Flash90

סקר: הסטטוס קוו נשמר – הציבור חושש מבחירות נוספות

סקרים לא מעודדים: כחול לבן מובילה עם 34 מנדטים, הליכוד מפגר אחריה, מפלגת ההסתה נחלשת, ש"ס יורדת • עוד בסקר: איזה ממשלה הציבור מעדיף • על פי הסקר, 84% ממצביעי העבודה מר"צ בטוחים שיבואו לקלפי • 40% חושבים שיהיה בחירות רביעיות

פחות מחודש לבחירות מסקר חדש שמתפרסם הבוקר (שישי) 'בישראל היום' עולה כי למרות שהזמן לפתיחת הקלפיות הולך ומתקצר, אבל הבקעה עדיין אין. למעט תזוזות מינוריות, אין שינוי במפת המנדטים גם השבוע.

הסקר המלא: כחול לבן מובילה עם 34 מנדטים, הליכוד 32, הרשימה הערבית המשותפת 14, ימינה מזנקת ל 9 מנדטים, ש"ס 8 העבודה – מר"צ 8, יהדות התורה 8, ומפלגת ההסתה של ליברמן יורדת ל – 7 מנדטים בלבד. עוצמה יהודית של עו"ד בן גביר לא עוברת את אחוז החסימה וזוכה ל 1% בלבד.

מפת הגושים: גוש הימין חרדים עם 57 מנדטים גוש השמאל הערבים וליברמן עם 63 מנדטים

עוד נבחן בסקר שנערך ע"י מכון 'מאגר המוחות' מי לדעתך מתאים יותר לעמוד בראשות הממשלה, 47% השיבו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו המתאים ביותר, 35% השיבו בני גנץ ו 18% השיבו כי אינם יודעים.

לשאלה מהו, להערכתך, הסיכוי שיתקיימו בחירות רביעיות? 40% השיבו כי הסיכוי גבוה, 34% השיבו סיכוי בינוני 16% השיבו סיכוי נמוך, ו 10% השיבו כי הם אינם יודעים.

הסקר בדק מה מידת הוודאות שהנשאלים יצביעו, על פי התמיכה במפלגות השונות. מהנתונים עולה כי תומכי העבודה־גשר־מרצ נראים כרגע הנחושים ביותר לצאת לממש את זכותם להצביע ביום הבחירות. 84% מתומכי המפלגה אמרו שיבואו בוודאות לקלפי. אחריה יהדות התורה, עם 81% ודאות. בקרב בין הליכוד לכחול לבן היתרון עדיין לכחול לבן, אשר 64% ממצביעיה אמרו שיבואו לקלפי, לעומת 60% מבוחרי הליכוד.

לשאלה איזו ממשלה אתה מעריך שתקום בפועל אחרי הבחירות? 28% השיבו כי לא תקום ממשלה ויהיו בחירות בפעם הרביעית, 15% השיבו כי תקום ממשלת ימין של הליכוד וגוש הימין, 13% השיבו כי תקום ממשלת אחדות רחבה של הליכוד, גוש הימין וכחול לבן, מנגד 11% השיבו כי תקום ממשלת מרכז שמאל של כחול לבן העבודה – מר"צ בתמיכת הרשימה המשותפת, 10% השיבו ממשלת אחדות צרה של הליכוד וכחול לבן, 2% בלבד השיבו כי תקום ממשלת מרכז שמאל, ו 21% השיבו כי הם אינם יודעים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

2 בספטמבר,
זה התאריך שקבע וועדת הבחירות לפעם הרביעית,
כך אמר לי אישית בכיר בוועדה,
כמובן עם ביבי וגנץ ימשיכו להתעקש כמו תינוקות.

מה זה לא ברור לכולם שליברמן גרם וגורם לכל סחבת הבחירות ?אולי הוא עובד עם הרוסים ורוצה להרוס את המדינה. וזו לא בדיחה .?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו