Olivier Fitoussi/Flash90

אחרי ספירת 99% מהקולות: כחול לבן עולה במנדט; גוש הימין יורד ל-58

עולה ויורד: אחרי ספירת 99% מהקולות כחול לבן מתחזקת במנדט ועולה ל-33 מנדטים, וזאת על חשבון ש"ס שיורדת בחזרה ל-9 מנדטים, נכון לעכשיו גוש הימין עומד על 58 מנדטים. תוצאות האמת יפורסמו הערב. ההערכה: הימין יקבל 59/60 מנדטים

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

המפה המסתמנת: מפרסום 99% מקולות הבוחרים עולה כי הליכוד עומד נכון לעכשיו על 36 מנדטים, כחול לבן עולה ל-33 מנדטים, הרשימה המשותפת 15, ש"ס יורדת בחזרה ל-9, יהדות התורה 7, העבודה-גשר-מרצ 7, ישראל ביתנו 7, ימינה 6. לגוש הימין חרדים יש כרגע 58 מנדטים.

בוועדת הבחירות עדכנו מוקדם יותר כי הם מקווים כי לפרסם עוד הערב את תוצאות האמת, וזאת אחרי שיזינו את התוצאות של קלפיות ה'קורונה' והמעטפות הכפולות וקולות החיילים, מנכ"לית וועדת הבחירות המרכזית אורלי עדס אמרה הבוקר כי התוצאות יגיעו לקראת השעה 20:00, והיא חושבת שגוש הימין יקבל בין 59/60 מנדטים.

בחלוקה לקולות, כאמור לא תוצאות סופיות, הליכוד הביא 1,341,096 קולות, כחול לבן 1,209,115, הרשימה המשותפת 575,505, ש"ס 351,134, יהדות התורה 273,696, העבודה-גשר-מרצ 265,372, ישראל ביתנו 261,856, ימינה עם 238,246 קולות, עוצמה יהודית זרקה לפח 19,232 קולות. סך הכל נספרו – 4,577,498 קולות. יצוין ש-100% מהקולות כבר נספרו, אך פורסמו רק 99%, מאחר וועדת הבחירות עורכת בדיקות לווידוא טוהר הבחירות.

מוועדת הבחירות נמסר אתמול כי הסתיימה בדיקת כל הקלפיות הארציות: "נבדקו 10,305 קלפיות המהוות 97% מסך כל הקלפיות הארציות, בקלפיות אלה הצביעו בפועל 4,156,479 מהמצביעים. 310 קלפיות הנותרות: ב-250 מהן יש צורך בהשלמה מול הפרוטוקול המקורי שצריך להגיע בשעה זו לכנסת מהוועדות האזוריות בכדי להשלים את תהליכי הבדיקה והבקרה. ב-40 קלפיות נוספות מתבצעת בהן סריקת פרוטוקולים עכשיו, ועוד 20 קלפיות יועברו ביום ראשון לבדיקה מעמיקה של טוהר הבחירות".

כזכור, במדגמים שפורסמו במוצאי יום הבחירות הליכוד קיבל בין 37 ל-36 מנדטים, כחול לבן 34-32, הרשימה המשותפת 15-14, שס 9, יהדות התורה 7-8, ישראל ביתנו 6-7, עבודה-גשר-מרצ 6-7, ימינה 6. גוש הימין עמד בכל המדגמים על 59 מנדטים.

אתמול דיווחנו כי ההתייעצויות לקראת הטלת מלאכת הרכבת הממשלה על מועמד נבחר, ייערכו בבית הנשיא לאחר שתוצאות הבחירות יהיו ברורות, רשמיות וסופיות, ויימסרו לנשיא המדינה על ידי יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון ניל הנדל, בתום שמונה ימים מיום הבחירות בהתאם לקבוע בחוק (על פי סעיף 11 לחוק-יסוד: הכנסת).

על פי לוחות הזמנים עתיד השופט להעביר לנשיא את התוצאות בי"ד אדר תש"פ. לרשות הנשיא עומדים שבעה ימים לקיום התייעצויות וקבלת החלטה וזאת לא יאוחר מכ"א אדר תש"ף. יצוין כי ייתכן שההטלה תערך עוד בטרם ימלאו שבעת הימים. בביתהנשיא מציינים כי גם הפעם יועברו ההתייעצויות בשידור חי מבית הנשיא ובשקיפות מלאה אל הציבור.

בבית הנשיא פרסמו את לוחות הזמנים עד הרכבת הממשלה (אם תוקם): בי"ד אדר (פורים), העברת תוצאות הבחירות הרשמיות לנשיא המדינה. בין י"ד-כ"א אדר, ימים אפשריים לקיום התייעצויות עם הסיעות בבית הנשיא. כ"א אדר, המועד האחרון על פי חוק להטלת מלאכת הרכבת הממשלה על מועמד שהסכים לכך.
לחבר הכנסת עליו הטיל הנשיא את מלאכת הרכבת הממשלה, נתונים 28 ימים להרכבת הממשלה מיום ההטלה. הנשיא רשאי להאריך את התקופה עד 14 ימים. אם עברה התקופה שניתנה לחבר הכנסת ולא עלה בידו להרכיב ממשלה, או שהודיע ח"כ לנשיא שאין בידו להרכיב ממשלה, או שהוצגה ממשלה והכנסת דחתה את הבקשה להביע בה אמון, עומדות בפני הנשיא שתי אפשרויות שעליו לממש בתוך שלושה ימים.

האפשרות הראשונה היא להטיל את הרכבת הממשלה על ח"כ אחר שהודיע לנשיא שהוא מוכן לקבל עליו את מלאכת הרכבת הממשלה ולח"כ זה יהיו 28 ימים להרכבת הממשלה. אפשרות נוספת היא להודיע ליושב ראש הכנסת שאינו רואה אפשרות להרכבת ממשלה.

אם הודיע הנשיא ליושב ראש הכנסת שאינו רואה אפשרות להרכבת ממשלה, או שהטיל על ח"כ שני את מלאכת הרכבת הממשלה וגם הוא לא הצליח להרכיב ממשלה, או שהודיע הח"כ לנשיא שאין בידו להרכיב ממשלה, או שהוצגה ממשלה והכנסת דחתה את הבקשה להביע בה אמון – רשאים רוב (61) חברי הכנסת לבקש מהנשיא בכתב, להטיל את התפקיד על ח"כ לבחירתם, שהסכים לכך בכתב, וכל זאת תוך 21 ימים. אם הוגשה בקשה כזו – על הנשיא להטיל את התפקיד על ח"כ שצוין בבקשה תוך יומיים, ולח"כ עליו הוטל התפקיד מטעם רוב חברי הכנסת, נתונים 14 ימים להרכבת ממשלה.

במידה ולא הוגשה בקשה על ידי רוב חברי הכנסת, או שח"כ שנתבקש מטעם רוב חברי הכנסת לא הרכיב ממשלה, או שהודיע לנשיא שאין בידו להרכיב ממשלה, או שהממשלה הוצגה והכנסת לא נתנה בה אמון, הכנסת תתפזר לפני תום הכהונה, ויתקיימו חס וחלילה, לא עלינו, בחירות.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רבותי!!!
לפתוח את העיניים.
לבקש עכשיו גאולה.
מלכות בית דוד.
58 59 61 די כבר
הבוחר בשירי זמרה. בדוד מלכא משיחא.

אם לגוש הימין אין 60 אנחנו עוברים לממשלה ערבית
נקודה

תעדכנו כבר?????

נוווווווווו

ללא 60
ממשלת הברווז גנץ עם המחבלים

תקלטו כבר.
ביבי הוא נטל.

בתקשורת עובדים לפי ה"צדק" : שימו לב, אם בכדי להכתיר את גאנץ לראה"מ, הם מאד מקווים ורוצים שחכי"ם הליכוד יעברו לכחול לבןבכדי להציל את המדינה, והם יסבירו שז לגיטימי וחוקי.
אבל אם בכדי להכתיר את ביבי יעיז ח"כ לערוק לליכוד, אוי…אוי הם יסבירו לעם שזאת גניבת דעת וגזילה ממש ויפנו לבג"ץ בכדי שזה לא יקרה . אכן "צדק"

ישכר, אם יש 58 לגוש בספירת כמעט מאה אחוז מהקולות, איך אתה כותב כי ההערכה היא שיקבלו 60 בתוצאות האמת???

כאמור שאין חשמל אז ירד השלטראין ממשלה ולא תהיה כי נגמר להם זמן השילטון.ומהשמים רוצים להראות לנו זאת שנתרגל לאט לאט ונתחיל לעכל שהגיע זמן מלכותו של השם ונגמר זמן מלכות הרשעה

תבוסה אדירה לימין – בגלל ביבי!!
58 מנדטים בלבד לגוש.
בסבב א' היה לגוש 60.

נו מה??
אין שום עדכון מהבוקר?!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture