צילום: פלאש 90

בי"ס, חתונה, קניון ותח"צ: החולה ה-14 מקורונה – מורה בקרית אונו

משרד הבריאות מפרסם את סיכום החקירה האפידמיולוגית של חולה מגני תקווה שהינה מורה בבית הספר בקרית אונו. החולה ביקרה בחנות 'הפיראט האדום' באור יהודה בתאריך 25/2 למשך למעלה מחצי שעה ונמצאת בבידוד ביתי החל מיום שישי

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

משרד הבריאות מפרסם את סיכום החקירה האפידמיולוגית של חולה מספר 14 מגני תקווה שהינה מורה בבית הספר אביגדור ורשה בקרית אונו. החולה ביקרה בחנות 'הפיראט האדום' באור יהודה בתאריך 25/2 למשך למעלה מחצי שעה. החולה נמצאת בבידוד ביתי החל מיום שישי ה-28/2 בשעות הצהריים.

להלן המקומות והתאריכים בהן נכחה, המחייבים את האנשים שהיו בקרבתה להכנס לבידוד:

26/2:
1. ביה"ס אביגדור ורשה בקרית אונו, בשעות 7:00-13:00
2. אולם ספורט ליד הספריה העירונית בגני תקווה בין השעות 17:15-18:00
2. בחתונה ב"הרמוניה בגן" (האולם מימין לכניסה) בצומת כנות בין השעות 19:30-22:30

27/2:
1. קניון קרית אונו בין השעות 18:00-20:30 בחנויות: נעלי TOGO, רנואר נשים (קומה עליונה), פוקס נשים (קומת כניסה), פוקס קידס (קומת כניסה) ושופרסל
2. אוטובוס קו 55 של חברת קווים מהתחנה בקניון קרית אונו (דרך לוי אשכול) עד לתחנה בגני תקווה (רחוב הרי יהודה). סה"כ 4 תחנות בין השעות 20:30-20:45

28/2:
1. ביה"ס אביגדור ורשה בקרית אונו בשעות 7:30-12:00

עוד נמסר ממשרד הבריאות: "תלמידי כיתה ה'1 וכל צוות בית הספר שהיה במגע ישיר עם החולה בימים ובשעות אלו, וכן כל מי ששהה במקומות הנוספים שצוינו לעיל בימים ובשעות המפורטים מעלה מתבקש להכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400. אם במהלך הבידוד מופיעים סימפוטמים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מיידי למוקד 101 של מד״א על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף".

משרד הבריאות הודיע מוקדם יותר היום כי חולה מספר 13 בקרונה הינו נער מהיישוב אירוס, הלומד בבית ספר אזורי ברנר ועבד בחנות הפיראט האדום באור יהודה. החולה נמצא בבידוד ביתי החל משבת ה-29/2. לאנשים נוספים שאותרו כמגע אישי עם החולה ניתנה הודעה בנפרד. החקירה האפידימיולוגית ממשיכה, ובאם יתגלו פרטים נוספים, הם יפורסמו לציבור.

להלן המקומות והתאריכים בהן נכח המחייבים את האנשים שהיו בקרבתו להכנס לבידוד:

1. חנות הפיראט האדום בימים 23-26/2 בשעות 16:30-21:00
2. ביה"ס איזורי ברנר בתאריכים 24-26/2
3. איצטדיון בלומפילד שער 8 ביום ב' ה-24/2 בשעות 20:00-22:00.

ממשרד הבריאות נמסר כי, "כל תלמידי ביה"ס אזורי ברנר, כולל מורים, אנשי צוות וצוות ההסעות שהיו במגע עם הילד, מתבקשים להכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד הטלפוני. בנוסף, כל מי שהיה באיצטדיון בלומפילד במשחק הכדורגל וישב בשער 8 מתבקש להכנס לבידוד ולדווח על כך באתר משרד הבריאות".

כזכור, חולה מספר 15 מתל אביב יצא מישראל בתאריך 22.2 בטיסת איזיג'ט לאיטליה מספר EJ2564 בשעה 13:00 שנחתה בונציה ב-16:20 ושב לישראל ב 29.2 מוונציה בטיסה מספר EJU3342 שיצאה ב 12:20 ונחתה בישראל בשעה 16:30. נוסעי הטיסה מתבקשים להכנס לבידוד ביתי לפי הוראות משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד הטלפוני.

החולה נמצא בבידוד בביתו מאז שובו לישראל ומלבד מימוש זכות ההצבעה בקלפי הייעודית למבודדי בית ברחוב קלאוזנר 14 ברמת אביב לא יצא מביתו. על מי ששעת הגעתו לקלפי זו היתה בין השעות 10:15 – 11:15 להאריך את הבידוד הביתי ל 14 יום מיום הבחירות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות. החקירה האפידימיולוגית ממשיכה, ובאם יתגלו פרטים נוספים, הם יפורסמו לציבור.

שר החינוך רפי פרץ אמר הבוקר בהערכת מצב במשרד החינוך בנוגע להתפשטות הקורונה כי, "כל ההוראות שנתנו עד עכשיו מנעו התפשטות גדולה יותר. בתי הספר והמנהלים מקבלים נהלים והוראות ברורות, אנחנו לא משאירים אף אחד לבד. הגב שהמשרד נותן למחוזות הוא חשוב, הנטל עליהם גדול ויש חשיבות לקשר ההדוק. כל מי שנמצא בבידוד מקבל ליווי של הצוותים שלנו. ‫ההחלטה על בידוד היא של משרד הבריאות אנחנו ברמתנו נמשיך לבצע פעולות בהתאם לנהלי משרד הבריאות בתקווה שאותן פעולות ימנעו התפשטות רחבה יותר".

בתוך כך, מהמרכז הרפואי ברזילי נמסר כי הם "נערכים נערך בצורה המיטבית לטפל בנשאי נגיף הוירוס קורונה, בתיאום עם ההנחיות המקצועיות של המומחים במשרד הבריאות ובית החולים. כפועל יוצא מההיערכות נתבקשנו על ידי משרד הבריאות לאשפז נער בן 15 שהוירוס התגלה בגופו ואשר מצבו הקליני הינו קל ביותר.הנער יאושפז לכשיגיע בחדר בידוד תקני, תוך בידודו המוחלט והגנה מלאה על צוות העובדים ותוך ניצול ציוד טכנולוגי המאפשר טיפול ללא מגע עם החולה ככל שניתן. האשפוז יהיה במחלקה שרוקנה לחלוטין מחולים ובודדה ובמקביל אנו מכשירים מקום ייעודי אחר שמבודד וממוגן לשעת חירום בשעת הצורך".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין חולה קורונה בארץ שלא ביקר ב'פיראט האדום'….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture