Tomer Neuberg/Flash90

בעלות של מיליוני שקלים: גנץ מקים משרד "ראש ממשלה חלופי"

יו"ר כחול לבן ושר הביטחון מיועד צפוי לפתוח לשכה חדשה גם במשרד ראש הממשלה, מתוקף תפקידו כראש ממשלה חלופי. סביבת גנץ: "זה מה שצריך כדי לנהל מחצית מהממשלה ולעבוד מול השרים". המיועד לתפקיד המנכ"ל: מקורבו ואיש סודו הוד בצר

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר כחול לבן בני גנץ צפוי להקים "משרד ראש ממשלה חלופי", שממנו ינהלו אנשיו את כל העניינים הנוגעים לתפעול הממשלה בעודו מכהן כשר ביטחון וראש ממשלה חלופי, ונועד להיות מעין מקביל וחופף למשרד ראש הממשלה שבראשו עומד בנימין נתניהו. למשרד החדש ימונה מנכ"ל, בתנאי מנכ"ל משרד ממשלתי, ככל הנראה מקורבו של גנץ וראש המטה שלו הוד בצר.

במשרד יהיו גם תקנים ויועצים בדומה ללשכת ראש הממשלה, והוא נועד לניהול אדמיניסטרטיבי ופוליטי של הממשלה בזמן שגנץ יכהן במשרד הביטחון. עלותו, כמו עלות רבים מהמשרדים החדשים שהוקמו בימים האחרונים, צפויה להגיע למיליוני שקלים בשנה. במסגרת ההסכם הקואליציוני בין הליכוד וכחול לבן סוכם כי ראש הממשלה וראש הממשלה החליפי ייהנו מאותם תנאים של אבטחה, לשכה ומגורים על חשבון המדינה.

גורמים המקורבים לגנץ מסרו בתגובה כי "מתוקף היותו ראש ממשלה חלופי ויו"ר מפלגה, יהיה צוות מצומצם בלשכת ראש הממשלה שיסייע לו בעבודת הממשלה". לדברי הגורמים, גנץ "אינו יכול להתעסק במשרד הביטחון בעבודה פוליטית או בעבודת הממשלה, ולכן יהיה צוות נפרד וקטן של 3-4 עובדים שינהל את ענייני הממשלה ותפקידיו כראש ממשלה חלופי ממשרד ראש הממשלה ולא ממשרד הביטחון".

בכחול לבן אמרו, כי "כחלק ממבנה הממשלה, שהינה ממשלה שוויונית, ראש הממשלה החלופי אמור ליזום, לאשר ולהוביל כל החלטת ממשלה, כמו גם לקיים מעקב אחר ביצוע ההחלטות ולקדם את עבודת הממשלה והקבינטים השונים. לפיכך, יגוייס צוות מקצועי מצומצם שיבצע את עבודת המטה הנדרשת עבור ראש הממשלה החלופי וגוש כחול לבן".

לגנץ יהיו אם כך 4 לשכות. לשכת שר הביטחון היוקרתית בקריה בתל אביב, לשכתו בכנסת וכן הלשכה המשמשת אותו בשנה האחרונה בתפקיד יו"ר כחול לבן, בבית מפלגת כחול לבן ברמת החייל בתל אביב. לא ברור מה יכלול "משרד ראש הממשלה החלופי" חוץ מתפקידים לאנשי גנץ, לעומת משרד ראש הממשלה בה נמצאים גופים רבים, דוגמת המל"ל וגם גופי המודיעין שכפופים לו.

ב'גלובס' דווח לאחרונה כי ועדת השרים לענייני שב"כ צפוי להתכנס כדי לאשר את תנאי האבטחה החדשים של ראש הממשלה נתניהו וראש הממשלה החלופי בני גנץ. מעבר לאבטחת האישים ובנות זוגן, בפני הועדה הונחו הגדרות חדשות לאבטוח בני המשפחות של נתניהו וגנץ. הסידור החדש יהיה אבטחה צמודה לכל האחד מן הילדים של ראשי הממשלה, דבר העשוי לכלול גם רכב צמוד או אבטחה בתוך הרכב של בני המשפחה, אבטחה מחוץ לבית המגורים של בני ובנות ראשי הממשלה.

על פי ההחלטה, החל מהיום יאובטחו ילדם בוגרים, גם אם עברו להתגורר מחוץ לבית ראש הממשלה. המשמעות של כללי האבטחה החדשים היא ששלושת ילדיו של נתניהו וארבעת ילדיו של גנץ יזכו לשני מאבטחים צמודים בכל עת, כולל מחוץ לדירות מגוריהם ובעת נסיעה, כולל בעת שהות מחוץ למדינה. גורמים בסביבתו של גנץ אמרו בתגובה: "ילדיו של גנץ לא יאובטחו".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ההסכם בין הליכוד לכחול לבן
נראה שממומן מכספו הפרטי של נתניהו מרגש איך הוא מפרגן לגנץ מעון יועצים ומה לא ובנוסף ממציא משרדים שעולים כסף והרבה
זה נראה שקופת המדינה היא קופת חיסכון של נתניהו
באמת מנותק!

לא משנה נתניהו, גנץ, או יהיר לפיד ..
כולם דואגים לג'ובים להם ולחבר'ה הקרובים לצלחת .
האזרחים ? הצחקתם אותם .. חבל שאנחנו בוחרים בהם , קורונה שמורונה ,.. פיצויים לעובדים/עצמאיים?נאדה.. אולי תקבלו בפעימה הרביעית ? גם מי שקיבל זה חלקי בלבד
מה שנשאר זה לזעוק לבורא עולם שיציל אותנו מידי עושקנו קרי כלל עושקי המיסים מהאזרחים במסווה של כלכלת המדינה .. קחו לדוגמא את מחירי המים שלמרות כל הגשם ומתקני ההתפלה אין אפילו דיבור להוריד כנ"ל מע"מ על מים גז (סיפרו לנו שמתגליות הגז נרוויח כולנו מה הרווחנו?)
חשמל , מוצרי מזון בסיסיים , מסים אדירים גם על הכנסות ממשכורת, מקרקעין , דלק , רכב , ארנונה ,שכר לימוד וכל הנלווה הסעות הזנה ספרי לימוד וציוד שאנחנו החרדים משלמים לפחות כפול 15 לילד לחודש מאשר במגזר הכללי (זה נושא של הפרד ומשול אתם ודאי יודעים על מה מדובר ואכמ"ל…)
ועל מה לא ? אה איך שכחתי ירקות ופירות ללא מע"מ שגם ע"כ נוהל מאבק זוכרים?
מה כן כמה משרדים יקבל כל אחד , מאבטחים , יועצים , עוזרים , לשכות , ורכבי שרד לא מדבר על שאר התנאים כמלונות ,פנסיה אדירה, שכר שעולה כל שנה בערך ועוד ועוד . יופי יש ממשלה ל 4 שנים ואולי יהיה גם ריבונות ואוו ממש יעזור לנו להתחיל את החודש לא שאני מזלזל בחשיבות הריבונות או העברת השגרירות .. אך מה זה מועיל לנו האזרחים שמניעים בס"ד את הכלכלה ?
אתם הממשלה בכללותה שודדים עם מסיכות החוק נמאסתם !!!

איזה בזבוז על חשבון משלם המיסים. הכל בשביל להציל את ביבי.

ראש הממשלה החלופי צריך להשתמש גם ברכב חלופי

אין טעם בלהתלונן, בטח לא לאחר שלש מערכות בחירות, שעלותם כל מערכת זה מליארדים…

נתנאל

יויו

אבטחה זה באמת הזוי, מי שבסיכון צריך אבטחה ומי שלא בסיכון לא צריך, מה הקשר להסכם קואליציוני?

דבר אחד יש לי לומר למצביעי ביבי – העם מטומטם אז שהעם ישלם!

המיליונים האלה יבוזבזו בכל מיקרה,או על מישרדים,או על מיצעדים,ואני מעדיף מישרדים, אף שזה משקף ממשלה חלולה,וללא עמוד שידרה.לפחות אין חילול ה',

די לכותרות סובייקטיביות.
ושקריות.
גנץ מקים?
ביבי מקים!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture