ולא באיו"ש".

יו”ר העבודה ח"כ עמיר פרץ אמר כי, "יש לפעול באופן מיידי ובמהלך משולב, כדי להחזיר את הביטחון: ראשית, הגדלת היקף הכוחות כדי להגדיל את ההרתעה ולנטרל פיגועים מבעוד מועד, ובאותה העת, יש לפעול לחיזוק התיאום עם מנגנוני הביטחון הפלסטינים. עוד יש להבהיר כי רק אחרי הקמת הממשלה הבאה יתקיים דיון על עתיד עיסקת המאה, הודעה שתתרום להרגעת השטח".

יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ גבי אשכנזי מסר: "‫אני שולח החלמה מהירה לחיילי גולני שנפצעו בפיגוע הדריסה הלילה. אני בטוח שכוחות הביטחון וצה״ל ישימו את ידם על המחבל הנתעב בהקדם האפשרי". יו"ר יש עתיד יאיר לפיד צייץ בטוויטר: "‏מתפללים לשלומו של חייל גולני שנפצע קשה בפיגוע בירושלים ומאחלים החלמה מהירה לו ולחבריו שנפגעו עימו. כוחות הבטחון לא ינוחו עד שילכדו את המחבל".‬

יו"ר הימין החדש, שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד, כתבה בטוויטר כי, "‏ליבנו עם חיילי גולני הפצועים ובני משפחותיהם. אנו מתפללים להחלמתם המלאה. מחזקים את ידי כוחות הבטחון אשר פעלו הלילה בגזרות השונות למען בטחון ישראל ופועלים כעת לתפוס את המפגע הרצחני ולמצות איתו את הדין".

ח"כ והאלופה (במיל׳) אורנה ברביבאי מכחול לבן אמרה כי "הרשות הפלסטינית טועה שוב במתן לגיטימציה לאלימות הגואה ובמחשבה כי הצתה מכוונת של הרחוב נגד ישראל, תסייע לה. ‏מהיכרותי את צה״ל, אני יודעת כי למרות האתגרים הבטחוניים בכמה זירות במקביל, כוחות הביטחון ישימו את ידם הארוכה על כל מי שינסה לפגוע בנו. ‏אבו מאזן, קח אחריות וחשב מסלול מחדש".

במפלגת עוצמה יהודית אמרו כי, "פיגוע הדריסה הלילה היה לצערנו רק עניין של זמן. אחרי שרואים את התמונות הקשות מחברון בו חייל בוער באש, ומנגד אין שום תגובה מצד כוחות הביטחון, אין פלא שהטרור עולה מדרגה ומחבל דורס 15 חיילים בירושלים.מדינת ישראל חייבת לשים סוף למדיניות ההכלה של שר הביטחון בנט, ולהתחיל לנהוג ביד קשה נגד הטרור, נגד המחבלים עצמם, וגם נגד המשפחות שלהם. זו הדרך היחידה לגרום להרתעה אמיתית שתפסיק את הפגיעה בחיילי צה"ל ובאזרחי ישראל".

עופר כסיף, הח"כ הקיצוני מהרשימה המשותפת האשים את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בפיגוע: "הדם שנשפך בליטרים מאתמול בערב אינה גזירה משמיים אלא מבלפור, בסיוע מהבית הלבן. נתניהו מחמם את השטח, ועל מזבח הסיפוח יקריב פלסטינים וגם ישראלים, לרבות חיילים: כולם קורבנות שווא של הכיבוש והדיכוי. איחולי החלמה מהירה ושלמה לפצועים".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הטרור היכניע אותנו מימיזמן בגלל שאנחנו לא מרימים ראש

אין בישול אחר בישול.
אין כניעה אחר כניעה.
"ולכן" לא תיכנע – יא ביבי שויטה.

מי עוד מאמין היום לביבי אחרי כל הדברים שהוא הבטיח בזמן כהונתו ועד היום
( הבטחתי אבל לא הבטחתי לקיים ) ושהראש הממשלה שלנו נותן להם כסף כל חודש ומשתמשים איתו בשביל לממן טרור !!!!
העיקר שאנו מאמינים שרק
הקדוש ברוך הוא שומר עלינו
בברכת החלמה מהירה לפצועים ושלא נשמע עוד צער
שבוע רגוע ואגוט שבת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture