Yonatan Sindel/Flash90

נתניהו: "משווים את הרשימה המשותפת ששוללת את קיום המדינה לחרדים"

ראש הממשלה ב"כנס חירום": "גנץ וליברמן מנסים לבטל את הצבעת הבוחר על ידי גניבת דעת וציניות". עוד הוסיף: "אני מבטיח - אני לא הולך לשום מקום. אני נשאר". חשף: "סירבתי להצעת בן גביר שיפרוש מהמירוץ תמורת פתיחת הר הבית לתפילות"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה נתניהו מסר הערב (שבת) הצהרה לתקשורת שבה הצהיר על ניצחונו בבחירות, וטען שגנץ וליברמן מנסים למנוע את ההישג שלו באמצעות "חקיקה אנטי-דמוקרטית". נתניהו גם חשף כי יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר הציע לו לאשר תפילות יהודים בהר הבית בתמורה לפרישתו, אך הוא סירב מטעמים ביטחוניים. "אני רוצה להבטיח לכם – אני לא הולך לשום מקום. אני נשאר", הוסיף.

"זהו כנס חירום למנוע את גניבת בחירת הציבור על-ידי שקרים וחקיקה אנטי דמוקרטית", אמר ראש הממשלה בפתח דבריו. "אבל מכיוון שאנחנו בעיצומו של משבר הקורונה, ואני מקפיד, כולנו חייבים להקפיד על הוראות הממשלה ומשרד הבריאות, אנחנו עושים את הכנס באופן דיגיטלי. באופן כזה לא נקבץ מאות ואלפים אלא נוכל לדבר כפי שאנחנו עושים כאן מפתח תקווה ל-15 מוקדים בארץ וכמובן לאלפים של אזרחים באינטרנט".

"הנושא הפוליטי בגללו התכנסנו כאן הערב הוא גניבת דעת הציבור. הציבור נתן להנהגתי לפני ימים אחדים ניצחון מזהיר. קיבלנו יותר קולות ממה שקיבלה מפלגת הליכוד בתולדות המדינה בעוד כחול לבן נשארה במקום. הפער בין הגושים היום הוא 12 מנדטים. זהו ניצחון מזהיר לגוש הימין ולהליכוד. גנץ וליברמן מנסים לגנוב את דעת הציבור", אמר נתניהו.

לדבריו, "הציבור יתחשבן היטב עם מי שיפר את הבטחותיו. בשעה שהם פועלים וזורקים את העקרונות שלהם לפח נגד רצון הבוחר – אנחנו ממשיכים לפעול למען המדינה, למען כל המדינה. הם כל הזמן מסיתים עלינו שאנחנו מסיתים. אוסף שקרים ציניים. בשעה שהם פועלים כך אני דואג למדינה. אנו פועלים ברמה הלאומית וברמה הבינלאומית".

ראש הממשלה הוסיף: "ליריבים שלנו אין גבולות. גנץ אמר שאם תהיה מפלגה מנדט אחד יותר, היא תרכיב ממשלה. הליכוד קיבלה שלושה מנדטים יותר, גנץ זרק את זה לפח. לפני הבחירות, גנץ ומשה יעלון הבטיחו לא להישען על הרשימה משותפת בשום צורה כי הם תומכי טרור. לקחו את כל ההבטחות וזרקו לפח, כי אין גבול לציניות שלהם".

"אנחנו לא עוסקים בהסתות, הם כל הזמן מסיתים עלינו שאנחנו מסיתים, למשל הם משווים את הרשימה המשותפת ששוללת את קיום המדינה לחרדים, זה דבר לא יאמן. הם מעלילים עלינו שאנחנו רצינו וניסינו להביא את המשותפת, זה לא נכון, זה לא היה וזה גם לא יהיה. זה דבר מדהים, אין גבול לציניות שלהם, להפצת השקרים. אתם משווים את המפלגות בגוש הימין שמקדשות את ישראל כמדינה יהודית, שתומכות בחיילי צה"ל, שרבים מהם משרתים בצה"ל, שאוהבים את מדינת ישראל, את הגולן, את ירושלים, את הישובים, את לב המולדת שלנו, אתם משווים לרשימה ששוללת את כל זה".

הוא הוסיף כי "יכול להיות שהיינו מנצחים באופן יותר מוחץ, משום שאיתמר בן גביר פנה אליי ממש ערב הבחירות ואמר כי הוא מוכן להוריד את מועמדותו ולתמוך בליכוד, כדי שנקבל עשרות אלפי קולות נוספים". לטענתו "היה לו תנאי אחד – שאני אאשר תפילות של יהודים בהר הבית, דבר שהיה מבעיר את המזרח התיכון והיה מעלה את חמתם של מיליארד מוסלמים עלינו".

בן גביר אמר בתגובה לנתניהו כי, "אם נתניהו סירב להעתר אפילו לתנאי אחד ולמינימום של המינימום שהצבתי ולשיטת נתניהו תפילת יהודים בהר הבית- צעד אנטי נגד המדיניות הגזענית כלפי יהודים במקום הכי חשוב לנו – או פתיחת הר הבית בשבת "מבעירות את המזרח התיכון" או מניעת פרוטקשן לחמאס "מבעירה את המזרח התיכון או פינוי חאן אל אחמר "מבעיר את המזרח התיכון" ואפילו אמירה נגד מדינה פלשתינית "מבעירה את המזרח התיכון" הרי שזו הסיבה שחייבים עוצמה יהודית".

יו״ר העבודה גשר מרצ, ח״כ עמיר פרץ התייחס הערב לדבריו של נתניהו: "הבחירות הסתיימו והרכבת הממשלה עברה לכנסת, כל נסיון להשגת רוב להקמת ממשלה הוא לגיטימי. כל קול, בין אם של אזרח יהודי או ערבי הוא שווה. אני מברך את ראשי המפלגות שעושים כל מאמץ להקמת ממשלה חדשה של שינוי ותקוה גם אם מדובר בממשלת מיעוט. זו החובה שלנו לבוחרים שלנו, זו החובה שלנו לערכים שלנו. אסור לאפשר לאיש לגרור אותנו לבחירות נוספות".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

משדר המון "לחץ".

עעמיר פרץ תץתבייש לך

ביביי ימלךךךך❤❤

ביביייי ימלךךך

צבוע ומושחת!
אני עוד זוכר ב2003 שביבי אמר מעל כל במה ש"החרדים והערבים לוקחים את כל הכסף של המדינה לקצבאות הילדים "
והוריד את הקצבאות למינימום !
ועכשיו הוא מעיז לדבר נגד השוואות!
עז פנים לגהינום!

אם רק משווים זה טוב.
אבל מבחינתם הערבים עדיפים יותר מהחרדים. זה דבר ידוע… הם ימכרו את האמא והאבא שלהם לערבים העיקר לא לחרדים.

שבת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אסור להנות מחילול שבת

שבת!!!!!!!!!!!! אסור להנות מחילול שבת

פתאום החילוני הזה נזכר להגן על החרדים המתרפסים לפניו יומם ולילה…..
איפה הוא היה כל מערכת הבחירות?????

תזכור רק שאם יהיו עריקים משמאול לימין זה גם לגטימי העיקר שלא יהיו בחירות פעם רבעית

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture