מסדרונות בג"ץ. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

משפט נתניהו יתקיים? הרשות השופטת מגדילה את היקף הפעילות

הרשות השופטת תחל בשבוע הבא בשורת צעדים שמטרתם להגדיל בהדרגה את היקפי הפעילות של בתי המשפט ובתי הדין על דרך של הגדלת מספר הדיונים באולמות בתי המשפט. שמיעת הדיונים תורחב בשלב הראשון ב-20% לעומת היקף הדיונים שנשמעו עד כה

הרשות השופטת תחל בשבוע הבא, החל ביום ראשון, 3.5.20, בשורת צעדים שמטרתם להגדיל בהדרגה את היקפי הפעילות של בתי המשפט ובתי הדין על דרך של הגדלת מספר הדיונים באולמות בתי המשפט. הגדלת הפעילות מתאפשרת נוכח ההנחיות העדכניות של משרד הבריאות ותיקונים שנעשו בדין, המשקפים הקלה מסויימת בהתייחס להנחיות ולהוראות הקודמות.

מהרשות השופטת נמסר כי "הגדלת הפעילות נעשית בשים לב להכרח במתן שירותים חיוניים לציבור בהיקף משמעותי ככל הניתן, ותוך שמירה קפדנית על הנחיות משרד הבריאות ועל בריאות הציבור. סוגי העניינים שיישמעו במסגרת הגדלת הפעילות לפי תכנית זו מפורסמים בהודעת מנהל בתי המשפט ובהודעת נשיאת בית הדין הארצי לעבודה".

שמיעת הדיונים תורחב בשלב הראשון ב-20% לעומת היקף הדיונים שנשמעו עד כה ב"מצב החירום המיוחד". סף פעילות זה יבוא בנוסף לשמיעת הליכים דחופים שהתבצעה לאורך כל תקופת החירום, והוא נקבע בראש ובראשונה כנגזרת מן ההכרח לעמוד בכללים ובהנחיות לעניין מספר הנוכחים בכל רגע נתון באולמות בתי המשפט ובתי הדין ובשטחים הציבוריים, ובשים לב להנחיות החלות בכל הקשור לבדיקת חום של באי בתי המשפט, לאכיפת חבישת המסכות, להגבלת מספר הנוכחים במעליות ועוד.

מועדי תחילת הדיון ייקבעו במרווחי זמן קבועים, על מנת לווסת את מספר הנוכחים בהיכלות המשפט לפי ההנחיות הנוגעות לשמירה על בריאות הציבור. "הרשות השופטת תעקוב באופן שוטף אחר יישום ההנחיות על מנת לוודא כי נשמרים כל ההוראות והכללים בעניין בטיחות הציבור ובריאותו ובהתאם לכך תבחן מעת לעת את היקפי הפעילות, ואת האפשרות להגדיל את היקפה", נמסר. בנוסף, נבחנת האפשרות לבטל את פגרת בתי המשפט, כולה או מקצתה, כדי לאפשר התמודדות אפקטיבית עם תוצאות המשבר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תם זמנם. מקום משפט שם הרשע!!

כן תם ונשלם תקןפת הרשע.צריך להיתפלל שהאמת תצא לאור. ולא יאמרו לעם כשהם רוצים להסתיר אין עינין לציבור לדעת.שקרנים במלוא מובן המילה.או להיפך שרוצים להפליל יש ענין לציבור.

שיכניסו את גוזל פת לחמם של ילדינו לכלא!!!!
ביבי האכזר למאסר עולם!!!

סחט'ן על הדס פרוש מפלאש 90 איזה תמונה הזויה….
טירררווווףףףףףף!!!!!???????????

משיח משיח משיח….

על מלחמת ביבי – בגץ מברכים כמו שאמר בגין על מלחמת איראן – עיראק
" אני מאחל הצלחה לשני הצדדים"
פרוד לרשעים טוב להם וטוב לעולם .

אדם אחד ושמו בנימין נתניהו מצליח להעסיק מדינה שלמה כבר למעלה מעשור…
ביבי העם איתך!!!

אל תיתנו לקורונה להסיט אתכם
ביבי האנטישמי לכלא

עוד שנה וחצי
כשביבי יאלץ לפנות את כסאו הוא יעדיף ללכת למעשיהו מאשר לחזור הביתה לשרה….

אין לי שום דבר נגד אן בעד החילוני המתקרא ראש הממשלה,
ובכל אופן אשמח לראותו נופל ,
רק בשביל לנפץ את העבודה זרה הביביסטית

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו