Gili Yaari / Flash90

נתניהו: "ליברמן מוכן לפגוע בביטחון ישראל כדי להוריד את הליכוד מהשלטון"

ראש הממשלה במתקפה על יו"ר ישראל ביתנו שהפר צו צנזורה: "בלתי נסבל שפוגע בזדון ומפר צו איסור הפרסום". על פרשת המימד החמישי: "השאלה היא לא למה חוקרים את גנץ דווקא עכשיו אלא איך לא חקרו אותו כבר לפני שלושה חודשים"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) להפרת צו הצנזורה על ידי שר הביטחון לשעבר יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן ואמר כי, "ליברמן מוכן לפגוע בביטחון ישראל ולעשות הכל כדי להוריד את הליכוד מהשלטון. הוא הולך עם גנץ לממשלה שתלויה באחמד טיבי". עוד הוסיף כי, "ליברמן לא בקיא בפרטים ובלתי נסבל שפוגע בזדון ומפר צו איסור הפרסום".

בראיון לגדי נס ברדיו צפון התייחס נתניהו לפרשת המימד החמישי ואמר כי, "השאלה היא לא למה חוקרים את גנץ דווקא עכשיו אלא איך לא חקרו אותו כבר לפני שלושה חודשים". לדברי ראש הממשלה, "כחול לבן זו מפלגה של מצג שווא והם שוקעים עד הצוואר בפרשת שוחד. הם תומכים בשחיתות מה שהתגלה במימד החמישי חסר תקדים".

נתניהו טען עוד כי, "בני גנץ וחברו לסיעה רם בן ברק הקימו חברה שהוליכה שולל את הציבור בישראל בלי מכרז מהמשטרה ומהמפכ"ל הקודם רוני אלשיך, קיבלו מכרז ב-50 מיליון שקלים על חברה שאין לה מוטב ואין לה לקוחות". לדבריו, "הם קיבלו בינה מלאכותית שחשובה לביטחון ישראל ושילשו 4 מיליון שקלים לקבל משכורות עתק של שניהם".

ליברמן הגיב בפייסבוק לדברי נתניהו וכתב כי, "מעולם לא הייתה דמות פוליטית שהדליפה ידיעות ביטחוניות לצרכים פוליטיים יותר מנתניהו. ממסמך שטאובר, דרך המצגת במהלך ישיבת הקבינט, תוך כדי מבצע צוק איתן, ועד לביטול בפועל של מדיניות העמימות שהייתה מקובלת מאז קום המדינה. במקרה ביקור ראש המוסד בקטאר השימוש בצנזורה הוא שימוש ציני ופוליטי, שנועד להסתיר את הכניעה לטרור והרצון לקנות שקט עד הבחירות, תוך כדי הפקרת ביטחונם של תושבי הדרום לטווח ארוך ואזרחינו וחיילנו הנמצאים בשבי של חמאס. אצל נתניהו הכל פוליטיקה, והביטחון הוא אמצעי לצרכיו האישיים".

אמש הותר לפרסום כי ראש המוסד יוסי כהן ומפקד פיקוד הדרום האלוף הרצי הלוי ביקרו לפני כשבוע וחצי בקטאר. הדברים נאסרו לפרסום על ידי בצנזורה אך נחשפו אמש על ידי ליברמן בראיון ל'חדשות 12'. "ביום רביעי לפני שבועיים מבקרים בקטאר ראש המוסד יחד עם אלוף פיקוד דרום בשליחות נתניהו והם מתחננים לקטארים להמשיך ולהזרים כסף לחמאס אחרי ה-30 במרץ", אמר ליברמן.

"גם מצרים וגם הקטארים זועמים על חמאס והתכוונו לנתק כל קשר איתם", הוסיף. "פתאום נתניהו מופיע בתור סנגירו של חמאס כאילו מדובר בארגון לאיכות הסביבה. זו מדיניות כניעה לטרור. בשנה האחרונה ב-2019 חמאס שיגר 1500 רקטות לעבר ישראל. 4 אזרחים נהרגו, יש פה פנייה לטרור ותשלומי פרוטקשן".

ב'וואלה' דווח כי כהן והלוי הגיעו לדוחא, בירת קטאר, בשבוע הראשון של חודש פברואר ונפגשו עם מוחמד בן אחמד אל-מסנד, ראש שירותי המודיעין והיועץ לביטחון לאומי של אמיר קטאר. בפגישה השתתף גם מוחמד אל עמאדי, השליח הקטארי לרצועת עזה.

על פי הדיווח של טל שלו, כהן והלוי המריאו מנתב"ג בשבוע הראשון של פברואר, ביום רביעי אחרי הצהריים במטוס פרטי עם עצירת ביניים בירדן ושבו לישראל ביום חמישי אחר הצהריים, ובסך הכל שהו בדוחא פחות מ-24 שעות. לפי גורם ישראל, ראש המוסד הוא שהזמין את הלוי להצטרף אליו לנסיעה הקצרה, בה הם נפגשו עם אל-מסנד, ראש שירותי המודיעין, שהוא קרוב משפחתו של האמיר הקטארי א-ת'אני ונחשב למקורבו.

על פי הדיווח של צחי דבוש בגלי צה"ל – כך נראית הסחיטה באיומים של חמאס: "מצרים וקטאר מסתכסכות עם חמאס. קטאר מודיעה שבסוף מרס תעצור את הכסף. בתגובה חמאס מחדש את ירי הרקטות והבלונים כדי ללחוץ על ישראל. נתניהו שולח את ראש המוסד לקטאר לשכנע את הקטארים לעשות ״שולם״ ולהעביר כסף לחמאס. הקטארים מסכימים – הירי נפסק".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נכון.
ליברמן מוכן לפגוע.
וביבי כבר פוגע בפועל!

לביבי יש קבלות וגם אם הוא לא מושלם הוא הכי טוב שיש כרגע!!!!

למען ציון לא אחשה :
אתה טועה בענק.
אין "גרוע" מביבי!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture