צילום: מארק ניימן / לע"מ

ריבלין לקושנר: "קורא למדינות ערביות ומוסלמיות נוספות ללכת בדרך זו"

נשיא המדינה נועד היום עם היועץ הבכיר לנשיא ארצות הברית ג'ארד קושנר וחברי המשלחת האמריקאית: "אני קורא למדינות ערביות ומוסלמיות נוספות ללכת בדרך זו של ידידות ולכונן יחסים מלאים וחמים עם מדינת ישראל - שלום בין אומות, ובין עמים, שלום עבור שלום"


צילום: רועי אברהם, מקליט: ניר שרף / לע"מ

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין נועד היום (ראשון) לפגישת עבודה עם ג'ארד קושנר, חתנו ויועצו הבכיר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ וחברי המשלחת האמריקאית המבקרים בישראל בהם בריאן הוק השליח המיוחד בנושא איראן, ואדם בוהלר יו"ר החברה למימון פיתוח בינלאומי של הבית הלבן.

בפתח הפגישה התייחס הנשיא להסכם בין ישראל ואיחוד האמירויות ואמר כי הוא מהווה שער לעידן חדש במזרח התיכון ומביא תקווה לאזורנו. הנשיא ברך על החלטת איחוד האמירויות לבטל את החרם על ישראל ואמר כי: "ההחלטה מקדמת נורמליזציה ויוצרת הזדמנויות רבות לשיתוף פעולה".

צילום: מארק ניימן / לע"מ

"אני קורא למדינות ערביות ומוסלמיות נוספות ללכת בדרך זו של ידידות ולכונן יחסים מלאים וחמים עם מדינת ישראל, שלום בין אומות, בין עמים, שלום עבור שלום", אמר הנשיא והוסיף כי הוא מקווה שרוח זו של שיתוף פעולה תסייע בבניית עתיד של אמון גם עם הפלסטינים.

הנשיא ציין כי הוא רואה ברוחות החדשות הנושבות באזור מאז הבשורה על ההסכם עם איחוד האמירויות, הזדמנות לקידום הפרויקט וכי הוא סבור שמעורבות אמריקאית בנושא תוכל לסייע גם לכך. בסוף דבריו ביקש הנשיא להודות למשלחת האמריקאית בראשות קושנר על מאמציהם ואיחל לו ולבני משפחתו שנה טובה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו