Yonatan Sindel/Flash90

נתניהו: "גנץ מודה שישען על תמיכת הרשימה המשותפת כדי להקים ממשלה"

יו"ר כחול לבן נשאל האם יקימו ממשלה בתמיכה מבחוץ של הרשימה המשותפת והשיב: "מי שירצה לתמוך שיתמוך". ראש הממשלה מהיר להגיב: "השקר נחשף". עוד הוסיף: "גנץ, הגיע הזמן שתשים את ישראל לפני הכל ותגנה את דבריו של חברך אהוד אולמרט"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף היום (רביעי) את יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ והאשים אותו כי בכוונתו להקים ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת: "השקר נחשף. גנץ מודה שישען על תמיכת הרשימה המשותפת כדי להקים ממשלה. לגנץ אין ממשלה בלי אחמד טיבי. אסור לתת לסכנה הזו להתממש. גם בוחרי כחול לבן כבר יודעים שלגנץ אין ממשלה בלי אחמד טיבי ולכן רבים מהם עוברים להצביע לליכוד".

נתניהו הגיב גם לדברי גנץ שסירב לתקוף את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט על פגישתו עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן: "כיוון שגנץ לא יכול להקים ממשלה בלי תמיכה של אחמד טיבי בכנסת, אין פלא שהוא מסרב לגנות את יועצו הקרוב אהוד אולמרט שמתייצב יחד עם אבו מאזן ואחמד טיבי נגד תכנית המאה. גנץ, הגיע הזמן שתשים את ישראל לפני הכל ותגנה את דבריו של חברך אהוד אולמרט", דברי נתניהו.

גנץ נשאל מוקדם יותר במהלך מסיבת עיתונאים האם יקים ממשלה במיכה מבחוץ של הרשימה המשותפת: "אנחנו נקים את הממשלה הבאה, מי שירצה לתמוך שיתמוך, מי שירצה להתנגד יתנגד, ככה זה בדמוקרטיה". עוד הוסיף, "אין לנו צורך בתמיכה מבחוץ, יש אוכלוסייה ערבית שצריך לטפל בה בתשתיות, בחינוך ובהשתלבות בחברה הישראלית. אנחנו בעד שותפות אזרחית אבל לא נשב עם הרשימה המשותפת".

גנץ נשאל גם לגבי פגישת אולמרט אבו מאזן ואמר כי, "תוכנית טראמפ היא הנקודה שממנה נכון להמשיך קדימה. הפלסטינים יצטרכו לקבל החלטה היסטורית שהם מצטרפים למיזם שלום על בסיס זה, כך ראוי שיקרה. אני מקווה שאבו מאזן אמר לאולמרט שאין מה לחזור אחורה לתוכניות בלתי רלבנטיות. אולמרט היה ראש ממשלה בעבר ואני לא קובע לו מה לעשות מחר בבוקר".

בהצהרה מחוץ לבית החולים סורוקה בבאר שבע התייחס גנץ למצב מערכת הבריאות ואמר כי, "יש פער בלתי נסבל ובלתי מוצדק בין כוח אדם פנטסטי וצוות מסור לתשתית שנותנת המדינה והנפגעים הם האזרחים שיכלו לקבל שירות הרבה יותר טוב. צריך להבטיח שבית החולים יוכל לתת מענה לבאר שבע והסביבה. אנחנו בכחול לבן רואים בבריאות חלק מרכזי בעשייה שלנו. נדאג להשלים את כל הפערים- זה מגיע לאוכלוסייה ולצוות".

חבר הנהגת כחול לבן ח"כ בוגי יעלון אמר הבוקר על פגישתם של אולמרט ואבו מאזן בניו יורק: "זו חרפה. הייתי מגדיר אותה כפגישה שיש בה קלון. וחבל שהתקיימה". לדבריו, "מה עשה אהוד אולמרט? אני מכיר את המפגשים האלה של ישראלים ופלסטינים, שבהם הפלסטינים מאשימים את הישראלים, הישראלים מאשימים את עצמם – זה מה שהוא עשה, משחר הציונות לא קם מנהיג אצלם שהיה מוכן לחלק איתנו את הארץ. הרי ערפאת סירב לקמפ דייוויד, להצעת קלינטון, ואבו מאזן סירב להצעת אולמרט, אז מה אתה עכשיו הולך לסנגר עליו?".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture