מול ביתו של ראש הממשלה: המונים מפגינים למען החלת הריבונות

עשרות אנשי ימין מפגינים הערב מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בדרישה להחיל במיידית את הריבונות הישראלית על בקעת הירדן ועל כל שטחי יהודה ושומרון, ראש מועצת עמנואל אליהו גפני: "אני שמח להיות פה. כולם כאחד אחד בלב אחד"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

עשרות אנשי ימין משתתפים הערב (חמישי) בעצרת מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ברחוב בלפור בירושלים, ההמונים דורשים מראש הממשלה להחיל ריבונות על בקעת הירדן ויהודה ושומרון באופן מיידי ולא לחכות לאחרי הבחירות.

יו"ר מועצת יש"ע וראש מועצת בקעת הירדן דוד אלחייני אמר בנאומו: "אחרי 71 שנות עצמאות ו-52 שנות התיישבות, אנחנו עדיין במאבק קיומי. המשימה לא תמה. אני רוצה לומר לכולם – לא ניתן, נאבק. אנחנו כאן ועכשיו ולא נוותר. אנו כאן מפני שזאת ארצנו ופה ביתנו. מפני שכאן נמצא קו ההגנה האסטרטגי שלנו".

"אדוני ראש הממשלה, אתה יודע שאצלי מילה זו מילה. הבטחתי לתמוך בך עומדת בעינה, עמוד במילתך והכרז עכשיו על ריבונות. כמי שתומך בך וחושב שאתה ראש הממשלה הכי טוב שיכול להיות לישראל, אני חושש שאם לא תהיה ריבונות לפני הבחירות היא לא תהיה גם אחרי הבחירות. זו תהיה בכייה לדורות".

אלחייני בנאומו – צילום: מועצת יש"ע

אלחייני סיים את נאומו בפניה לרה"מ: אדוני ראש הממשלה, אני חושש שהבוחרים שלנו לא יבואו להצביע. הם יושבים בבית, הם ממתינים. הם יודעים שזה רגע דרמטי והיסטורי. הם אוהבים אותך, מאמינים בך, אבל הם מבקשים לעמוד בהתחייבות שלך להחיל את הריבונות הישראלית בבקעת הירדן, בצפון ים המלח וההתיישבות ביהודה ושומרון. הם אלה שיכולים להכריע את הבחירות ולהביא את ההישג המיוחל של 61 מנדטים לגוש הימין – תקשיב להם".

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ: "יש לנו ממשלה מדהימה, יש לנו מדינה מדהימה, שיאים בכלכלה. ראש ממשלה שהביא הכרה ברמת הגולן, הביא הכרה אמריקנית ואת השגרירות לירושלים, הביא את ראשי העולם לישראל, יודע להתנהל מול נשיא אמריקני עוין ולדבר ולסכל את התוכנית האיראנית".

"אבל כאן בבית שלנו, בארץ ישראל, יש חצי מיליון ישראלים שחיים תחת חוק ירדני, חצי מיליון אזרחים מדינת ישראל שחיים במשטר צבאי, לא יכולים לקנות קרקע ביהודה ושומרון, יש נוער שלא מקבל מוסדות חינוך כי אי אפשר לבנות, יש אנשים שקונים שטח ולא מקבלים היתר לבנות"

"יש לך חצי מיליון אזרחים בבית שמחכים שתחיל עליהם את החוק הישראלי, הוסיף. "יש חצי מיליון אזרחים במדינת ישראל שמבקשים להיות שווי זכויות כמו כל אחד במדינת ישראל תחת החוק הישראלי, להעביר את כל הניהול מהשלטון הצבאי למשרדי הממשלה, אדוני ראש הממשלה הגיע זמן ריבונות".

דורשים ריבונות מיידית – צילום: מועצת יש"ע

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר בנאומו:"באנו לחזק, נכון, אבל לא באנו להתחנף, באנו לחזק, אבל גם באנו לדרוש. בפירוש לדרוש, ריבונות עכשיו, בחרנו בך, אדוני ראש הממשלה. והכדור נמצא אצלך כאן בירושלים, לא בוושינגטון".

יוסי דגן בנאומו הערב – קרדיט: רועי חדי

ממלא מקום וסגן ראש עיריית מעלה אדומים גיא יפרח אמר: "העם היהודי מכיר את כל ארץ ישראל, אדוני ראש הממשלה, הגיע הזמן שנחיל ריבונות על יהודה ושומרון. לא נשברנו שאהוד ברק הביא את קמפ דיוד, לא נשברנו שאולמרט הביא את אנאפוליס, לא נשברו שדיברו על גושים. נתניהו השיג את הספינה. המעצמה הגדולה בעולם מכירה בכל חבלי הארץ. צריך לעשות את המעשה ההיסטורי ביותר או את הפספוס הגדול ביותר. העת הזאת צריכה להפוך לעת ההיסטורית של העם היהודי, תעשה את מעשה בגין ותביא ביום ראשון את הריבונות על יהודה, שומרון ובקעת הירדן".

ראש מועצת בית אל שי אלון: "עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. גדלתי לא רחוק מכאן, בלי הפסקות חשמל, לא יכול להיות שתושבי בית אל כל הזמן עם הפסקות חשמל. נביא את הריבונות ביחד עם הנוער הנפלא שלנו עם ישראל חי".

 

ראש עמנואל אליהו גפני אמר: "אני שמח להיות פה. כולם כאחד אחד בלב אחד, פה ביחד בעצרת החשובה הזאת. אומרים שטוב שכן קרוב מאח רחוק ואני מרגיש שאנחנו אחים וכשקוראים לי לעלות לבמה אני עולה, בעזרת ה' שנזכה שיצאו מכאן החלטות טובות".

אליהו גפני נואם בעצרת צילום: מועצת יש"ע

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה אתם מודאגים?
סמכו על ביבי,
אוטוטו ממש ביום ראשון מיד אחרי הקפה הוא יתחיל במהלך הסיפוח רגע אחרי שישאל את גנץ שיענה רק אחרי ארוחת הצהרים ואחרי שביבי יעשה שיחה קטנה לקושנר שיתייעץ עם פרידמן שיקבל חוות דעת מפופאו שהוא מיצדו ירצה אישור מטראמפ שידרוש אישור מהאו"ם בכינוס מועצת הביטחון עוד כחודש ששם יחליטו שאסור לספח ,
ואז ביבי יגיד שהם אנטישמים וישמישך לעשן סיגר ומקסימיום יתחבק עם איזה כושי שלא נשים לב כמה הוא אפס במעשים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture