Gili Yaari/Flash90

נחשף: נתניהו שוחח קודם הפרסום עם מדליף ההקלטה של בכר נגד גנץ

דיווח: ראש הממשלה היה מעורב בפרסום ההקלטה של ישראל בכר שדיבר בגנותו של יו"ר כחול לבן. בהקלטה שנחשפה הערב נשמעת שיחה שערך לכאורה נתניהו עם חושף ההקלטה בה דנים על האופן שבו תועבר לפרסום הקלטת השיחה ללא טשטוש קולו של בכר

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו היה מעורב בפרסום ההקלטה של ישראל בכר, עד לשבוע שעבר יעצו הבכיר של יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ, שם נשמע דבר בגנותו – כך נחשף הערב ע"י תוכנית 'עובדה' ב'חדשות 12'. בתוכנית פורסמה הקלטה שמשיחה שהתקיימה יממה לפני פרסום הקלטת בכר, במשרדו של הצד שני בשיחת בכר ומי שלכאורה הדליף את השיחה, ובה נוכחים עוד כמה אנשים, כשעל הקו על פי הדיווח נתניהו.

בהקלטה לא ניתן לשמוע בבירור את הדברים של ראש הממשלה, אך על הפרק לכאורה האופן שבו תועבר לפרסום הקלטת השיחה, אחד הנוכחים מגיב על הדברים שהוא שומע מנתניהו ומבטיח לו שישראל בכר יישמע בקולו: "ראש הממשלה, ראש הממשלה, מאי נפקא מינא, מה ההבדל בין מה שמתגלה שהתקשורת יודעת המון, יותר ממנו – ולא עושה עם זה כלום. מה ההבדל למקרה שלנו", אומר אחד הנוכחים בניסון להסביר את ההצדקה בפרסום.

דובר אחר בחדר מדגיש בפני בן השיחה הטלפוני, שעל פי הנטען הוא נתניהו, כי ההקלטה תודלף ללא טשטוש קולו של בכר: "זה ברור, אנחנו לא מדברים על טשטוש, לא מדברים על טשטוש". עוד הוא מוסיף כי, "לא, לא מדברים על טשטוש של ישראל. ברור שישראל צריך להיות בקולו, אוקיי ברור". השיחה מסתיימת באמירה: "ראש הממשלה אנחנו נעשה את זה".

מהליכוד נמסר: "אף אחד לא הכריח את יועצו הבכיר של גנץ לחשוף את האמת ש״גנץ מפחד לתקוף באיראן ומהווה סכנה לעם ישראל״. כל הקשקושים מסביב הם ניסיון להסיח את הדעת מהסיפור המטלטל הזה".

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, הגיב לדיווח הערב ואמר כי, "נתניהו, אתה ממשיך לשקר לאזרחי ישראל. ההקלטות חושפות קמפיין שנאה מתמשך, מאורגן ונבזי שנועץ סכין בלב החברה הישראלית. מחר חייבים להצביע כחול לבן ולרפא את החברה הישראלית". יו"ר יש עתיד יאיר לפיד אמר: "זה לא ייאמן. נתניהו הוא שקרן שמשתמש בשיטות של מאפייה כדי לגנוב שלטון בישראל. מחר אנחנו נעשה לזה סוף".

מכחול לבן נמסר כי, "‏נתניהו – שיקרת לכל אזרחי ישראל בשידור חי ואמרת שלא היה לך חלק בהקלטות. אתה אדם ללא גבולות וללא קווים אדומים שפועל בשיטות מאפיה. אסור שתהיה ראש ממשלה עוד דקה אחת. דרדרת את ישראל לשפל שלא יאמן לא ניתן לך לרסק את החברה הישראלית. הערב ברור יותר מתמיד: מחר חייבים להצביע כחול לבן".

כזכור, בראיון שפורסם אתמול ב'ווינט' הכחיש את טענות כחול לבן כי "בישל" את ההקלטה: "מה פתאום, זה שטויות. אף אחד לא בא עם אקדח לרקה של ישראל בכר. מתוך החדר, עדות מבפנים, הוא אומר דבר מזעזע – האיש שאני מנסה למכור לכם כראש ממשלת ישראל הוא סכנה לעם ישראל. הוא מצטט את עומר ינקלביץ', חברת כנסת קרובה מאוד לגנץ, שאומרת שאסור שגנץ יהיה ראש ממשלה".

כזכור, בשבוע שעבר פרסם עמית סגל ב'חדשות 12' שיחה אישית שניהל היועץ הבכיר של יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ, ישראל בכר, בו הוא נשמע תוקף בחריפות את המועמד אותו הוא מריץ: "היא אומרת שהוא טיפש והוא אפס מאופס והיא אומרת שאסור שיהיה ראש ממשלה", ציטט בשיחה שניהל עם מכר שלו את הדברים שלטענתו אומרת ח"כ עומר ינקלביץ הנחשבת למקורבת ליו"ר המפלגה, על גנץ

"הם הולכים להביא סכנה, וכבר דיברתי איתך, סכנה גדולה מאוד. הם יגרמו לחוסר החלטה נכונה, השתדלות של בני אדם בעולם לתקוף את איראן, הם יעצרו את זה ובזה שהם יעצרו את זה, מה אתה יודע", אומר המכר לבכר שמשיב כי, "אני יודע את זה". המכר שואל: "מה, מה אתה יודע, תסביר לי, מה אתה יודע". בכר השיב: "שאין לו אומץ לתקוף באיראן". עוד הוסיף היועץ: "סכנה לעם ישראל".

מכחול לבן נמסרה תגובה לא עניינית לפיה: ‎"צר לנו שתעשיית השקרים מבית היוצר של הליכוד ממשיכה לפעול. אם יהיה לנאשם נתניהו מנדט אחד נוסף הוא יישאר". יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הגיב בטוויטר וכתב: "ישבתי לילות ארוכים בקבינט בזמן מלחמה גם עם ביבי וגם עם בני. כשביבי קרס מול הלחץ בני היה האיש הכי קר רוח בחדר. כל היתר רכילות".

ח"כ ינקלביץ' מסרה כי, "הדברים המסולפים שיוחסו לי כביכול, באמצעות שיבוש הקלטת סתר של היועץ ישראל בכר לגבי דיון ספיציפי, הם ביטוי עגום לתרבות ההכאה בסתר, הקלטת שיחות אישיות, הוצאתם מהקשרם ושיבוש הנאמר בהם, שנתניהו ואנשיו מנחילים כמורשת לחברה הישראלית".

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ ערך למחרת בירור ראשוני ובדיקות הנדרשות אודות הדברים שהושמעו בשמו של יועצו ישראל בכר 'בחדשות 12'. מכחול לבן נמסר הבוקר (שישי) כי, "מהבירור הראשוני עולה, כי בכר נקלע למארב מתוכנן שכלל ניצול אישי, שימוש באמצעים פסולים והונאה – שיטופלו בציר המשפטי. מעורבותם המניפולטיבית של גורמים פוליטיים תיחשף אף היא בקרוב"

יחד עם זאת החליט גנץ לסיים לאלתר את עבודתו של בכר בקמפיין. גנץ הנחה את צוות הקמפיין להמשיך בבירור יסודי של הדברים. בנוסף שוחח גנץ שוחח עם ח"כ ינקלביץ' אודות הדברים שיוחסו לה. ח״כ ינקלביץ' הדגישה כי מעולם לא אמרה דבר מהדברים שיוחסו לה. בעקבות זאת פירסמה חה״כ ינקלביץ' הבהרה חד משמעית מצידה בנושא.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נגד גנץ בגלל לפיד והשקפותיו החילוניות אבל אצלינו הצטרה לא מקדשת האמצעים !! אסור לנו לתת יד ולהסכים לדברים כאלו. ..גם זה סוג של חילוניות. …!!!!

לא הבנתי מה הבעיה. פוליטיקה זה לא אמנות נקיה.

מי שישמע ,גנץ ולפיד אתם "דוברי אמת" . רק המפלגות החרדיות יעמידו אותכם במקומכם הראוי למען התורה הקדושה

מה זה משנה מי הדליף העיקר שזה נכון, גנץ מסוכן למדינה, ואם הוא יחד עם לפיד אז הסכנה עוד יותר גדולה, ואם הוא יחד עם ליברמן הסכנה כפולה ומכופלת, מדינת ישראל צריכה מנהיג כמו ביבי, על כל פנים לא שלומיאלים

למה לביבי אין דעות חילוניות ?
ניר ברקת יותר צדיק מלפיד?
מה השטויות האלה?

משום מה הבנתי מדבריו של דעותי שלביבי יש הקפה טהורה!
אני לא מאמין עד היכן הבלבול הגיע!
שכופרים הפכו לצדיקים ומנהיגים!

מאפיה או לא מאפיה ?
ואחר כך לא יבינו למה המדינה נראת כך….

ליכודניקים, תלמדו ממה שקרה לביבי
שמי שמתנהג בצורה פסולה
בסוף זה חוזר לו כבומרנג.

וואוו מבאס!! לא חשבתי שנתניהו כל כך שפל..! אבל "אם אין יראת אלוקים .. והרגוני"!

גועל נפש

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture