צילום: פלאש 90

בנט: "אם יכניסו אנשי שמאל לקואליציה לא תהיה ריבונות – זה לא נגמר"

יו"ר ימינה בישיבת סיעה ראשונה: "תוצאות הבחירות טובות לגוש הימין, אבל זה לא נגמר. המשימה שלנו היא לדאוג שמדיניות ימין תיושם בפועל". לדבריו, "אויבינו עלולים לפרש את מהמורות הדמוקרטיה הישראלית כחולשה ולנסות לאתגר אותנו"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר ימינה, שר הביטחון נפתלי בנט, אמר בפתח ישיבת הסיעה הראשונה של המפלגה כי, "תוצאות הבחירות טובות לגוש הימין, אבל זה לא נגמר. המשימה שלנו היא לדאוג שמדיניות ימין תיושם בפועל. יש כאן הזדמנות לממשלת ריבונות. הרכב הקואליציה יקבע האם תהיה ריבונות. אם יכניסו אנשי שמאל, לא תהיה ריבונות. נתנו את הנשמה, שמרנו על קמפיין בוגר ונקי והצלחנו מבלי לירות בתוך הנגמ״ש. אנחנו נישאר מאוחדים וחזקים יחד".

שר החינוך רפי פרץ אמר בישיבת סיעת ימינה: "אהבת ישראל ניצחה את שנאת החינם. בחודשיים האחרונים שמרנו על הבית למרות כל הניסיונות לפגוע בו, לקחנו אחריות כדי להציל את גוש הימין. האחדות בינינו במהלך הקמפיין השפיעה והגיעה לכל אחד ואחת. הכוונה היא לבנות ממשלה יציבה וטובה שתדאג לארץ ישראל ולזהות היהודית. זה הדבר החשוב. מבחינתי העיקר שגוש הימין יהיה 61, אם נגיע לזה – ניצחנו".

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ בישיבת סיעת ימינה: "צפויה לנו דרך ארוכה של בניית מנהיגות ציונות דתית שתהיה ראויה לאמון הציבור הנהדר הזה. אנחנו עם ראש מורם, עם תקוה גדולה להקמת ממשלה לאומית שתייצג נאמנה את ערכי הימין במדינת ישראל. אני מודה לחבריי ברשימת ימינה ולאלפיי הפעילים על השקעה אינסופית בחודשים האחרונים ומצפה לעבוד יחד על מנת להביא הישגים גדולים עבור אזרחי ישראל.

בתוך כך, מוקדם יותר השר בנט נאם בטקס האזכרה השנתי לחללי צה"ל שמקום קבורתם לא נודע: "עברנו שנה וחצי לא פשוטות במדינה שלנו. אויבינו עלולים לפרש את מהמורות הדמוקרטיה הישראלית כחולשה ולנסות לאתגר אותנו בגבולנו הצפוני ובגבול עזה. צה״ל ימשיך לפגוע במי שמנסה לפגוע בנו, צה״ל ימשיך לשמור על אזרחי ישראל ולתת להם ביטחון. עוצמת צה״ל נמדדת לא רק בטווח הטיסה של מטוסינו, אלא בצדקת האמונה בלבבות חיילינו".

עוד הוסיף כי, "כל עוד אני בתפקיד, לא אנוח ולא אשקוט עד שיובאו כולם לקבר ישראל. זאת החובה שלי, שלנו, כלפיהם. הדבר גם נכון לבנינו שבידי החמאס. כשר הביטחון אני מחויב לפעול ולעשות הכל כדי להביא את הדר גולדין ז״ל ואורון שאול ז״ל לקבר ישראל. אנחנו פועלים ביצירתיות ובנחישות מול אויב אכזר, בכלים שלא תמיד מצטלמים הכי טוב, אבל אנחנו נלחץ על האויב בכל מחיר על מנת להשיבם".

מתוצאות ראשוניות שמפרסמת וועדת הבחירות לאחר ספירת כ-90% מהקולות, הליכוד עם 29.35% אחוז מהקולות שנספרו, כחול לבן 26.34%, הרשימה במשותפת 12.91%, ש"ס 7.79%, יהדות התורה 6.20%, ישראל ביתנו 5.87%, העבודה-גשר-מרצ 5.71%,ימינה 5.05%.

בחלוקה למנדטים: הליכוד מוביל עם 36 מנדטים, כחול לבן 32, הרשימה הערבית המשותפת 15, ש"ס מפתיעה עם מספר דו ספרתי ועולה ל- 10 מנדטים, יהדות התורה 7, ישראל ביתנו 7, העבודה – גשר – מר"צ 7, ימינה סוגרת את הרשימה עם 6 מנדטים בלבד. נכון לעכשיו גוש הימין מוביל עם 59 מנדטים, מנגד גוש השמאל ערבים עם 54 מנדטים בלבד, וליברמן 7.

להלן חלוקות הקולות למפלגות: הליכוד 1,206,692, כחול לבן 1,082,970, הרשימה המשותפת 530,978, ש"ס 320,246, יהדות התורה 254,945, ישראל ביתנו 241,322, העבודה – גשר – מר"צ 234,933, ימינה 207,737.

יצוין שמדובר בנתונים שאינם מלמדים על תוצאות האמת שימשיכו לזרום במהלך הבוקר. עד כה נספרו 4,133,711 מהקולות, 64.06% מכלל בעלי זכות ההצבעה. עם סגירת הקפליות אמש, אחוז הצבעה הסופי עמד על 71%, גבוה יותר מ-2 מערכות הבחירות הקודמות.

מעדכון תוצאות המדגם של 'חדשות 12' עולה: הליכוד – 37, כחול לבן – 32, הרשימה המשותפת – 15, שב – 9, יהדות התורה – 7, ישראל ביתנו – 7, עבודה-גשר-מרצ – 7, ימינה – 6. גוש הימין יורד ל-59.

עדכון תוצאות מדגם 'חדשות 13': הליכוד – 37, כחול לבן – 34, הרשימה המשותפת 14, שס – 9, יהדות התורה – 7, ישראל ביתנו – 6, ימינה – 6, העבודה-גשר-מרצ 7. גוש הימין יורד ל-59 מנדטים.

עדכון מדגם 'כאן חדשות': הליכוד 36, כחול לבן 33, הרשימה משותפת 15, שס 9, יהדות התורה 8, ישראל ביתנו 7, ימינה 6, העבודה-גשר-מרצ 6. גוש הימין 59.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פשוט אין מילים על ההצלחה המטורפת של תנועת שס אין כמו אריה בעולם זה לא רק סיסמה זה עובדה אריה אוהבים אותך!!!

נראה לי שבנט צריך לשתוק. גם פילג את הבית היהודי וגם הרס אותו ב3 מערכות בחירות וגם לא לקח את בן גביר. וגם הפעם הביא 6 מנדטים בקושי..
פשוט לא מתאים לפוליטיקה.
הוא המקלקל לגוש הימין בכל פעם.

לא הבנתי שס 9 או 10
בכול אופן הם עשו שאי לעלות בכל סבב עוד פעם הם עבדו טווווובבבב

מה אתה גאה באריה?
זה הדוגמא אישית שלך?
אדם חשוד?

באמת מישהוא מחכה שנתניהו יספח????
בנט אתה כזה תמים????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture