Olivier Fitoussi/Flash90

ליצמן לא פוסל את ליברמן: "אם נוכל לשבת איתו? אני לא יודע, נראה"

יו"ר יהדות התורה מסרב לפסול את יו"ר ישראל ביתנו: "ברור שהוא לא יכול לחזור למה שהיה אחרי מה שהוא דיבר נגדנו". נאמן לנתניהו גם במחיר בחירות רביעיות: "אנחנו לא זזים מנתניהו, אנחנו נלך עם נתניהו עד הסוף, הוא קיים את כל ההסכם הקואליציוני"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר יהדות התורה השר יעקב ליצמן שב ומבהיר כי החרדים נאמנים לנתניהו גם במחיר בחירות רביעיות: "אנחנו לא זזים מנתניהו, אנחנו נלך עם נתניהו עד הסוף, הוא אמין לנו, הוא זה שקיים את כל ההסכם הקואליציוני ולא פגע בנו במשך כל השנים, מה שלא כך עם לפיד, אני לא מדבר על איווט ליברמן שמדבר לכלוך וזבל כלפי הציבור החרדי, לכן אנחנו הולכים עם נתניהו ונלך איתו עד הסוף". בראיון ל'ווינט' נשאל אם זה כולל מערכת בחירות רביעית והשיב: "כן. אם יהיה בחירות רביעיות צריך לשאול את ליברמן, לא אותנו".

על האפשרות להצטרפות ליברמן אמר כי, "תדבר עם ליברמן, לי אין מושג, אני לא יודע אפילו מה הבן אדם רוצה, שלשום הוא היה חבר שלנו, הוא התכופף אלינו, התחנן לפנינו שאנחנו נלך איתו ביחד בבחירות בירושלים, אל תשאל מה שהיה, פתאום למחרת ברגע שקיבל מה שהוא רצה הוא בעט בנו ודיבר איתנו דברים הכי גרועים.

ליצמן הבהיר כי גם במקרה ויו"ר ישראל ביתנו ואם חוזר בו וחוזר לדרך הישר ויהיה מוכן לשבת בממשלה, הדברים לא יחסרו לכפי שהיו, אך סירב להצהיר כפי שעשה לפני מספר ימים שלא יישבו איתו: "אני לא יודע, אבל ברור שהוא לא יכול לחזור למה שהיה אחרי מה שהוא דיבר נגדנו ואחרי מה שהוא עשה, אין חזרה לכפי שהיה. אם נוכל לשבת איתו? אני לא יודע, נראה".

על היוזמה לחקיקת חוק שתמנע מנתניהו לכהן כראש הממשלה אמר כי, "אני מניח שכל חברי הכנסת רוצים לשמור את החוק והנהלים, עד היום אף פעם לא עשו מיד דבר כזה, לתפוס חוק בהזדמנות של רוב, שמחר יכול להתבטל כי אין ממשלה. אין להם ממשלה כרגע, הדבר הכי פשוט אם הם רוצים לעשות, שירכיבו ממשלה, יודיעו לכולם שיש להם 62 שכולם תומכים בהם, גם הטרוריסטים שבהם וגם את ליברמן, ואז לפי זה הם יכולים להציע הצעות חוק ולהקים ועדות, מה שרוצים. מה שעושים כרגע זה לתפוס חוק כי הם יודעים שהם לא יכולים להקים ממשלה".

כזכור, וועדת הבחירות פרסמה אמש את נתוני ההצבעה לאחר ספירת 99.9% מקולות הבוחרים, מהן עולה כי הליכוד עומד על 36 מנדטים, כחול לבן על 33 מנדטים, הרשימה המשותפת 15, ש"ס 9, יהדות התורה 7, העבודה-גשר-מרצ 7, ישראל ביתנו 7, ימינה 6. לגוש הימין-חרדים יש 58 מנדטים בלבד, לעומת 62 לגוש "רק לא ביבי" הכולל את ישראל ביתנו והרשימה המשותפת.

בחלוקה לקולות, הליכוד הביא 1,349,171 קולות, כחול לבן 1,217,101, הרשימה המשותפת 577,355, ש"ס 352,443, יהדות התורה 273,900, העבודה-גשר-מרצ 267,362, ישראל ביתנו 262,840, ימינה עם 240,162 קולות, עוצמה יהודית זרקה לפח 19,334 קולות. סך הכל נספרו – 4,602,297 קולות.

כזכור, במדגמים שפורסמו במוצאי יום הבחירות הליכוד קיבל בין 37 ל-36 מנדטים, כחול לבן 34-32, הרשימה המשותפת 15-14, שס 9, יהדות התורה 7-8, ישראל ביתנו 6-7, עבודה-גשר-מרצ 6-7, ימינה 6. גוש הימין-חרדים עמד לאחר פרסום המדגמים על 60 מנדטים, אך בהמשך הן עודכנו ל-59 מנדטים בלבד. יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ כתב הערב: "‏מישהו פה חגג מוקדם מדיי".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שטויות והבלים יש מנהיג לבירה והרבה דרכים למקום רק קצת סבלנות ותחזינה עינינו בישועת ה' כי קרובה לבוא. תמיד אנחנו נלחצים ובחינם, יש אחד ויחיד בכל העולמות כולם כל שכן בעולם השפל הזה שהיה והוה ויהיה הוא אחד ואין שני לו ומלכותו בכל משלה. רק בעיניך תביט ושילומת רשעים תראה. אל תיראו עמי ישראל ואל תחתו כי קרובה ישעותי לבוא ולהתגלות. ה' עמכם עם ישראל גיבורי החיל מאמינים בני מאמינים.

ליצמן הצבוע חירטטת את כולם יופי

אם אתם הסכמתם לשבת עם ביבי הקיצוץ בקצבאות הילדים האכזרי – שבו עםמ
ליברמן ,
שלבנתיים בשונה מביבי רק דיבר ולא הזיק

כה לחי!!! כיהודי ועוד לקרא…
ותחזינה עינינו בשובך לציון, ביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד, ומלכות הרשעה כעשן תכלה, וכל המינים והזדים כרגע יאכלו וייעקרו ויישתברו. כי לה' בלבד המלוכה והממשלה לחי עולמים. בקרוב בימינו בבניין בית תפארתינו. אמן
דרך אגב, אנו עומדים כעת בימי הפורים במגילת אסתר הכל היה ב"הסתר" כידוע, משא"כ העידנא הכל ממש בגלוי רואים לעין כל מה שקורה בעולם וכמה שאנו ב"ה קרובים לגאולה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture