יונתן סינדל / Flash90

גנץ: "נתניהו רוצה את חוק ההימלטות שיאפשר לו להימנע מהעמדה לדין"

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ התייחס למצב בדרום ואמר: "כשאני אהיה ראש ממשלה ואשכנזי יהיה שהב"ט נפסיק את מדיניות "הנייה מאיים- ונתניהו משלם", נחזיר את הסיכולים הממוקדים, ואם לא תהיה ברירה נצא למבצע שיחזיר את ההרתעה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ התייחס הבוקר (שלישי) בנאומו בכנס של עיתון 'בשבע' למצב הפוליטי ואמר, "בעוד שבוע, אם אנצח ואהיה ראש הממשלה, אני אהיה ראש הממשלה של כל עם ישראל ואזרחי ישראל. אלה מכם שמתכוונים להצביע לי, ואלה שיצביעו לאחרים. לא אבדוק מה עמדותיכם הפוליטיות ולא את תפיסותיכם האמוניות".

גנץ אמר: "נכנסתי לפוליטיקה אחרי כמעט ארבעה עשורים של שירות בצה"ל, כדי למצוא את המאחד. כדי להחזיר את הערבות ההדדית והסולידריות. כדי לעבוד ביחד אך ורק עבור מדינת ישראל ואזרחיה. עבורי זו שליחות. ובעיניי, זהו הרעיון שעומד בפני המחנה הלאומי והממלכתי האמיתי – זה שאוהב את המדינה. שמתרגש משיבת ציון. שמוכן להילחם על ביטחונה, ליישב את אדמותיה, לדאוג לחלשים, לשמור על צביונה היהודי ולכבד את כללי המשחק הדמוקרטים".

"המחנה הלאומי והממלכתי הוא מחויבות עמוקה לשורשים יהודיים. היהדות שלי היא ערכים והיא הקפדה לפני הכל על מצוות שבין אדם לחברו. יש בה דאגה לגר ולאלמנה, שמירה על טוהר מידות, מתן דוגמא אישית והתנהלות של "והצנע לכת". יהדות היא אחדות, היא רעות, היא סולידריות. היא דרך ארץ קדמה לתורה. כך אני נוהג וכך אנהג גם בעתיד".

על המצב בדרום אמר הרמטכ"ל לשעבר: "אתמול הייתי, שוב, ביחד עם גבי אשכנזי, שיהיה בעזרת השם שר הביטחון בממשלה הבאה שאקים, בדרום הארץ. המציאות שם בלתי נסבלת. גננות שמעבירות לילדים תדריך הקפצה לממ"ד, כמו מ"מ במחלקת צנחנים. המציאות הזו נולדה אך ורק מהססנות והיעדר יוזמה. אני יודע היטב את מחיר המלחמה, אבל המחיר של פגיעה יומיומית בחיי האזרחים בדרום- גדול יותר למדינה ריבונית".

גנץ הוסיף להבטיח: "כשאני אהיה ראש ממשלה וגבי יהיה שר ביטחון נפסיק את מדיניות "הנייה מאיים- ונתניהו משלם", נחזיר את הסיכולים הממוקדים כל עת שהירי לא נפסק, ואם לא תהיה ברירה נצא למבצע שיחזיר את ההרתעה כמו זו שהושגה בסוף צוק איתן. מבצע שהשיג הישגים שנתניהו מחק בשנתיים האחרונות. אחרת, לא נוכל להסתכל לילדי הדרום ששוב לא יצאו הבוקר ללימודים בעיניים. אני מתכוון לנהל קבינט ביטחוני וסגור, ולא לזלזל בשרי הביטחון ובחברי הקבינט שאני עצמי מיניתי. שני המינויים האחרונים של שר ביטחון נעשו תוך זלזול".

"במחנה הלאומי והממלכתי שלי, מילה זו מילה", אמר גנץ תוך כשהוא מרמז להבטחה השיקרת של שר החינוך רפי פרץ לבן גביר. "נתניהו נמצא בתפקידו כבר 11 שנים ברצף. זה משחית כל אדם. ופתאום הוא שולף רפורמות ותוכניות ומתחייב להגשים אותן- מליגליזציה ועד סיפוח. אני אעשה לכם ספויילר, עכשיו הוא מתכוון להודיע שזו תהיה הקדנציה האחרונה שלו. שנשארו רק "כמה מהלכים היסטוריים" שהוא לא הספיק לטפל בהם ב-14 שנות שלטון. שיש 6 רפורמות שהוא צריך לעשות כדי לתקן את מה שהוא לא עשה. אני לא מאמין לו, ומציע גם לכם לנהוג כך. הוא רוצה רק דבר אחד- את "חוק ההימלטות" שיאפשר לו להימנע מהעמדה לדין בשוחד, מרמה והפרת אמונים", הוסיף ח"כ גנץ.

את נאומו סיים יו"ר כחול לבן עם דבר תורה על הפרשה ואמר: "בפרשת השבת הקרובה, פרשת תרומה, מתגלה ערך האחווה. "ופניהם איש אל אחיו", נכתב בפסוקים שנקרא השבת בבית הכנסת, כתיאור לכרובים המביטים זה על זה בתוך קודש הקודשים של המשכן. פניהם איש אל אחיו, משפט יפה כל כך. בעיניי, יש כאן מסר עמוק שמשדר כי השראת השכינה בקודש הקודשים, במקום הכי משמעותי, תלויה גם היא באחווה. רק אם ערכים כמו אחווה, אחדות, ערבות הדדית וקירבה בין איש לאחיו יתקיימו‏, הרי שתשרה שכינה בישראל".

"לתפיסתי, זוהי המשימה העיקרית שמונחת לפתחנו כולנו לעשות כל שביכולתנו על מנת לגשר, לחבר ולאחד את העם. אני מתכוון לעשות הכל כדי שזה יקרה, מקווה שתצטרפו אליי, כדי שנוכל להקים ממשלה ציונית, לאומית ממלכתית ודמוקרטית- שתקדם את ישראל. בכל מקרה- אני מבטיח- ללא קשר להצבעתכם נישאר אחים".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
17 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אבל גנץ צריך את הערבים בשביל זה..
משמע בשביל תמיכתם הוא יוותר על ההצהרות האלו. איח לי דרך אחרת.
האמת שביבי לא מרתי מספיק אבל לכולם ברור שכחול לבן יהיו הרבה יותר רכים, גם בעזה מעדיפים את גנץ על ביבי, זה אומר הכל מה שווה ההצהרה הזו של גנץ.

גם גנץ ירצה חוק אחרי שיתברר מה עשה במימד החמישי

מה זה המערכות בחירות המגעילות האלה אף אחד לא אומר מה הוא יעשה למען הציבור רק עסוקים בלהלחם אחד בשני מי יותר פושע איכססססס

אז קדימה גנץ תתחיל לעשות אחדות במקום לשסע את הציבור בחרדים …ודי לחכימה ברמיזה

ואתה רוצה את כיסא ראש הממשלה כאילו אתה פוליטקאי ותיק שנים!!! אפילו מתי כדאי להתראיין ואיך אתה עדיין לא יודע יו יו יו יונית

כיסא הרמטכלות וכימעט ארבעה עשורים בצהל לא מתחילים להיות דומים לפוליטיקה ראש ממשלה לא צריך להיות לוחם הוא צריך לדעת לדבר להלהיב וחהתמודד נכוחה מול כול עיתונאים ותיקים עוקצנים ומנהיגים בעולם תלמד מביבי שהלך לפרופסורית כדי ללמוד לדבר תצבור ניסיון ותחזור. כאן אתה טירון!!!

אולי תישמור על נתניהו מאוחדת כמו בוזי

אין אתם פשוט בדיחה לא מאמין שיש מי שקונה אותה. רק בגלל השנאה והקנאה!!!!!!!

לא מאמין שיש אנשים שקונים את מה שהוא מוכר!!!!

בס"ד, א' יפה שהזכיר "בעזרת השם". נקווה שזה אמיתי, ולא קריצה לדתיים.
ב, תמרור אזהרה ל"תושבי הדרום". לא להצביע בשום אופן לגנץ, כיוון שהוא מסונדל ע"י "המשותפת" ונעול מפעולה צבאית בעזה.
הצבעת גנץ, סונדלתם.

גנץ הגנב . אנו מוכנים לקבל את נתנייהו בכל מצב . רק לא אותך ויהיר ואיווט עוכרי ישראל שונאי ה' . גם מהכלא מעדיפים שהוא ינהיג אותנו ולא אתה מר גנב בחסות מנדלבליט הקטיגור . תומך בשונאי ישראל בחסות בגץ . העם אומר לא לגנץ ויהיר העיתונאי השקרן שונא ה' כמו אבא שלו . ניתן כל הכוח לנתנייהו . מר גנץ הגנב יחד עם יהיר העמלקי איווט בלעם ובוגי הטיפש לכלא אינשאללה

גנץ הגנב . אנו מוכנים לקבל את נתנייהו בכל מצב . רק לא אותך ויהיר ואיווט עוכרי ישראל שונאי ה' . גם מהכלא מעדיפים שהוא ינהיג אותנו ולא אתה מר גנב בחסות מנדלבליט הקטיגור . תומך בשונאי ישראל בחסות בגץ . העם אומר לא לגנץ ויהיר העיתונאי השקרן שונא ה' כמו אבא שלו . ניתן כל הכוח לנתנייהו . מר גנץ הגנב יחד עם יהיר העמלקי איווט בלעם ובוגי הטיפש לכלא אינשאללה גנץ עובד על היהודים . הוא הרשע בלי הרשימה המתועבת לא שווה כלום . ואין לו ברירה . בלי הערבים הוא יכול רק לפתוח בסטה בשוק ברמאללה . רשע .

הזהרו מהשקרים של גנץ הגנב . הוא מרמה את עם ישראל . הוא לא שווה כלום בלי הערבים ומרץ פרץ ההזוי שונאי תורה ולומדיה . הוא רמאי ושקרן וגנב לכל הדיעות .. גנץ הרמטכ"ל הכי כושל שהיה בצה"ל מאז ומתמיד . חלש . ללא מוטיווציה . 40 שנה אכל חינם . קודם בחסות מנדלבליט שחסם את גלנט בפרשת הרפז . גנץ פגוע בנפשו על כדורים פסיכייטרים . ללא בוגי ואשכנזי הוא אבוד .. יהיר פח של שנאה . גועל נפש

אין לו להגיד משהו שלא קשור לביבי???
די חפרת!!!!!
( לא אני לא חסיד של ביבי ואני לא חושב שאין לי מחליפים, אבל דיייייי כבר…)

אז למה אתה מדיר את החרדים אם כתוב "פניהם איש אל אחיו"

החוק גם טוב לגנץ

גנץ נימאסתה אין לך מה לישמור יש חפות לכול אדם גם לגנבה של 4 מליון שקל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture