הדס פרוש / Flash90

גורמים בליכוד: "בנט לא מכיר את המהלכים מול הממשל האמריקאי"

גורמים בליכוד תוקפים את שר הביטחון שקורא להחלת ריבונות באופו מיידי: "האמירות שלו רק מסכנות את החלת הריבונות שראש הממשלה מקדם בתיאום ובהסכמה עם האמריקאים". גורמים בימינה בתגובה: "לא ברורה לנו להיטותו של נתניהו לירות בנגמ"ש"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

החלת הריבונות: גורמים בליכוד תוקפים הבוקר (ראשון) בחריפות את שר הביטחון נפתלי בנט ואומרים כי, "בנט מנסה לתפוס טרמפ על תכנית החלת הריבונות שראש הממשלה נתניהו הביא ב-3 שנות עבודה עם הנשיא טראמפ. בנט לא מכיר את הפרטים ולא את המהלכים הדיפלומטים מול הממשל האמריקאי"

הגורמים מוסיפים כי, "האמירות שלו רק מסכנות את החלת הריבונות שראש הממשלה נתניהו מקדם בתיאום ובהסכמה עם האמריקאים. בזמן שבנט מנהל שיחות צד עם בני גנץ שיהיה תלוי באחמד טיבי, מלאכת המיפוי כבר בעיצומה והחלת הריבונות תושלם תוך זמן קצר".

גורמים בימינה אמרו בתגובה: "לא ברורה לנו להיטותו של נתניהו לירות בנגמ"ש ולתקוף את השותפים הטבעיים ביותר שלו בהווה ובעתיד – הציונות הדתית. אין לנו שום כוונה להיגרר לשיח הזה. נמשיך להוביל קמפיין חיובי וענייני, לדרוש ריבונות כאן ועכשיו, ולקדם את האינטרסים החשובים של מדינת ישראל בביטחון, במשפט, בחינוך, בזהות היהודית, בתחבורה, ועוד".

כזכור, יו"ר ימינה, שר הביטחון נפתלי בנט תקף אמש את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "‏לעולם לא יהיה רגע יותר מתאים להחלת הריבונות בארצנו. אני קורא לראש הממשלה נתניהו להביא את החלת הריבונות ביהודה ושומרון להצבעה מיידית בממשלה. ראש הממשלה, אנחנו נהיה לימינך. ללא ריבונות, נקבל מדינת טרור פלסטינית שבירתה ירושלים", כתב בנט בטוויטר.

דבריו של בנט הגיעו אחרי נאומו של ראש הממשלה בכנס בחירות במעלה אדומים שם אמר כי ישראל החלה לשרטט את המפות עם האמריקנים החלת החוק הישראלי בבקעת הירדן ובצפון ים המלח ועל כל היישובים היהודיים ביהודה ושומרון.

"אנחנו בעיצומו של תהליך המיפוי בשטח שעל פי תוכנית טראמפ יהיה חלק ממדינת ישראל. זה הרבה שטח, 800 ק"מ של גבול. אנחנו נוביל את זה והנשיא טראמפ ילך על זה, אני סומך עליו לגמרי ואני סומך עליי לגמרי. אבל אני לא סומך על בני גנץ. אם זה תלוי בגנץ – זה לא יהיה". עוד הוסיף: "חיכינו מ-1967 ואנשים עושים עניין מכמה שבועות", אמר ראש הממשלה

נתניהו אמר כי עסקת המאה "כוללת מהפך היסטורי. עד עכשיו, בכל התוכניות המדיניות, ישראל היא זו שנדרשה להסכים לוויתורים ממשיים. קראו לזה ״מחוות״. הפלסטינים לא נדרשו לתת שום דבר. עכשיו קרה ההפך הגמור – ישראל מקבלת דברים ממשיים ואילו הפלסטינים צריכים למלא שורה של דרישות. בין אם הפלסטינים יעמדו בדרישות או לא, ישראל תזכה לגיבוי אמריקני על החלת החוק הישראלי בבקעת הירדן ובצפון ים המלח ועל כל היישובים היהודיים ביהודה ושומרון, כולם בלי יוצא מן הכלל".

ראש הממשלה תקף את יו"ר כחול לבן: "עם גנץ נקבל את פספוס המאה במקום את תוכנית המאה. הוא רוצה ליישם את תוכנית המאה בהסכמה בינלאומית. הסכמה של האו״ם? של האיחוד האירופי? של יאיר לפיד שרוצה לעקור 80-90 אלף מתיישבים? נניח וכל אלה יסכימו, דבר שלא יקרה, גם אז גנץ צריך לקבל הסכמה מאחמד טיבי שאיתו הוא כמעט הקים ממשלה ושבלעדיו אין לו ממשלה".

נתניהו התגאה על יחסיו עם נשיא ארצות הברית, "פעלנו שלוש שנים באופן הדוק עם הנשיא טראמפ וצוותו, דיברתי איתו על לצאת מתכנית הגרעין עם איראן, על ירושלים, על הגולן, על יו"ש, ולשמחתי המדיניות אכן השתנתה בהגנה האמיצה שלו. תחילה ביציאה מהסכם הגרעין עם איראן, אח"כ עם הכרה בירושלים, העברת השגרירות, הכרה בריבונותנו ברמת הגולן ולאחרונה בהסכמה להחלת החוק היהודי על יו"ש".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בנט תוקף את נתניהו, וכשעונים לו יש לו טענות

שמישהו יסביר לי למען ה'
מה יעשו עם כל הפלסטינים
שגרים שם?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture