Avi Ohayon / לע"מ

חילוקי דעות בכחול לבן: נתניהו שוחח עם גבי אשכנזי בניסיון להגיע לפשרה

בדרך לממשלה? ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הלילה עם חבר הנהגת כחול לבן ח"כ גבי אשכנזי בניסיון להגיע לדרך שיאפשר הקמת ממשלת חירום לאומית, בתוך המפלגה יעלון ולפיד מתנגדים בתוקף להיכנס גם לממשלת חירום שפירושו ישיבה תחת נתניהו

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

מגעים ליליים לממשלת אחדות: ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הלילה עם בכיר כחול לבן ח"כ גבי אשכנזי בנסיון להביא במהירות להקמת ממשלת אחדות – כך דווח ב'חדשות 12'. ע"פ הפרסום של העיתונאי הבכיר עמית סגל בתוך כחול לבן עדיין מתגלעים חילוקי דעות קשים בנושא ישיבה בממשלה תחת נתניהו.

גבי אשכנזי הוא התומך העיקרי במפלגה בממשלת אחדות עם נתניהו בתנאים הנוכחיים, והוא ששוחח הלילה עם ראש הממשלה. עם זאת חילוקי הדעות בכחול לבן קשים, ולא ברור האם בתנאים הללו המגעים יוכלו להבשיל.

העיתונאי מיכאל שמש דיווח ב'כאן חדשות' כי במהלך הלילה ה'קוקפיט' קיים שיחת ועידה טלפונית שהוגדרה 'סוערת' לאח"מכ יעלון יצא במתקפה פומבית חריפה נגד נתניהו שהפתיעה גם את סביבת גנץ.

ח"כ יאיר לפיד וח"כ בוגי יעלון מתנגדים בתוקף להיכנס לממשלה תחת נתניהו, אמש כתב יעלון בחשבון הטוויטר שלו "כל מי שביקר אותנו כשהזהרנו מפני הפיכתנו לתורכיה של ארדואן, שיעכל ויפנים את הניצול הציני של משבר הקורונה, לצרכים פוליטיים אישיים, של נאשם לפני משפט". הבוקר הוסיף יעלון: "כחול לבן מגוייסת למיגור נגיף הקורונה, ללא תנאי או שיקול פוליטי. כחול לבן לא יכולה להיות שותפה לחיסול הדמוקרטיה במדינתנו, על ידי נאשם הבורח ממשפט".

הציוץ אמש של בוגי יעלון

גורם בכחול לבן צוטט ב'וואלה' אומר כי "נשאף לקיים פגישה ולדון עם צוותי נתניהו בהצעתו תוך זמן קצר, כפי שהצענו כבר ביום חמישי". במפלגה הוסיפו כי "כרגע לא ברור לנו מה ההצעה שעל הפרק". ב'כאן חדשות' דווח כי בכיר בכחול לבן אמר הערב שכי יש הסכמה בקוקפיט של המפלגה לכניסה מיידית לממשלת חירום, כשנתניהו יכהן ראשון כראש הממשלה ברוטציה. הבכיר הוסיף כי בכחול לבן יסרבו להיות חלק שולי בממשלה שתוקם.

הציוץ הבוקר של יעלון

אמש התייחסו בכירים בכחול לבן בשיחה עם 'חדשות 12' לאפשרות להקמת ממשלת אחדות עם נתניהו וטענו כי הם מוכנים לממשלה שוויונית כשנתניהו ראשון – אך הם לא יודעים עד כמה הוא רציני. מוקדם יותר במהלך מסיבת העיתונאים שכינס במשרדו, קרא ראש הממשלה פעם נוספת לחברי כחול לבן להצטרף אליו לממשלה.

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו שב אמש (מצא"ש) על קריאתו להקמת ממשלת חירום לאומית. הוא הסביר כי לצורך המהלכים הכלכליים שלהם יזדקק המשק בעקבות משבר הקורונה, יש להקים את הממשלה במהירות האפשרית. "נצטרך גם משאבים, עד לרגע זה הצלחנו להישאר במסגרת התקציב, אבל זה לא צפוי להימשך כך".

במהלך הצהרה בנושא אמר כי "אנחנו נצטרך להשקיע כסף גדול ותקציב מיוחד לקורונה – קשה לעשות זאת בממשלת מעבר. קראתי אתמול לממשלת חירום לאומית משום שאנחנו זקוקים לזה. אני פונה לעמיתיי: בני גנץ, עמיר פרץ ואביגדור ליברמן להצטרף לכך. ניתן לחלק סמכות ואחריות, אני פונה בפתיחות ואחריות מלאה. זה לא שאלה של ספינים או גחמות פוליטיות".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גנץ ויהיר ובוגי העמלקיים . אני מעדיף תחת נסראללה שהוא שונש גלוי . ולא תחת נחשים כמוכם סמויים ששקרו את הבוחרים . רימיתם 2 מליון בוחרים בפמבי . נחשים מסוכנים ומעוותים . שונאי הבורא וחרדים . איכס וקיא עליכם מגעילים עמוסי שנאה בוגדים אומללנים אתם מסכנים את המדינה . בוגדים מקומכם בכלא . בוגי ויהיר הכלבים מעדיפים את מי שרוצה להשמיד אותנו יום יום שני מרצחים תומכי חיזבאללה עודה וזיבי הבולדוג

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture