נהרס מאחז שהוקם לזכר הנרצח הי"ד – שוטר מג"ב תועד מכה צעיר באגרופים • צפו

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

כוחות משמר הגבול פינו הערב (חמישי) מאחז שהוקם ביו"ש לזכרו של הרב שי אוחיון הי"ד שנרצח בפיגוע בפתח תקווה. משמר הגבול, המשטרה ומהנהל האזרחי פינוי בסך הכול שבעה מבנים וקרשים ששימשו להקמתם הוחרמו. נערי גבעות ניסו לשבש את הפינוי והתבצרו במבנים. אחד הנערים נעצר.

בארגון חוננו מסרו כי לדברי המשפחות במקום, שוטרי מג"ב הפעילו אלימות קשה כלפי יושבי המקום, וכי הכוחות הגיעו עם גרזנים ופטישים. באחד מפעולות הפינוי הפיזי תועד שוטר מג"ב מכה באגרופים את אחד הצעירים.

מטעם העולים נמסר הבוקר כי "3 משפחות יחד עם עשרות בני נוער עלו הלילה לנקודת התיישבות חדשה בשטח B בסמוך לכפרים סינג'ל ואבו עבוויין בבנימין. היישוב החדש במקום יקרא "מעלה שי" על שמו של שי אוחיון הי"ד שנרצח אתמול בפ"ת בפיגוע דקירה. העליה לקרקע היא חלק מהתרחבות ההתיישבות היהודית ביו"ש במטרה למנוע את ההשתלטות הערבית ההולכת וגוברת על שטחי יו"ש. המשפחות בנו כ- 4 מבני מגורים בשטח והחלו בהכשרת המקום להקמת יישוב חדש".

מהמשטרה נמסר בתום הפינוי כי "בהמשך לדיווח על הפינוי בגזרת בנימין: לפני זמן קצר כוחות משמר הגבול של משטרת ישראל והמנהל האזרחי סיימו לפנות שבעה מבנים לא חוקיים שהוקמו בסמוך לכפרים סינג'ל ואבו עבוויין. במהלך הפעילות מתיישבים ונערי גבעות התנגדו לפינוי והתבצרו, הכוחות ביצעו פינוי פיזי של המתבצרים. במהלך הפינוי נעצר חשוד אשר חזר מספר פעמים לאחר שפינו אותו ותקף את השוטרים. כמו כן לוחם מג"ב נפצע באורח קל כתוצאה מאלימות פיזית שהופעלה ממספר מתפרעים וטופל במקום על ידי חובש. הכוחות הרסו ופינו את כלל שבעת המבנים, הקרשים אשר שימשו לבניית המבנים הוחרמו על ידי המנהל האזרחי".

מוקדם יותר נמסר כי "כוחות משמר הגבול של משטרת ישראל יחד עם המנהל האזרחי פועלים ברגעים אלה באכיפת צו הריסה של שבעה מבנים לא חוקיים שהוקמו בגזרת בנימין בסמוך לכפרים סינג'ל ואבו עבוויין. במקום ישנם עשרות מתיישבים ונערי גבעות אשר מתבצרים בתוך המבנים ועומדים על הגגות של המבנים הלא חוקיים. כעט ישנה עדיין התנגדות של המתיישבים להתפנות מהמקום, כוחות מג"ב מבצעים פינוי פיזי של המתנגדים. במהלך הפינוי חשוד אשר פונה מהמבנים וחזר מספר פעמים נעצר לאחר שהשתולל והפעיל אלימות פיזית לעבר הכוחות. בשלב זה הכוחות פינו את כל שבעת המבנים, האירוע עדיין בעיצומו כאשר מספר מתנגדים נשארו במקום".

בתגובה לתיעוד של האלימות המשטרתית נמסר מהמשטרה כי "מבדיקה ראשונית עולה כי מפר הסדר שנראה בסרטון התבצר על גג אחד המבנים לאחר שפונה פעם נוספת זמן קצר קודם לכן. במהלך הניסיון להורידו בבטחה מהגג הוא שילב בחוזקה את ידיו על מנת למנוע את הפינוי. הלוחם נאלץ להשתמש בכוח בכדי לשחררו ולאפשר את הורדתו מהגג. למרות האמור, כמקובל האירוע יבדק ויתוחקר כנדרש".

הערב נמסר מטעם המתיישבים כי "משפחות מעלה שי יחד עם עשרות נערים מתארגנות להעביר לילה נוסף בנקודת ההתיישבות החדשה בבנימין לזכרו של שי אוחיון הי"ד אשר נרצח אתמול בפתח תקוה. המתיישבים הקימו מחדש בנקודה מבנה מגורים, והם ממשיכים בהכשרת המקום לקראת הקמת יישוב חדש".

"הנקודה החדשה ממוקמת בשטח B כ-2 ק"מ דרומית ליישוב מעלה לבונה בסמוך לכפרים סינג'ל ואבו אוביין. המתיישבים הסבירו כי עלו לנקודה זו כחלק מהרחבת ההתיישבות היהודית ביו"ש במטרה למנוע את ההשתלטות הערבית ההולכת וגוברת על שטחי יו"ש. מוקדם יותר הרסו כוחות מג"ב ומינהל את המבנים שהוקמו במקום במהלך הלילה האחרון, במהלך הפינוי דיווחו התושבים על אלימות שוטרים קשה שהופעלה כנגדם. אחד השוטרים תועד מכה באגרופים בפניו של נער אשר שהה על אחד מגגות המבנים".

צילומים: דוברות המשטרה ובאדיבות המצלם.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רק מבנה של יהודים הוא לא חוקי. אבל מבנה של ערבי, גם מחבל או סייע של מחבל, שרצח או ניסה לרצוח- 'לא חוקי' להרוס אותו!
איפה ואיפה.
אני בז לבג"ץ. אין אמון בכם. זה לא שאתם בוגדים, אתם פשוט אויבי עם ישראל.

מתי יגיע היום שהסרטונים בJDN יפעלו ברצף?
בלי לעצור כל רגע????????
נורא!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture