צילום: פלאש 90

אורלי לוי מגיבה לדיווחים: "אין דובים ואין יער – אין ולא היו כלל מגעים"

יו"ר גשר מגיבה לדיווחים על האפשרות שתערוק לימין: "כל מה שהתפרסם עד כה בעניין הוא לא יותר מאשר הפרחת בלונים וספינים. גם הניסיון לערבב את שם אבי בהצעה היא הזויה ויכולה לעלות רק בדמיונם של אלו החושבים שניתן להשיג כל דבר על ידי מתן אתנן שכזה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר גשר ח"כ אורלי לוי אבקסיס מגיבה לדיווחים על האפשרות שתערוק לימין ואומרת כי, "מכל הידיעות שהיו – אין דובים ואין יער. אין ולא היו כלל מגעים עם גורמים פוליטיים כלשהם. כל מה שהתפרסם עד כה בעניין הוא לא יותר מאשר הפרחת בלונים וספינים. גם הניסיון לערבב את שם אבי בהצעה כביכול לתמיכה בעניין הנשיאות היא הזויה ויכולה לעלות רק בדמיונם של אלו החושבים שניתן להשיג כל דבר על ידי מתן אתנן שכזה – וזה בעיני מבזה בעיקר את מי שחושב כך".

ב'חדשות 13' דווח אמש כי הליכוד הציע ליו"ר גשר ח"כ אורלי לוי אבקסיס את תיק הבריאות בתמורה לעריקה ממפלגת העבודה-גשר-מרצ ותאפשר הקמת קואליציה בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת במידה וגוש הימין-חרדים יסיים עם 60 מנדטים. עוד הוצע לה על פי הדיווח שלעקיבא נוביק, תמיכת הימין באביה, חבר הכנסת לשעבר ומוותיקי הליכוד דוד לוי, בבחירות לתפקיד נשיא המדינה שייערכו בעוד שנה.

ב'מעריב' דווח כי שגורמים בגוש הימין אמרו כי מפלגת העבודה והיו"ר עמיר פרץ, הם כיוון אפשרי, משום שרבים בקואליציה מחשיבים אותו לחוליה החלשה בגוש המרכז-שמאל. בתגובה לדיווח ביחס להשערות הללו בבלוק הימין, גורמים במפלגת העבודה-גשר-מרצ הגיבו בחריפות וטענו בתגובה כי "אנחנו חלק ממחנה המרכז-שמאל, אנחנו מחויבים לערכינו, כך פעלנו וכך נפעל גם בעתיד".

מוקדם יותר דווח ב'כאן חדשות' כי בליכוד החליטו לנסות ולפעול מול חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס מהעבודה-גשר-מרצ, בניסיון להביא אותה לגוש הימין-חרדים, ולזנוח כרגע את שאר חברי הכנסת שסומנו כאופציות לעריקה. הסיבה למהלך קשורה בכך שלוי אבקסיס מגיעה מבית ימני, וגם לאור העובדה שהיא נחשבת לסיעה בפני עצמה כ"גשר" שיכולה לבוא לבד וללא מגבלות.

על פי הדיווח של זאב קם, אם האופציה הזו לא תתממש, ינסו בליכוד לשנות את החוק שקובע מגבלות על פיצול מפלגות ויבקשו לאפשר גם לחבר כנסת בודד או לשני חברי כנסת להתפצל ממפלגה בלי לספוג סנקציות כתוצאה מאותו פיצול. זאת כדי לנסות ולפצל את אחת המפלגות האחרות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אתמול עם ראשי בלוק הימין-חרדים: "בפגישה סוכם שימשיכו לפעול יחד כגוש אחד בראשות ראש הממשלה נתניהו במטרה להקים מהר ככל הניתן ממשלה לאומית חזקה למדינת ישראל. עוד סוכם כי לא פוסלים כניסה לממשלה של מפלגות המכירות במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. העם אמר את דברו – רוצים ממשלה לאומית בראשות נתניהו", נמסר בתום הפגישה.

כזכור, מפרסום 99% מקולות הבוחרים עולה כי הליכוד עומד נכון לעכשיו על 36 מנדטים, כחול לבן עולה ל-33 מנדטים, הרשימה המשותפת 15, ש"ס יורדת בחזרה ל-9, יהדות התורה 7, העבודה-גשר-מרצ 7, ישראל ביתנו 7, ימינה 6. לגוש הימין חרדים יש כרגע 58מנדטים.

בוועדת הבחירות עדכנו מוקדם יותר כי הם מקווים כי לפרסם עוד הערב את תוצאות האמת, וזאת אחרי שיזינו את התוצאות של קלפיות ה'קורונה' והמעטפות הכפולות וקולות החיילים, מנכ"לית וועדת הבחירות המרכזית אורלי עדס אמרה הבוקר כי התוצאות יגיעו לקראת השעה 20:00, והיא חושבת שגוש הימין יקבל בין 59/60 מנדטים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture