צילום: גילי יערי / Flash90

נתניהו: "אם לא אשיג 61 מנדטים, יהיו הפתעות. גדי יברקן הוא לא יהיה היחיד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הבוקר את מפלגת כחול לבן ואמר כי, "במפלגתו של גנץ קוראים לי 'ארדואן', הם מדברים על הסתה? אני לא אומר שהוא היטלר, הוא חדל אישים, אבל לא היטלר". על מצבו המשפטי: "לא יהיה חוק צרפתי - "אני אגן על חפותי בבית המשפט"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

פחות מ-24 שעות ליום הבוחר: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) לאפשרות שאינו יצליח להגיע ל-61 מנדטים ורמז כי יהיו עריקים נוספים מכחול לבן לליכוד, "אם לא אשיג 61 מנדטים, יהיו הפתעות. גדי יברקן הוא לא יהיה היחיד" אמר נתניהו.

בראיון לאריה גולן ב'רשת ב" תקף ראש הממשלה את כחול לבן ואמר כי, "במפלגתו של גנץ קוראים לי 'ארדואן', הם מדברים על הסתה? אני לא אומר שהוא היטלר, הוא חדל אישים, אבל לא היטלר".

על דבריו של מקורבו נתן אשל, שינה את שרת התרבות מירי רגב "בהמה" אמר נתניהו כי, "לא אשכנזים מעריכים שליט שהוא גנב, לא ידעתי על הדברים האלה, הם דוחים ומאוסים. הוא הצטער ואמר את זה לא מטעמי". ראש הממשלה ציין כי אשל לא עובד מטעמו כבר זמן רב.

על הטענה כי לליכוד היה חלק בפרסום ההקלטות של ישראל בכר יועצו לשעבר של ח"כ בני גנץ, אמר: "קשקוש מוחלט. הוא פוטר כי אמר את האמת בחדרי חדרים, זו עדות מבפנים, אני מתפלא שלא פרסמו לפני כן".

בפתח דבריו, התייחס ראש הממשלה לנגיף הקורונה שהחל להתפשט גם בישראל: "אנחנו ערוכים יותר טוב מכל מדינה אחרת, משום שאני קבעתי ישר בהתחלה מדיניות של היערכות יתר ולא היערכות חסר. היינו המדינה הראשונה שסגרה את הטיסות מאיזורים נגועים וגם המדינה הראשונה שעושה ביקורי בית. אנחנו מבקשים מכל מי שבא מחוץ לארץ, מכל מקום שהוא, להתקשר לחמ"ל, למספר של מגן דוד אדום, הוא יתושאל על התסמינים אנשים יישלחו לביתו לעשות בדיקה".

על השאלה מה הם הערכות שלך לכמות הנדבקים הצפויה אמר: "כרגע יש 60 מדינות שיש בהן אנשים שנדבקו, יש כעשר מדינות שבהן הייתה תמותה, ישראל לא נמצאת במעלה הרשימה בלשון המעטה. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להיערך. זאת פנדמיה, אחרי שאתה עובר 20 מדינות אין הגדרה מדוייקת, וכשאתה מגיע ל-60 מדינות זה הרבה. מה שמפליא זה שאנחנו עדיין נמצאים במקום שאנחנו נמצאים, לאור העובדה שהישראלים נוסעים בכמויות עצומות לחוץ לארץ, במיוחד מאז שפתחנו את השמיים".

ראש הממשלה התייחס לסבב ההסלמה בדרום ואמר: "ליבי איתם. אין אבידות בנפש וזה משמח, ואפילו הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה אומרת שבעשור האחרון תחת הנהגתי היו הכי פחות אבידות, גם של אזרחים וגם של חיילים. צה"ל אומר שהשנה האחרונה הייתה הכי בטוחה מאז הקמת המדינה. הבעיה העיקרית היא לא אבידות בנפש, אלא מצוקת הנפש, והמצב הזה לא יכול להימשך. חיסלנו את המפקד של הג'יהאד האסלאמי והרגנו עשרות מחבלים, אבל יכול להיות שהמסר הזה לא נקלט, לא אצלם ולא אצל החמאס שאחראי עליהם מבחינתנו. אם לא תהיה ברירה, לא אתן למצב הזה להימשך. אני לא שש להיכנס למלחמה, לא לפני בחירות ולא אחרי בחירות. החזקתי בזרועותיי חייל, חבר שלי, את דוד בן חמו זכרונו לברכה, בגיל 18 כשהוא מת מפגז מרגמה. ראיתי את מחיר השכול גם במשפחתי ובמשפחות אחרים, אבל אם לא תהיה ברירה, הכנו הפתעה גדולה במלחמה. קוראים לזה מערכה, מערכה זו מילה מכובסת למלחמה".

נתניהו התייחס לפרשת הקלטות 'אשכנזי – מנדבליט' ואמר כי, "יש הרבה דברים שהוא לא מוכן לחשוף. למה הוא לא מוכן להסיר את צו איסור הפרסום מפרשת אשכנזי-מנדלבליט? הנה דבר שהתפרסם באתר דרוזי, לא אני פירסמתי את זה ואני גם לא הדלפתי את זה אבל זה מה שהוא אמר על העדה הדרוזית שנלחמת לצידנו: 'עדה של שקרנים ונוכלים, אסור להאמין להם מרוב שהם שקרנים, הם עוברים גם פוליגרף, אסור לתת להם תפקידים בצבא'".

לשאלה האם הוא יודע בוודאות שהדברים נאמרו, השיב רה"מ: "אני אומר, יש דרך נורא פשוטה. גבי אשכנזי, פתח את הקלטות, מה אתה מסתיר? אתה רוצה להתנקות ציבורית? בבקשה, מה יש לך להסתיר? תוציאו את כל הדברים שקשורים לצנעת הפרט. יש כאן תופעה מדהימה, זה מין קשר של שתיקה, כחול לבן שכיביכול דוגלת בטוהר המידות, שקועה עד צוואר בפרשיות שחיתות שלא חוקרים אותן, בקושי, כמו עקירת שן, ונגדי באים וטופלים את האשמות שווא שיתנפצו לרסיסים. אם אין לכם מה להסתיר, תסירו את צו הפרסום מכל קלטות מנדלבליט-אשכנזי".

נתניהו התייחס למצבו המשפטי והעובדה שיצטרך לנהל את את המדינה כאשר בבוקר יאלץ להסתובב בדיונים בבית המשפט ואמר, "אני מחלק את הקשב שלי היטב, אני גם ידוע ככזה, גם יריביי לפני שהולכים לשדות פוליטיים זרים, הם מודים בזה. התפקוד שלי הוא ללא רבב והוא טוב מאוד, יש לי את חדות המחשבה וחלוקת הקשב, אני עובד 16 שעות ביממה, אז אעבוד קצת פחות. אין מצב לרגע שאני מתנתק, כמו שבאמצע הלילה אני מקבל את הטלפון האדום, שזה קורה למעשה כמעט כל לילה. יש לי את היכולת הזאת. היו כאן שלוש שנים של חקירות והדלפות פליליות, מאות הדלפות פליליות נגדי, מוטות במשפט השדה שניהלו בתקשורת ואחר כך בתיקי הסרק האלה שתפרו לי, תוך כדי שתפרו חליפות למתחרים שלי".

לסיום דחה ראש הממשלה בנימין נתניהו את הטענות כי יחוקק חוק צרפתי ואמר, "נשאלתי על זה כבר ואמרתי – לא יהיה חוק צרפתי, ועובדה שלא היה" נתניהו הוסיף: "אני אגן על חפותי, אני לא זקוק לאף אחד מהדברים האלה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
14 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אפילו אם גנץ לא חדל אישים הוא טירון במערכת הפוליטת

אותם ההפתעות שהבטחת במערכת הבחירות הקודמת ?
או זו שלפניה?
או שמא כמו השקט בדרום שהבטחת?
או כמו איראן שבירברת ללא הרף?
תציג מעשים – די לבירבורים!

לפיד וליברמן עוכרי ישראל

הכל בידי שמים – ומי שגרם לחילולי שבת שלא היו כמותם בכל הארץ לא יצא נקי!!!

מה עם שוחד הצוללות
מה עם שוחד הגז
מה עם שוחד החמאס

גנב מושחת עושה הכל להציל נשמתך מהכלא אתה בז למזרחיים והם בוחרים בך כמו מפגרים ….לא רוצים ארדואן

מה כתוב בתורה לדתיים שמצביעים למושחת ביבי :
לא תגנוב
לא תחמוד
לא תעשוק
איפה התורה שלכם אם אתם מצביעים למושחת

חרטא
חרטא חרטא

ביבי מלעיט אתכם בשקרים

מי מאמין לשקרים הכל בים שלך? נראה שגם אתה לא מאמין לעצמך… "ראש הממשלה ציין כי אשל לא עובד מטעמו כבר זמן רב". חחח.

ביבי משתמש בכם .
חאלאססס תצאו מההלם .הןא לא נתן לכם כלום .כל אחד השיג את שהשיג במו ידיו ..ביבי רק לקח את כל המיסים ששילמתם ועשה לטובתו האישית .מדינה הכי קטנה חש לנו וביבי מתנהג כאילו הוא נשיא ארה"ב .
איפה משמע כדבר הזה לרכוש מטוס לרטש ממשלה .
למה ביבי קבע שאסור לראש ממשלה לכהן כאשר יש לו משפט לנהל על מנת לנהל אותו לפי הזמנים שלו כך ינהל את המשפט לאורך שנים .

יצא המרצע מן השק. הגזענות שלך ושל מקורביך כלפינו המזרחיים יצאה סוף סוף מהמחבוא. לא ניתן לכם יותר לעשות עלינו מניפולציות. לא עוד !!!

לרמי – אנחנו לא מצביעים לביבי- אנחנו תומכים בו. הוא לא מושחת, הפרקליטות מושחתת. ו.. דרך אגב, גם גנץ ולפיד ואשכנזי מושחתים. אז אני מעדיף ביבי ולא הם

טפשים טפשים טפשים אמרה דרורה חבקין זל כבר מזמן וידעה למי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture