צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

גנץ דרש: "תעשה סדר אצלך ואחרי זה נדבר"; נתניהו התקשר לנזוף ברגב

ראש הממשלה נזף ברגב בעקבות המתקפה על גנץ: "פוגעות באחדות הממשלה". מקורבי השרה: "הדברים הוצאו מהקשרם". רה"מ החליפי למקורביו: "לא אתן יותר מתנות לנתניהו". מקורב לרה"מ ל'חדשות JDN': "גם הם מדברים לא יפה על נתניהו"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (רביעי) עם שרת התחבורה מירי רגב בעקבות הריאיון שהעניקה ל'ידיעות אחרונות', בו תקפה בחריפות את ראש הממשלה החליפי בני גנץ – ונזף בה על הדברים הקשים שהשמיעה כלפיו. על פי הדיווח ב'חדשות 12', נתניהו, שיזם את השיחה לאחר שהסבו את תשומת לבו לסערה שיצר הריאיון, נזף ברגב ואמר לה שהתבטאויותיה "פוגעות באחדות הממשלה".

מקורבי השרה רגב הגיבו הערב לטענות ומסרו: "הדברים הוצאו מהקשרם. היא לא מבינה על מה המהומה. הכוונה הייתה שבמהלך השנה וחצי הקרובות יהיה לגנץ ממי ללמוד וכך הוא יגיע בשל יותר לתפקיד. צריך להכיר את השדה המדיני, הפוליטי, את הכנסת ועבודת הממשלה. זו הייתה כוונתה. לדעתה הדברים יהיו ברורים הרבה יותר כשהראיון המלא יתפרסם. אין מה להתנצל, לא נאמר פה משהו יוצא דופן. לא כצעקתה".

מוקדם יותר היום גנץ קטע פגישה עם נתניהו והעביר לו מסר: "תעשה סדר אצלך בבית ואחרי זה נדבר", כך דווח ב'כאן חדשות'. גנץ עזב את הפגישה שתוכננה מראש לאחר שסיים להציג את דרישותיו. בעקבות השיחה הזאת נתניהו העביר מסרים לחברי הליכוד ואף נזף ברגב. בכחול לבן אומרים הערב שהם "שבעי רצון" מתגובת נתניהו ובשל כך תתקיים הערב פגישה נוספת בין השניים.

ב'חדשות 13' דווח כי לאחר הפגישה, אמר גנץ בשיחה עם מקורביו כי "אני את הלקח שלי למדתי, אחרי ששתקתי – לא אתן יותר מתנות לנתניהו". בדברים אלה הוא מתייחס לכך שהוא ביקש מכל אנשי הסיעה שלו השבוע לא להתבטא בעניין המשפט של נתניהו. לפי גורמים בכחול לבן, נתניהו כעס על רגב בשל ההתבטאות ולטענתם אפילו הרים עליה את הקול. הלילה צפויה פגישה נוספת בין גנץ לנתניהו.

גורם המקורב לנתניהו אמר הערב ל'חדשות JDN' כי "מבלי להתייחס לזה ששרי כחול לבן מדברים לא יפה על ראש הממשלה וגנץ לא מגיב, השרה מירי רגב לא אמרה דבר שיש להתנצל עליו. זו לא חכמה להוציא דברים מהקשרם. כאשר גנץ שהתגייס לצבא בגיל 18 ברור שלא היה אפוי מספיק כדי להיות רמטכ"ל אבל שלושים שנות ניסיון אפו אותו שיתאים".

"גנץ שלא היה שר או חבר כנסת בחר נכון לעשות את ההתמחות אצל הטוב ביותר כדי להוביל בעוד שנה וחצי את המדינה וגם אז אני שמח שנתניהו יהיה לידו זה מה שהעם רצה זה מה שטוב למדינה וזה גם מה שיקרה אי"ה. חג שמח", דברי המקורב לראש הממשלה.

כזכור, רגב אמרה בראיון כי "אני חושבת שהוא לא בשל להיות ראש ממשלה. הוא לא בשל. בוא נראה מה יקרה בשנה וחצי האלה. אם הוא ילמד מהטוב ביותר ויגיע בשל לתפקיד". על הרמיזות לסחיטה של יו"ר כחול לבן מצד האיראנים אמרה רגב כי "אם אכן יש קלטת כזו והיא קיימת, כדאי שאתם תשאלו את בני גנץ שר הביטחון אם יש לנו ממה לחשוש".

בכירים בליכוד הגיבו לרגב ואמרו כי "הקמפיין הסתיים וזו העת לאחדות. הגיע הזמן להפסיק את המתקפות האישיות מכל צד שהוא. הבחירות מאחורינו והמשימות המשותפות לפנינו ועלינו לשלב ידיים למען אזרחי ישראל". מקורבי גנץ אמרו כי "על אירוע כזה לא עוברים בשתיקה", ודרשו שהשרה הבכירה תתנצל.

השר יזהר שי מכחול לבן אמר כי "מן הראוי שהשרה מירי רגב תתנצל על דבריה. רמטכ"ל צה"ל וראש הממשלה החלופי לא יקבל ציונים מהשרה רגב, עם כל הכבוד לעברה המכובד בצבא ובפוליטיקה. זו העת להפסיק עם ססמאות הקמפיינים ולהתרכז בעבודה למען אזרחי ישראל. מאחל לך הרבה הצלחה השרה מירי רגב, אחרי שתתנצלי".

יו"ר סיעת כחול לבן ח"כ איתן גינזבורג אמר כי "הדברים של מירי רגב מביישים בעיקר את עצמה. עדיף שתתעסק בענייני משרדה ותציג תכניות עבודה לרווחת אזרחי ישראל במקום להשמיץ ולהשחיר אדם שהקדיש את כל חייו למען המדינה. בושה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זהו. גם הממשלה הזו בפרוק.
מי מוכן לעשות שלום בית ליברמן או לפיד?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture