Yonatan Sindel/Flash90

הליכוד: "בזמן שנתניהו מנהל משבר – גנץ דוהר לממשלה שתלויה בבל"ד"

מהליכוד נמסר כי "מאז יום חמישי גנץ מסרב להגיע לפגישה, מסרב לנהל משא ומתן ומסרב להכיר במציאות. נתניהו חוזר ואומר לגנץ: חזור מסירובך ומהציניות שאתה נוקט כלפי אזרחי ובוא עכשיו לפגישה איתי ובמקביל נקיים פגישה בין צוותי המו״מ"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הליכוד יוצאים במתקפה נגד כחול לבן בעקבות ההמלצה של הרשימה המשותפת אצל הנשיא, כולל בל"ד הקיצונית, על ח"כ בני גנץ להרכיב את הממשלה: "בזמן שראש הממשלה נתניהו מנהל משבר עולמי ולאומי חסר תקדים בצורה האחראית והשקולה ביותר, גנץ דוהר לממשלת מיעוט שתלויה בבל״ד, היבא יזבק ותומכי טרור וזאת במקום להצטרף לממשלת חירום לאומית שתציל חיים".

"כחול לבן שיקרו לבוחרים שלהם במצח נחושה עד לרגע סגירות הקלפיות. הם הבטיחו לא להקים ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת וזה בדיוק מה שהם מנסים לעשות כרגע במהלך ציני שהוא פגיעה אנושה בדמוקרטיה וברצון העם", המשיך דובר הליכוד וראש הממשלה במתקפה החריפה.

בליכוד התייחסו למגעים להקמת ממשלת חירום ואמרו כי, "מאז יום חמישי גנץ מסרב להגיע לפגישה עם ראש ממשלת ישראל. גנץ מסרב לנהל משא ומתן ומסרב להכיר במציאות ובתוצאות הבחירות: הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר בפער משמעותי מכחול לבן ו-2.5 מיליון אזרחים הביעו תמיכה חד משמעית בנתניהו לראשות הממשלה".

"הגיע הזמן להתעשת ולגלות מנהיגות ואחריות. זה הזמן לממשלת חירום לאומית שתפעל למען אזרחי ישראל ותדאג להצלת חיים. ראש הממשלה חוזר ואומר לבני גנץ: ״חזור מסירובך ומהציניות שאתה נוקט כלפי אזרחי ובוא עכשיו לפגישה איתי ובמקביל נקיים פגישה בין צוותי המו״מ כדי להקים ממשלה. עם ישראל מצפה לזה. חבל על כל רגע", לשון הודעת הליכוד.

בכיר  כחול לבן ח"כ גבי אשכנזי כתב היום בטוויטר כי "בימים אלו אנחנו צריכים לנסות למצות כל דרך להקים ממשלה עבור אזרחי ישראל. עם זאת, פניו של נתניהו אינן לאחדות ושותפות אמיתית, וגם לא לממשלת חירום, שכן מו״מ לא יכול להתנהל דרך התקשורת. הנהגת כחול לבן מאוחדת כולה כשהשיקול המנחה אותנו הוא טובתם של אזרחי ישראל בעת הזו".

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב בהפייסבוק כי, "אמש ראיתי את מסיבת העיתונאים של רה"מ ושמעתי את פנייתו הנרגשת הבוקר. אני חייב להודות שתחושתי, מההופעות של רה"מ בימים האחרונים, קשה ביותר. הודעתי שבכל הנוגע למאבק בקורונה ישראל ביתנו תתמוך בכל הצעדים הנחוצים ללא קשר למצב הפוליטי. אני מצפה מרה"מ שיפרסם את כל הצעדים שבכוונתו לנקוט, ויציין במיוחד את אותם צעדים שבהם הוא זקוק לסיוע של ישראל ביתנו בכנסת ובכלל, ונשמח לעמוד לרשותו".

"לגבי ממשלת חירום לאומית – במידה ואכן מדובר בקריאה אמיתית ולא במצג שווא, חייבים להקים אותה משתי המפלגות הגדולות בלבד ואת כל שאר המפלגות להשאיר בחוץ. זה לא הזמן לפתוח במו"מ קואליציוני מסורבל לחלוקת תפקידים, משרדים ותקציבים. לשתי המפלגות הגדולות, ביחד 69 מנדטים ורשת ביטחון של ישראל ביתנו, של 7 מנדטים, מובטחת מראש".

"אבל מכיוון שאני מכיר את נתניהו יותר מיום אחד, השתכנעתי שמאחורי הקריאות לא עומד שום דבר מעבר למשחק האשמות וניסיון לדה-לגיטימציה של כל מפלגות האופוזיציה. היעד האסטרטגי לא השתנה – פסקת ההתגברות + החוק הצרפתי. התנאי ההכרחי לכך הוא בחירות חדשות והשגת 64-63 מנדטים לקואליציה חרדית משיחית בראשות נתניהו. המסקנה היא שנתניהו רוצה לצאת תוך חצי שנה עד 8 חודשים לבחירות חדשות על כנפי המנצח הגדול של הקורונה. בסיכומו של דבר – הים הוא אותו ים, הערבים אותם ערבים וביבי אותו ביבי".

הצעת הליכוד: ממשלה שוויונית לחצי שנה; כחול לבן: ההצעה לא הועברה

 

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר לניסיונות להקמת ממשלת אחדות בעקבות משבר החירום העולמי ואמר כי, "מול מצב החירום העולמי והלאומי, אנחנו חייבים לאחד כוחות ולהקים ממשלה חזקה ויציבה שתוכל להעביר תקציב ולקבל החלטות קשות".

נתניהו הוסיף: "שבתי והעברתי הבוקר הצעה ליו״ר כחול לבן בני גנץ ולחבריו להצטרף לממשלת חירום לאומית בראשותי. הממשלה תכהן שישה חודשים ותפקידי השרים יחולקו בצורה שיוויונית. ראש הממשלה לא יוכל לפטר שרים מכחול לבן, וכחול לבן לא תוכל להביע אי אמון בראש הממשלה. בגמר התקופה נחזור למצב הקיים היום".

ראש הממשלה הציע גם לחלופין הצעה נוספת ואמר: "אני מוכן לדון גם בהקמת ממשלת אחדות לאומית עם רוטציה על בסיס שיוויוני בזמן ובהרכב. בממשלת אחדות זו אמשיך לכהן בשנתיים הקרובות כרה״מ, ובזמן הזה בני גנץ יכהן כממלא מקום רה״מ עם אותה חלוקת שרים שיוויונית ואותם כללים לממשלה. בעוד שנתיים בני גנץ ייכנס לתפקיד רה״מ והממשלה תכהן 4 שנים".

נתניהו סיים את דבריו בקריאה ואמר: "אני קורא לבני גנץ להיפגש איתי ובמקביל לקיים פגישה בין צוותי המו״מ כדי להקים ממשלה. אני קורא לעמיר פרץ ואביגדור ליברמן לגלות אחריות ולהצטרף לכל ממשלה שנקים, מדינת ישראל זקוקה לזה. עם ישראל מצפה לזה".

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ הגיב להצעתו של נתניהו בציוץ בחשבון הטוויטר שלו וכתב,"נתניהו, אל תעשה סיבוב על הגב של אזרחי ישראל. מי שרוצה אחדות לא דוחה את המשפט שלו ב-1:00 בלילה ולא שולח "מתווה אחדות-חירום" לתקשורת, אלא שולח את צוות המו"מ לפגישה. בשונה ממך, אני אמשיך לגבות כל פעולה נכונה של הממשלה ללא כל שיקול פוליטי, כשתהיה רציני – נדבר".

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ביבי צודק בני גנץ חושב רק על עצמו ועל הכיסה שלו לעומת זאת ביבי חושב על עתיד מדינת ישראל בערת השם הכל יסתדר

כול השמאל ערב רב בראשות גנץ הלואי התרסקו

גנץ צריך את המשותפת בשביל ההמלצה, אך למעשה דוהר להקים קואליציה שמכילה את הליכוד אבל השקרן מבלפור עסוק בלדחות לעצמו את המשפט.

לא גומר להסית הביבי הרשע הזה

יכול להיות שיש לו קורנה

באנה יצחק וישראל אתם שמאלנים או נטורי קרטה שעיוורים למצב..

בתגובה למעיין ההזויה:
מה קרה תקף אותך הנגיף הקטלני בשכל??
מה הפרשנות המטופשת שלך באה להגיד???
את שמאלית באתר שמגיבה באתר ימני??? יותר טוב לכי להבדק באחד מבתי החולים לראות האם הנגיף לא פגע באישיות שלך

אני אכן בן אדם שפוי ומעל הכל יהודי מאמין שלא מסתנוור מדיבורו החלקלק של המומר נתניהו
ומי שצריך להיבדק בבית חולים אלו הביביסטים שאיבדו צלם אנוש ושכחו מי ראוי להערצה ומי חילוני חוטא!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture