Tomer Neuberg/Flash90

ליברמן בשיחות סגורות: "נתניהו עומד מאחורי תלונות המשטרה נגדי"

יו"ר ישראל ביתנו חשף את הרקע לקרע עם ראש הממשלה: "ב-2019 הוגשו 7 תלונות נגדי ונגד ילדיי במשטרה בפרקליטות וברשויות המס. ברור לי שמאחורי המהלך עומד נתניהו ומקורבו עו"ד עמית חדד". לדבריו, "המחשבה שאשב עם נתניהו היא אשליה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן חושף הערב בציטוטים שפורסמו ב'חדשות 12' את הרקע לקרע בינו לראש הממשלה בנימין נתניהו וטוען כי "נתניהו חצה על קו אדום. ב-2019 הוגשו 7 תלונות נגדי ונגד ילדיי במשטרה בפרקליטות וברשויות המס. 5 אנונימיות ו-2 על ידי העיתונאי יואב יצחק. ברור לי שמאחורי כל המהלך הזה עומד נתניהו ומקורבו עו"ד עמית חדד באמצעות החוקר הפרטי רפי ויצמן".

"בקודים שלי", אומר מי שהיה שותף של ראש הממשלה במשך שנים ושמפלגתו מעורבת בפלילים בשנים האחרונות, כולל חקירות נגדו שנסגרו, "מדובר בחטא שאין עליו סליחה ומחילה גם לא ביום כיפור. כדאי להפסיק לשלוח לי שליחים מטעם הליכוד – המחשבה שאשב עם נתניהו היא אשליה חסרת סיכוי".

על המצב הפוליטי הוא אומר כי, "ברור שיש קושי לחוקק את החוקים האלה נגד נתניהו בזמן קצר אבל הודעת התמיכה בהם נועדה לעצור את הדה-מורליזציה במחנה מתנגדי ביבי. ואכן המהלך הזה גרם למפנה והבהיר שהפעם יש סיכוי להחליף את נתניהו ולהרכיב ממשלה בלעדיו כמו שהתחייבתי". לדבריו, "הכי חשוב כעת לוודא שגנץ יקבל את המנדט ולהחליף את יו"ר הכנסת, ולקחת בחזרה את הוועדה המסדרת ואז הדברים יתחילו לקרות מעצמם".

הליכוד נמסר בתגובה כי, "זהו שקר וכזב. ליברמן ממשיך עם השקרים ההזויים שלו. לא היו דברים מעולם". עוד הוסיפו במפלגת השלטון כי, "יש גבול לפייק ניוז. עוד ניסיון מגוחך של ליברמן להצדיק את הצטרפותו לממשלת שמאל מסוכנת עם הרשימה המשותפת".

"תנועת הליכוד ועו״ד עמית חדד שולחים מכתבי אזהרה לדנה ויס ולמערכת ערוץ 12 שאם תוך 48 לא יכחישו ויתקנו את הפרסום השקרי על יו״ר תנועת הליכוד ועו״ד עמית חדד יגישו נגדם תביעת דיבה. מדהים שאפילו לא פנו אלינו לבקשת תגובה", נמסר מהליכוד.

העיתונאי אמיר אבגי התייחס לפרסום וכתב בטוויטר: "‏שנה שלמה מסיתים כאן נגד הציבור הדתי והחרדי, מוכרים לציבור "ממשלה ליברלית" והערב מתברר: זה לא הגיוס, לא המרכולים ולא התחבורה הציבורית בשבת – הכל נקמה אישית של ליברמן בנתניהו. ככה. פשוט".

כזכור, הליכוד העביר ביום חמישי דרישה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לפתוח בחקירה פלילית כנגד יו"ר ישראל ביתנו ח״כ אביגדור ליברמן בשל מעורבותו לכאורה בפרשת ״ישראל ביתנו״ כפי שעולה מעדויות שנשמעו במהלך המשפט המתנהל בנדון.

עוד דורש הליכוד לבדוק ובמידת הצורך לחקור את נסיבות פגישתם של שני בניו של ח"כ ליברמן עם היזם משה ישעיהו במוסקבה אשר סמוך לאחריה הסיר משרד הביטחון בראשות שר הביטחון דאז אביגדור ליברמן את התנגדותו משינוי סיווג הקרקע שבבעלותו של מר ישעיהו משטח המוגדר כשטח אש לשטח שניתן לבנות בו. הליכוד דורש לבדוק לאלתר האם קיים קשר בין הפגישה ובין הסרת ההתנגדות לעיל.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
25 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה שהסיט נגד הציבור החרדי על חשבון פרטי שיש לו על זה גם אין מחילה ובעזרת ד' הוא יפול

היידה לממשלה
ליברמן,בכל מה שנוגע לביבי
העלת לי חיוך על הפנים.

לך אני מתכוון כן אתה בדיוק הציר הרשע אני כול כך שונא אותך אין לך מושג אבל כמה חתיכת רוסי שתוי

זה הרבה יותר עמוק מזה. ליברמן משוכנע שנתניהו עומד מאחורי החקירה עליו ב2007

תם עידן ביבי
עם כל הצער
לא נראה שיש איך לעצור את הרכבת

עוד אחת מרשימת השקרים שלו . לא אמין בכלל כל השמאל הזה במדינה מתהלכים עלנו כמו גנגסטרים. להקים ממשלה עם אחמד טיבי זה כן וחרדים לא . לאיזה שפלות הגעתם

הגיע זמן להבין שלפי דעתי שוב לא תקום ממשלה והמשיח בדרך וכדאי לחזור בתשובה במהרה לכל עם ישראל זה המציאות כדאי להשלים עים העובדה……ועד כה בנימין נתניהו תודה על כל השנים שהנהגת את העם לך היתה הזכות שלנו הכבוד..?רק תורה ורק ה'

לא יאומן עד כמה מושחת הבנא. גורר מדינה שלמה ל4 בחירות רק בגלל נקמה אישית מטופשת! עושה לכולנו דוקא בחסות הסתה
איש מטורף

מספיק לשים את התמונה של הרשע !!!
אסור להסתכל בפני רשע !!!

ביוני 1996, בהיותו מנכ"ל משרד ראש הממשלה, נחקר ליברמן בחשד ששלשל לכיסו מכספי עמותה שעמד בראשה, אך החקירה לא הבשילה לכתב אישום[48].

באפריל 1997 המליצה המשטרה להעמיד לדין את ליברמן בפרשת בר-און חברון, אך הפרקליטות החליטה לא להגיש כתבי אישום כנגד איש מהמעורבים בפרשה[49].

בסוף 1999 הוגש כתב אישום נגד ליברמן באשמת תקיפה, תקיפת קטין ואיומים. התקיפה ארעה לאחר שילדים בני 13 ו-14, תקפו את בנו של ליברמן, וזה הזעיק את אביו לעזרה. לאחר התקיפה איים ליברמן על הילד כי יכהו בשנית אם יחזור ליישוב נוקדים.

בספטמבר 2001 הורשע ליברמן, במסגרת עסקת טיעון, בתקיפת קטין ובאיומים, והוטל עליו לשלם 10,000 ש"ח פיצוי לילד ועוד 7,500 ש"ח קנס[50].

ליברמן נחקר בחשד כי קיבל מיליוני שקלים בזמן שכיהן כחבר הכנסת. לפי החשדות, הכספים עברו דרך חברה בבעלותו בשם "נתיב אל המזרח", שקיבלה מהשנים 1999 עד 2006 סכומי כסף גדולים שהיו אמורים להגיע לכאורה לכיסו של ליברמן, כשוחד מאת מיכאל צ'רנוי ואחרים. הוא נחשד גם בהחזקת חברות נוספות בקפריסין, ששימשו להעברת כספי שוחד באמצעות "איש קש". חשדות אחרים נוגעים לחברה ל"ייעוץ עסקי" בשם "מ. ל. 1", אותה הקימה ביולי 2004 בתו, מיכל ליברמן, כשהייתה בת 21. לחברה הוזרמו תוך שלוש שנים מאז הוקמה כ-7 מיליון ש"ח מחוץ לארץ[51]. החברה שילמה משכורות גבוהות לליברמן האב ולבתו[52][53].

במרץ 2010 חקרה המשטרה את ליברמן בחשד כי קיבל משגריר ישראל בבלארוס, זאב בן אריה, פרטים על אודות בקשה חסויה לסיוע משפטי שהגישה משטרת ישראל לממשלת בלארוס בעניין החקירה נגדו[54]. החקירה נסובה גם סביב מעורבותו של השר ליברמן במינויו של בן אריה ליועץ במטה המדיני של משרד החוץ ולשגריר בלטביה[55]. בן אריה עצמו הורשע במסירת מידע לאדם שאינו מוסמך, בגילוי הפרת חובה ובשיבוש הליכי משפט, ובאוקטובר 2012 נגזרו עליו 4 חודשי עבודות שירות.

בדצמבר 2012 הודיע היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, על ההחלטה לסגור את התיק העיקרי נגד ליברמן, בגלל היחלשות הראיות במהלך הזמן (בהמשך לכך נסגרו גם תיקי החקירה נגד יתר החשודים בפרשה)[56] ולהגיש כתב אישום בפרשת השגריר[57]. בעקבות זאת התפטר ליברמן מתפקיד שר החוץ והודיע על הסרת חסינותו[58].סגירת התיקים הייתה בניגוד לדעתם של בכירי הפרקליטות שהיו מעורבים בתיק[59].

ב-30 בדצמבר 2012 הגישה פרקליטות המדינה כתב אישום נגד ליברמן המייחס לו עבירות של מרמה והפרת אמונים בפרשת השגריר[60]. ב-6 בנובמבר 2013 הוא זוּכה פה אחד[61].

מגיע לך פושע. אתה מגורש מארץ ישראל. השכינה לא רוצה אותך כאן. עלה בסערה השמיימה למטוס הקורונה ואל תחזור לארץ הקודש.

אל דאטפך אטפוך וסוף מטיפייך יטופון- בעזרת ה' נזכה לראות את בנימין נתניהו חולק את אותו חדר עם גנץ במעשיהו והסוהרים יאלצו להפריד בין האסיר ליברמן לאסירים הנ"ל….

.

זה לא חדש שליברמן ומשפחתו ושל גנץ ויהיר פועלים כמו קדאפי לגמוב כמה שיותר ולרוקן את קופת המדינה . נוכלים חסרי מצפון רמאים שקרנים והזויים . איכס וקיא

אז הכל ריב אישי וקטנוני?

אתה אדם לא שפוי הולך עם השמאל והערבים כדי להתנקם בביבי .זה עניין של זמן עד שליברמן הולך הביתה

הזויייי

במילים אחרות ליברמן יכל מזמן להקים ממשלה עם ביבי ולא עשה כך להתנקם במישהו שנראה לו הגיש כנגדו תלונה ותלה את כל ה"נקמה מוסתרת" הזו בחרדים…אנטרסט ברור שלא יהיה אכפת לו לשבת עם ערבים ויחתום על חוק לא ביבי…

מעניין שבתקופת חקירת תיק ישראל ביתנו שנים מהעדים בתיק נעלמו ועד היום לא מוצאים אותם
חייב איניש לבסומי עד דלא ידע בין בנימין נתניהו לבנימין גנץ

ציונים לעזאזל

אולי מישהו יודע פרטים על העלמת עד בדרך כלשהי על ידי איווט ליברמן או באי כוחו , זה נראה דבר שיוכל לגנוז את כל חלומו הפוליטי .

ההרגשה אומרת שליברמן הולך לשבת עם הערבים
בכלא….

מדינה שלמה על הרגליים בגלל נקמנות אישית. ועוד מודה בזה.. אפס. ומי שהצביע לו אפס.

הייתי בטוח שהבעיה שלו היא הכפיה דתית. טעיתי. בגדול.

עוד יבוא יום וביבי וגנץ וליברמן יחלקו תא משותף במעשיהו ויתקטטו על הסבון…..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture