Flash90

גנץ התקשר, אך בנט סירב להיפגש: "תתנער מתמיכת הרשימה המשותפת"

מקים ממשלה: אחרי שקיבל את המנדט להרכבת הממשלה, יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ שוחח לפני מספר דקות עם יו"ר 'ימינה' השר בנט והזמין אותו להיפגש. בנט ענה כי, "לא ייפגש עמו כל עוד מפלגתו לא תתנער מתמיכתה של הרשימה המשותפת תומכת המחבלים".

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

מרכיב ממשלה: אחרי שיו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ קיבל הבוקר (שני) מידיו של נשיא המדינה את המנדט להרכבת הממשלה, ח"כ גנץ התקשר לשר הביטחון ויו"ר מפלגת ימינה נפתלי בנט, גנץ הסביר לבנט את הצורך להקים ממשלה רחבה כדי להתמודד עם המשבר בישראל, לגבי תוכן השיחה התקבלו שני נוסחאות שונים.

מכחול לבן נמסר כי, "גנץ עידכן כי בכוונתו לפעול להקמת ממשלה רחבה ככל הניתן שתתמודד עם האתגרים המשמעותיים של מדינת ישראל בעת הזו. גנץ הזמין את בנט להיפגש ואמר לו כי הוא נכון לסייע לו ככל הנדרש בתפקידו בעת הזו".

מנגד, ממפלגת ימינה נמסר כי, "השר בנט קרא לגנץ להיכנס עוד היום לממשלת חירום לאומית בראשות בנימין נתניהו על מנת לצלוח את משבר הקורונה, ולאחר מכן תשוב המערכת הפוליטית אל המצב הנוכחי. שר הביטחון אמר לגנץ כי לא ייפגש עמו כל עוד מפלגתו לא תתנער מתמיכתה של הרשימה המשותפת תומכת המחבלים".

בנוסף, שוחח יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ עם שותפיו יו"ר מפלגת העבודה-גשר-מרצ ח"כ עמיר פרץ, ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, גם בשיחות איתם, "עידכן כי בכוונתו לפעול להקמת ממשלה רחבה ככל הניתן שתתמודד עם האתגרים המשמעותיים של מדינת ישראל בעת הזו. גנץ סיכפ להיפגש איתם בקרוב".

כזכור, נשיא המדינה ראובן ריבלין העניק הבוקר את המנדט להרכבת הממשלה על יו"ר כחול לבן בני גנץ, זאת לאחר ש-61 חברי כנסת המליצו עליו אתמול. מרגע זה יעמדו לרשות גנץ 28 ימים להרכבת ממשלה עם אפשרות להארכה של 14 ימים נוספים. "זהו זמן קצר, ואולם בנסיבות הנוכחיות של עת חירום לאומית ובינלאומית – זה פרק זמן ארוך מדי", אמר ריבלין.

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ אמר לאחר קבלת המנדט כי "בימים שכאלו נדרשים מנהיגים לשים כל שיקול אישי בצד. אני נותן לכם את מילתי: אעשה הכל, כדי להקים בתוך ימים, ספורים ככל שאוכל, ממשלה לאומית, פטריוטית ורחבה ככל שניתן. ממשלה שבה אני אייצג ואשרת את בוחרי כחול לבן, את בוחרי הליכוד ואת בוחרי כלל המפלגות מימין ומשמאל. אשרת את כלל אזרחי ישראל".

גנץ הוסיף כי, "מאז שפרץ משבר הקורונה, שתקתי. לא כינסתי מסיבות עיתונאים בומבסטיות, וסירבתי לדרישות לתקוף את ראש הממשלה ושריו, כפי שאולי היו עושים אחרים במצבי. הציבור הישראלי מאס וכך גם אני, בדרך הזו של שנאה, פילוג וחוסר וודאות. כל אחת ואחד מכם הנמצא כעת בבית או בבידוד או במקומות עבודה שכמעט ריקים מאדם, נושא עיניו אל ההנהגה הלאומית. אתם מצפים ממנה וממני באופן אישי להוציא את ישראל מהשיתוק, לעשות את הדבר הנכון בעת החריגה הזו, לאחד את השורות ולשים את ישראל לפני הכל".

"הגיע הזמן שיהיה לישראל מערך הסברה לאומי מאוייש שיסייע לתושבים בהתמודדות נכונה ונבונה, מפכ"ל קבוע, כנסת מתפקדת וקבינט מתפקד. ואסור שיהיו פה בחירות רביעיות שייפגעו אנושות באזרחי ישראל. בחירות שלא יאפשרו לסייע לעסקים שנפגעים, לסטודנטים שלא לומדים, לשכירים שפוטרו ולעצמאים רבים שלא יודעים איך יראה החודש הבא", הוסיף יו"ר כחול לבן.

"ברוח ימים אלו, אני מושיט מכאן את מרפקי לכל ראשי הסיעות הנבחרות בכנסת ובהן גם לבנימין נתניהו, וקורא להם להניח בצד את הנשק המילולי ההרסני, ואת שנאת החינם. אני קורא להם להצטרף אליי ולחבריי בהנהגת כחול לבן העומדים איתי כאיש אחד במסע לריפוי של החברה הישראלית. אני תמיד רציתי אחדות. אחדות שלא באה לא על חשבון ערכים דמוקרטים וממלכתיות ישראלית".

"הגיעה השעה גם של ראשי שאר המפלגות ובמיוחד של בנימין נתניהו להכריע האם הוא מוכן ללכת בדרך זו. הגיעה העת לפחות מילים ריקות, ויותר מעשים גדולים. הגיעה העת להניח בצד את החרמות ואת החרבות, ולחבר מחדש את כל שבטי ישראל וכל אזרחי ישראל. אנחנו ננצח את הקורונה. אנחנו ננצח את השנאה. עוד לא אבדה תקוותנו", סיים גנץ.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כמה שנאה הוא מפיץ האיש הזה שרק מדבר על אחדות והוא מעל כולם….. הוא אומר שחייבים להתקדם, אז קדימה, תתקדם ו…..תלך…..כבר תזוז מהפוליטיקה שלנו- מפלג שכמוך….!!!!!

בנט התנער מתומכי הטרור היהודיים ולכן הוא היחידי שיכול לדרוש מגנץ להתנער מתומכי הטרור הערביים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture