Yossi Zamir/Flash 90

נתניהו: "מה שאמר נתן אשל על מירי רגב – מביש ולא ראוי"

ראש הממשלה על הקלטת מקורבו מכנה את השרה מירי רגב "בהמה" ומזלזל בבוחרי הליכוד: "התקשרתי והבהרתי לנתן אשל שדבריו אינם ראויים ואינם מקובלים עליי. הוא התנצל על דבריו מייד. מה שאמר עליה נתן אשל - מביש ולא ראוי. לא אקבל זאת"

ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ הערב בטוויטר כי, "התקשרתי והבהרתי לנתן אשל שדבריו אינם ראויים ואינם מקובלים עליי. הוא התנצל על דבריו מייד. הליכוד הוא הבית של כל חלקי החברה הישראלית וכזה יישאר תמיד". עוד הוסיף כי, "אני מעריך מאוד את השרה מירי רגב שעושה עבודה מצויינת למען העם והמדינה ומביאה הרבה כבוד לליכוד. מה שאמר עליה נתן אשל – מביש ולא ראוי. לא אקבל זאת".

אשל מסר בתגובה להקלטות כי, "אני סבא גאה לנכדים מרוקאים. אני מתבייש בהתנהגות של שנים רבות של השבט הלבן ופגיעתם במורשת הנפלאה של בני עדות המזרח. בני עדות המזרח צודקים בכעסם והראשון לזהות זאת ולהודות בטעות היה בגין. הוצאו קטעים ומילים מהקשרם רק כדי לפגוע בליכוד"

מוקדם יותר פורסמו דברים שאמר אשל, מוקרבו של ראש הממשלה, בהקלטה בה נשמע מדבר בזלזול על בוחרי הליכוד ומכנה את בכירת הליכוד השרה מירי רגב "בהמה". ההקלטות, שנחשפו ב'חדשות 12', חושפות את דעתו של אשל לגבי אסטרטגיית הקמפיין של הליכוד. במפלגה מיהרו להתנער מהדברים.

"אני אגיד לך, מה שקרה לנו לשמחתי בבחירות האחרונות זה שלמרות שאביחי יצא שבועיים לפני הבחירות והצהיר מדובר בעבריין, אה, הוא עלה ב-20 אחוז. זאת אומרת, זה כמו אצל איווט. אם אתה לא גנבת, מי אתה? בשביל מה באת?… לתדהמתי. בדקנו את זה גם. זאת אומרת, הם לא מבינים את זה שהלכת לפוליטיקה בשביל לעשות טוב לעם. הלכת לפוליטיקה כי הלכת לגנוב ואתה צריך להיות גבר".

"עכשיו, בציבור הזה – אני קורא לו אפילו הלא-אשכנזי הזה, כן – מה מחמם אותו? הרי הוא אומר: מה? הם? יעשו לי בזה? נראה להם. למה הם שונאים את התקשורת? למה הם צעקו הו הא מה קרה נוני אכל אותה אחרי הבחירות? הם שונאים הכול. הצלחנו להטריף את ה… השנאה הזאת היא מה שמאחד… את המחנה שלנו".

"אנחנו מסתכלים על המחנה שלנו… ומירי רגב עושה עבודה מצוינת. זאת אומרת זה שהיא בהמה בכלל, עזוב את… אה, אבל היא עושה עבודה מצוינת. כי היא מלהיבה את… כמו ההוא בכדורגל שעומד ועושה לקהל ככה עם הידיים. זה מה שהיא עושה. וזה מצליח. זה מצליח. היינו עשרים וכמה אבל היינו שלושים, היינו שלושים עלינו לשלושים ושש. ואתה שואל אותי, נעלה גם הלאה אם ירצה השם".

ההקלטה התרחשה לפני בחירות ספטמבר 2019 (מועד ב') בשיחה בין אשל ובין גורם מקצועי שהוא מעוניין לשכור את שירותיו, כיועץ פוליטי ומשפטי לראש הממשלה. מקורבו של נתניהו מדבר בפירוט על כיווני הקמפיין של הליכוד במערכות הבחירות האחרונות. במהלך השיחה, שנמשכה כשעתיים, אומר לו אשל שכל מה שהוא אומר לו כרגע הוא לא על דעתו או על ידיעתו של ראש הממשלה, אבל אמר לו על דבר קיום הפגישה.

מהליכוד נמסר בתגובה: "אי אפשר להשוות את הקלטת דעותיו הפרטיות השגויות של נתן אשל שלא נושא שום תפקיד בקמפיין הליכוד, לבין עדותו המטלטלת של יועץ הבחירות הבכיר של גנץ, ישראל בכר, שאומר כי גנץ מסוכן לישראל ולא ראוי להיות ראש ממשלה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מביש ולא ראוי – אבל נכון!

כל מילה זהב

די

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו