גנץ נואם הבוקר במליאה. צילום: יונתן סינדל / פלאש 90     

גנץ תקף את נתניהו במליאת הכנסת: "הפכת את עוטף עזה לחוטף עזה"

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ בדיון במליאת הכנסת: "נתניהו הפך את עוטף עזה לחוטף עזה, הוא מטייל בעולם ומחתים דרכונים בזמן שמרכזי החוסן קורסים. מצהיר הצהרות ומבטיח הבטחות בלי כיסוי בעוד ילדי הדרום סובלים מסיוטים"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

מליאת הכנסת התכנסה הבוקר (שני) לדיון חירום בנושא הטרור הבלתי פוסק מעזה ויכולת ההרתעה, למעט שר הביטחון נפתלי בנט והשר יצחק וקנין כל חברי גוש הימין נעדו מהמליאה, וזאת למרות הנושא החשוב שלשמה התכנסו.

ח"כ בני גנץ אמר: "הכיסא הריק של ראש הממשלה והנאשם נתניהו כאן במליאה, הוא משל לתפקידו בעת הזו. נתניהו, בשנים האחרונות הפכת את עוטף עזה לחוטף עזה. אתה מטייל בעולם ומחתים דרכונים בזמן שמרכזי החוסן קורסים, מצהיר הצהרות ומבטיח הבטחות בלי כיסוי בעוד ילדי הדרום סובלים מסיוטים. הם יכולים רק לחלום על שקט בזמן שאתה הולך ומתנתק מהמציאות, זה פשוט לא מעניין אותך".

"הצבע האדום לא באמת מזיז לך והנפילות היחידות שאתה מכיר אלה הספינים שלך שאף אחד לא קונה. הסיוט היחיד שיש לך בלילה הוא מפני המשפט שלך שהולך ומתקרב. תושבי הדרום פשוט משעממים אותך, אתה אפילו לא טורח להיפגש עם ראשי הרשויות והמועצות שחוטפים וסופגים בלי הפסקה, אלא רק עם מי מהם שמזוהה עם הליכוד".

גנץ המשיך לתקוף את ראש הממשלה: "אתה והרוב המוחלט של חבריך לא טרחתם להגיע לדיון, אתם מעדיפים לברבר על החלת ריבונות שלעולם לא תביאו, במקום להחיל ריבונות הלכה למעשה בדרום הארץ. כל מי שעיניו בראשו מבין שנתניהו עסוק בעצמו ולא באזרחי ישראל. את משרד הביטחון נתניהו מרוקם מתוכן, מחליף בין שרי ביטחון בהתאם לצרכיו הפוליטיים. את מדיניות העמימות הוא מפרק פעם אחר פעם באופן בוטה ומסוכן כדי לקושש עוד שניים וחצי קולות. זו הפקרות שמסכנת את המדינה את בניה הלוחמים ואת אזרחיה. מדינת ישראל זקוקה לקבינט ביטחוני מקצועי לא, לפורום צ'ופרים למקורבים או מדליפנים".

לסיום אמר יו"ר כחול לבן: "מנהיגות היא לא רק הישרדות אלא הדאגה לדורות הבאים כך נעשה כך אעשה. מכיוון שהמרבית המוחלטת של חברי הכנסת מהקואליציה ביזו את הישיבה החשובה הזו ולא הגיעו, ובראשם ראש הממשלה, חבריי לסיעת כחול לבן ואני נצא מהמליאה ואני מזמין את כל חברי הכנסת מהמפלגות האחרות שמעוניינים בכך להצטרף אלינו ואת הישיבה שלנו אנחנו נמשיך היום בעוטף עזה".

מיד בסיום דבריו יצא ח"כ גנץ מהמליאה ובעקבותיו חברי הכנסת מסיעת כחול לבן. מימינה נמסר בתגובה: "בושה וחרפה, כמו שברחו מטיפול במנהרות חמאס בצוק איתן, ברחו עכשיו בוגי וגנץ מהמליאה. כרגיל אנשי כחול לבן מתנהגים בצביעות. מזמנים דיון מיוחד בכנסת ונוטשים את המליאה כאשר שר הביטחון עולה לדבר. לכחול לבן אין מה להציע מלבד בריחה ונסיגה. אסור לתת למי שתומכים בהקמת מדינת טרור בלב ליבה של מדינת ישראל להנהיג את המדינה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
13 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למדו אותו לצעוק היועצים שלו.
אמרו לו פה במדינה אוהבים
שהופכים כסאות.
חחח הקטע שזה לא זה לא מתאים לו.

. אמת יש רק אחת והעיקר לבחור רק באמת לאמיתה אין שתיי אמת כל אחד צועק האמת אצלי! תבחרו בי אני הכי טוב אל תבחרו בשני הוא גרוע אל תבחרו בהוא ההוא גרוע תבחרו רק בי! וכל כל אחד טוען שהאמת רק אצלו והשני שקר וכו וכו . וזה נכון כי חז"ל אמרו שנה שבן דוד בא האמת נעשית עדרים עדרים נחלקת לחלקים ונעדרת. אני בוחר ב פץ . כל אחד יבחר במה שהוא מאמין זה האמת .

אין אדם רואה בנגעי עצמו

ביבי לא טורח להתעסק בזוטות – כפי שאולמרט "יועצו של ביבי", טען בעצמו אך לפני ימים ספורים; שהבעיה העזתית הינה זוטות.

בס"ד, גנץ לא מתבייש לקרא לנתניהו "הנאשם נתניהו". א, יש לו לנתניהו את חזקת החפות וק"ו לאחר האכיפה בררנית שעשו לו , אזי יש לנתניהו חפות על חפות. ב, טול קורה מבין עיניך ותחזיר את ה 4 מליון ששולשלו לכיסך בנוהל לא תקין עד פלילי. איך אתה בכלל מעיז להתמודד להיות רוה"מ בזמן שעבירה כ"כ גדולה מרחפת מעל ראשך, והפרדוכס הוא שאתה עוד מאשים את נתניהו בנאשמות בזמן שעליך יש תיק ענק. "בושה וחרפה".

גן חיות או גן ילדים ?

מר גנץ העיקר שתמשיך לגנוב ולשקר בהזיות המטורפות שלך ושל יהיר ובוגי רמטכלי הכישלון של כל הזמנים . הפכתם את עם ישראל לשובוים בידי חמס והטרור עד שנתנייהו סידר הכל כיד הטובה עליו . א דים מטופשים חסרי מעש . עמוסי שקר ומירמה . עוכרי ישראל . גנץ הגנב תחזיר את כספי העניים שגנבת מהם .. אתה ואלשיך עשיתם קנוניה על כספי העניים . גנבת 50 מליון ש"ח כספי מדינה של הנכים והעניים המסכנים . מפלגת בושה וחרפה וביזיון . מפלגה של שקר וכלום מעשים . גנץ הבוגד בחסות מנדלבליט ואיווט הטיפש השמן . יהיר גועל נפש של מפלגה הזויה . מפלגת הגנבים בראשות הג ב הראשי גנץ האומלל

איזה פתגם?
פורים שמח??

אל תהיה פץ
תצביע ג

אני מסתכל כבר שנה על הקמפיין ואני תוהה אולי אתם יכולים להגיד לי מישהו חושב שלגנץ יש משהו להציע לנו חוץ מלתקוף ביבי למרות שהוא ביבי הביא לנו הישגים כבירים בעשור האחרון

תכלס כמה שאני לא אוהב את גנץ הפעם הוא צודק ב100%

לנחמן. אל תנסה לנ-פץ את השימשה כי זה לא יעזור. בדור הזה האמת נעדרת לצערנו.
הצתרף נא אלינו היהודים ותבחר ג' יהדות התורה. אל תנפץ חלונות עבור לעולם היהדות האמיתית.

ל-cvf – החמורון הקטן והמצטט הגדול.
העובדה היא כי "ביבי הוא נאשם" (כן, ושים לב – לא אשם).
לעומתו גנץ, נאשם רק "בקמפיין של ביבי-הנאשם"!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture