כוחות משטרה בבריטניה. צילום: ויקיפדיה

חשד לטרור: 3 נרצחו מדקירות בבריטניה; המחבל – ממוצא לובי

התקשורת בבריטניה מדווחת שגבר ממוצא לובי דקר למוות 3 בני אדם ופצע שניים נוספים באורח קשה בפארק בעיר רדינג. הדקירה אירעה לאחר הפגנה נגד גזענות, אך נשלל קשר בין האירועים. המשטרה עצרה חשוד ומגדירה את התקרית כ"אירוע טרור"

התקשורת הבריטית דיווחה שכמה בני אדם נדקרו בפארק בעיר רדינג בדרום אנגליה על ידי גבר ממוצא לובי. לפי כלי תקשורת בבריטניה, שלושה נהרגו ועוד שניים מאושפזים במצב קשה בבית החולים. אדם אחד שחשוד במערובות בתקרית נעצר בזירה. לפי דיווחים בממלכה, המשטרה חוקרת את התקרית כאירוע טרור.

התקיפה אירעה במהלך ההפגנות נגד הגזענות כלפי שחורים שנערכה מוקדם יותר היום בפארק פורבורי בעיר, כחלק מהגל העולמי שהחל בעקבות הרג העצור השחור ג'ורג' פלויד במיניאפוליס. המשטרה הכחישה כי יש לאירוע קשר להפגנות, "אין שום אינדיקציה לכך שהאירוע הזה קשור למחאת ה-Black Lives Matter שהתרחשה היום ברידינג".

ממשטרת רדינג נמסר: "מספר אנשים נפצעו ונלקחו לבית חולים. כוח משטרתי נמצא במקום וחוקר את האירוע בפארק פורבורי. אנו מבקשים מהציבור להימנע מהאזור בשלב זה". ראש ממשלת אנגליה, בוריס ג'ונסון צייץ: "המחשבות שלי הן עם כל אלה שנפגעו מהאירוע המחריד ברדינג, אני מודה לשירותי החירום במקום".

"ראיתי לפחות שישה או שמונה אנשים נדקרים, וארבעה שפשוט צנחו לקרקע", סיפר דן, עד ראייה שהיה במקום, לאתר MIRROR. "חשבתי שאולי הוא משחק איתם משחק, אבל אז ראיתי את הדם. הכל קרה כל כך מהר. רצנו לעבר אנשים שרקדו בפארק ובכלל לא שמו לב למה שמתרחש".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו