Yonatan Sindel/Flash90

ליצמן: "ליברמן בוגד – כל החרדים הצביעו בשבילו ולמחרת הוא ברח"

יו"ר יהדות התורה תוקף את ליברמן: "לא יודע מה קרה לו, יש לי פסיכיאטרים, אולי נשאל". על גנץ: "לא דיברתי עם גנץ מעולם מילה". על לפיד: "הוא נתן הוראה לחפש ולהרוג אותנו". על נתניהו: "ביבי הציל אותנו, זה לא עניין של ימין ושמאל כאן"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר יהדות התורה יעקב ליצמן במתקפה חריפה על יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן: "כל החרדים הצביעו בשבילו. איזה בוגד. למחרת הוא בגד. הוא ברח. הוא הבטיח חוקים והוא ברח", אמר בראיון שפורסם בעיתון 'ידיעות אחרונות'. ליצמן הוסיף בראיון כי הוא אינו מדבר עם ליברמן וענה על השאלה אם לא "הגזימו" במתקפות עליו כי, "אפילו לא התחלנו. בן אדם צריך בושה לכתוב מה שהוא אומר".

"הוא בבלוק אנטי־ביבי. בלוק אחד אני מבין, אנחנו 55. בבלוק השני אני לא מבין, למה כותבים שאיווט הוא ניטרלי? הערבים בצד. הם דואגים לעמם. איווט ליברמן בתוך השמאל. הוא אמר שהוא הולך עם מרצ, מה צריך יותר מזה?", תקף יו"ר יהדות התורה את יו"ר ישראל ביתנו. כשנשאל מה קרה לו השיב, "לא יודע. יש לי פסיכולוגים, פסיכיאטרים. אולי נשאל".

על יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ אמר בראיון כי, "לא יודע מי הוא. לא יודע מה הוא. הוא כבר היה בעד ממשלה ליברלית, הוא כבר היה בעד החרדים. הוא כמו איווט ליברמן — בחירות ראשונות הוא היה ימין, על אף שביבי אמר לי שהוא נגדו, בחירות שניות הוא היה בעד ממשלת אחדות ועכשיו הוא שמאל עם מרצ. בבוקר ליברמן אומר דבר אחד, בלילה אני צריך להכחיש אותו".

הוא שב ותקף את יו"ר יש עתיד יאיר לפיד: "אנחנו הרגשנו השפלה במשך שנתיים, כשלפיד היה שר האוצר – כל המכות שבעולם. הוא נתן הוראה לחפש ולהרוג אותנו. ממש כל דבר. סוף־סוף נפטרנו ממנו. מי שתיקן את זה, זה ביבי. היינו באים אליו בטענות, 'מה קורה עם זה?' היה קורא לאנשים. 'בהסכם הקואליציוני זה מופיע? כן? אז לתת'. אז אני לא כפוי טובה, אדם צריך להכיר תודה".

"ביבי הציל אותנו, לכן אנחנו אומרים שלא נלך עם לפיד, גם אם הוא יחזור בתשובה 20 פעם. כשהוא יתמוך בחוק הגיוס שאנחנו רוצים ויתמוך בתקציב ישיבות כפי שאנחנו רוצים, אז אדע שהוא רוצה לחזור בתשובה", מוסיף ליצמן. עוד הוסיף כי, "נמאס לי שכל הזמן שואלים אותי, 'אתה מנהל משא ומתן?' כי ליברמן בא להגיד שסגרתי עם גנץ. לא דיברתי עם גנץ מעולם מילה. פגשתי אותו רק פעם אחת, בחתונה. שלום־שלום, זהו".

יו"ר יהדות התורה מביע התנגדות לשיח כי החרדים עם הימין, "אני לא יודע מה זה ימין אצלכם. אנחנו זה לא עניין של ימין ושמאל כאן. אנחנו עם ביבי, עם הליכוד. הם עוזרים לנו ואנחנו עוזרים להם. עם כל הדברים האלה הולכים על פי מה שמועצת גדולי התורה אומרת לנו. כרגע אנחנו עם ביבי, חד־משמעית. אין סיכוי שאלך עם מישהו אחר. אני לא הולך לבגוד".

על חוק הגיוס אמר כי, "לי יש החלטה של מועצת גדולי התורה בכתב. אנחנו נלך על ההחלטה הזאת, ואם זה לא יקרה, לא נהיה בפנים. הם דורשים שנתקן את זה לפי מה שהם כתבו. תתפלאו לשמוע, אבל גם איווט ליברמן הסכים לזה. לא הייתי מכנס את מועצת גדולי התורה אם הוא לא היה מסכים. תשאל את יריב לוין. איווט הסכים".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סוף סוף מישהו מדבר כמו שצריך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture