Miriam Alster/FLASH90

נתניהו: "דיברתי עם ראשי הסיעות, נתחיל בהקדם להקים ממשלה חזקה"

נאום ראש הממשלה יהיה בשעה 01:45 • גנץ ישא דברים בפני פעילי כחול לבן בשעה 1:15 • ליברמן: "לא נצטרף לממשלה בראשות נתניהו עם ש"ס ויהדות התורה" • עמיר פרץ: "דווקא ברגעים הקריטיים התחיל קמפיין של כחול לבן שפגע במחנה כולו" • כל העדכונים

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

2:40 – ראש הממשלה נתניהו: "אני מתכוון להיות ראש הממשלה של כל אזרחי ישראל. אקים ממשלה לאומית".

2:39 – נתניהו: "דיברתי עם ראשי הסיעות, נתחיל בהקדם להקים ממשלה חזקה יציבה לאומית למדינת ישראל, אחרי שקצת נישן".

2:37 – ראש הממשלה נתניהו: "נחיל ריבונות על חבלי מולדת ביהודה ושומרון. נחסל את האיום האיראני. נכרות ברית הגנה עם ארה״ב. נכונן שלום עם מדינות ערב".

2:35 – רה"מ נתניהו בנאומו: "נפגשתי עם מנהיגים רבים ממדינות ערביות. כל מה שראיתם זה קצה קצהו של הקרחון. כשאני אומר לכם שאני עושה הסכמי שלום עם מדינות זרות אני לא מדבר סתם".

2:32 – ראש הממשלה נתניהו: "זהו הניצחון הגדול בחיי. כנגד כל הסיכויים. עמדנו מול כוחות אדירים שכבר הספידו אותנו. חרשנו את המדינה מצפון עד דרום. אין כמו אזרחי ישראל. אזרחי ישראל נתנו בנו אמון כי הם יודעים שהבאנו את העשור הטוב ביותר בתולדות ישראל".

2:26 – ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאום הניצחון: "משנכנס אדר מרבים בשמחה ואיזו שמחה הלילה. לילה של ניצחון ענק. תודה רבה לכם".

2:07 – נאום ראש הממשלה בעוד 10 דקות

2:00 – יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ: "יחד אתכם, אמשיך להוביל כדי לשרת את כל אזרחי ישראל. אנחנו נהיה שם בהצבעות, בפעילות בכנסת וברחובות. לא ניתן לאיש להרוס את המדינה, להפריד ביננו, לפרק את החברה הישראלית ולפרק את הדמוקרטיה. אנחנו ניאבק עבור ההורים והילדים שלנו".

1:39 – ראשי כחול לבן הגיעו כעת לאירוע סיום הבחירות של המפלגה.

1:29 – שיירת ראש הממשלה נתניהו יוצאת כעת מירושלים לכיוון ת״א

1:01 – יונתן אוריך: "‏הקמפיין של כחול לבן היה כישלון קולסאלי. לא מבין איך הם מצליחים לריב שם אפילו על הכישלון. למעט שלום שלמה כל היועצים של כחול לבן היו חובבנים וראוי שיפרשו מהמקצוע עוד הערב".

1:00 – נאום ראש הממשלה יהיה בשעה 01:45 באקספו ת״א.

00:45 – יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ ישא דברים בפני פעילי כחול לבן, בשעה 1:15, בהאנגר 11, תל-אביב.

00:53 – יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב כעת בחשבון הטוויטר שלו: "‏אני רוצה להודות לכל המצביעים אשר הביעו אמון בישראל ביתנו פעם נוספת והצביעו ל'. עדיין לא ברור איזו ממשלה תקום, אבל חשוב לי להבהיר שתי נקודות: בחירות חדשות לא תהיינה. לא נצטרף לשום ממשלה בראשות נתניהו ובהשתתפות ש"ס ויהדות התורה".

00:39 – ח"כ ניצן הורביץ: "הקמפיין שלנו היה אחראי, נכון, אידאולוגי וערכי – לא ירינו בתוך הנגמ"ש. עכשיו, יש לנו אחריות כלפי המצביעים שלנו להילחם על האידאולוגיה שלנו – התנגדות לסיפוח, חתירה לשלום ומאבק בכפייה, באפלייה ובגזענות. שוויון חופש ושלום – הם הערכים שלנו".

00:24 – יו"ר העבודה-גשר-מרצ עמיר פרץ התייחס בנאומו הערב למהלך האיחוד בין המפלגות: "ידענו שהשלם יהיה קטן מסך חלקיו. דווקא ברגעים הקריטיים התחיל קמפיין של כחול לבן שפגע במחנה כולו. אמשיך להיות המבוגר האחראי של מחנה השלום והצדק החברתי".

00:22 – ח"כ אורלי לוי אבקסיס: "עברנו מסע לא קל. בצורה אחראית החלטנו להיות אלה שיביאו את הבשורה בנושאים החברתיים. עשינו את מה שצריכים היו לעשות בכחול לבן. אילו גנץ היה עובד כפי שהצענו, פתק אחד לכל הגוש, אולי היינו עם תוצאה אחרת. אני מודה, ציפינו ליותר".

00:17 – יו"ר יהדות התורה יעקב ליצמן בנאום בפני פעילי המפלגה: "ליברמן נכשל הערב, הוכח שמי שמרים יד נגד השבת ונגד התורה סופו להיכשל".

23:41 – יו״ר הרשימה המשותפת ח״כ איימן עודה: "הישג חסר תקדים לרשימה המשותפת והחברה הערבית כולה וכשלון מחפיר לכחול לבן. הדרך היחידה לנצח היא להציב אלטרנטיבה. בכל פעם שתשברו ימינה תפסידו. היום ברור לכולם – הרשימה המשותפת תוביל את המאבק נגד כל ממשלת ימין שלא תקום. הדרך ארוכה אבל עוד נגיע לעתיד משותף של שלום ושוויון".

23:36 – ‏דרעי: "מחר נשב כל ראשי הימין עם ראש הממשלה נתניהו וניישם את הכרעת העם ונקים ממשלה מיידית בראשות נתניהו. נעביר תקציב ורק אחכ נחשוב איך להרחיב את הממשלה".

23:32 – שר הביטחון ויו״ר ימינה, נפתלי בנט, באירוע המפלגה: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. מחנה הימין ניצח ואנחנו נדאג שגם דרך הימין תנצח. בעזרת השם היום קמה ממשלת ריבונות לישראל. ראש הממשלה נתניהו התקשר אליי דקות אחרי המדגם ובירכנו אחד את השני, ואני גאה שהבאנו ניצחון לימין מבלי שירינו בתוך הנגמש".

23:28 – יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני ב'קול חי': "הציבור אמר את דברו, ליברמן כבר לא רלוונטי, אף אחד לא רוצה אותו, הוא צריך ללכת הבייתה. או שישאר, גם ככה לא נשים לב אליו".

23:12 – יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ: "תודה לאלפי הפעילים וללמעלה ממיליון המצביעים שבחרו כחול לבן. אמשיך להיאבק על הדרך למענכם".

22:40 – אירוע הניצחון של הליכוד בגני התערוכה אקספו ביתן 2. כניסת תקשורת מעכשיו. נאום הניצחון של ראש הממשלה נתניהו בשעה 23:45.

22:15 – הליכוד: ראש הממשלה נתניהו שוחח הערב עם כל ראשי מפלגות המחנה הלאומי וסכמו להקים ממשלה לאומית חזקה לישראל בהקדם.

22:09 – יו”ר יהדות התורה, שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן שוחח כעת עם רה”מ בנימין נתניהו ואיחל לו מזל טוב, ברוך השם ובשעה טובה. השר ליצמן הודיע לו על המשך שיתוף הפעולה בין גוש הימין. נקבעה פגישה למחר (ג) בבוקר.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture